Final......
Jackson ေလး အတင္းတြန္းပို႔ ေနတာမို႔ Baek သူ႔ေရွ႔ ေရာက္ခဲ့ေတာ့.. စေတာ္ဘယ္ရီ စိတ္ေလး ကိုင္ပီး Baek ကို ေမၽွာ္လင့္ တႀကီး ၾကည့္ေနေသာ သူ႔မ်က္ဝန္းမ်ားနဲ႔ ဆံုသည္။...
Yeol : Baek ဘယ္လို လုပ္မွာလဲဟင္။ ကိုယ့္ ကို လက္ခံ မွာလား..
Baek : Baek ေသခ်ာမစဥ္းစားရေသးဘူး..
ခုခ်ိန္မွာ...
Yeol : အခ်ိန္ သိပ္မရွိေတာ့ဘူး. Baek ရယ္..
သားေလးကို ဘယ္သူမွမေမြးစားခင္ ကိုယ္တို႔ ေမြးစားမွ ရလိမ့္မယ္။..
Baek : Baek.. Baek.. ေလ...
Yeol : ကိုယ္ နားလည္ပါပီ။ သားေလးကို ကိုယ္ပဲ ေမြးစားလိုက္ေတာ့မယ္။.. Baek ကို စိတ္ရႈပ္ေစတာ miyan....
Baek : Yeol.....
ေခါင္းငိုက္စိုက္ ခ်ရင္း ထြက္သြားေသာ Yeol ရဲ႕ လက္ထဲက စေတာ္ဘယ္ရီ ျခမ္းေလးက ေတာ့ တလံုးအျပည့္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ထင္ပ။......
☆☆ We Have a Baby ☆☆
3 years later...
Baekkie : Appa! ခ်ားလို႔ ပီးပီ... မီးမီး ေခ်ာ့ခ်င္လယ္...
Yeol : ပီးပီလား.. ေဖ့သမီးေလး..
Arraso. လာ. လက္ေဆးၾကစို႔..
Baek & Jackson: ျပန္လာပါပီ။...
Baek : Omo! ဘာေတြတုန္း....
ဒီ ဧည့္ခန္းမွာ အမွိုက္ေတြ မြစာၾကဲေနတာပဲ။ အရုပ္ေတြေကာပဲ။.. TV ႀကီး ကလဲ ပြင့္လို႔.
ဒီ သားအဖ ဘာေတြ လုပ္ထားတာလဲ။..
Jackson : ညီမေလးေရ.. Oppa ျပန္လာပီ. ညီမေလး ႀကိဳက္တဲ့ Phonix cartoon ကား ဝယ္လာတယ္။...
Baek လဲ မီးဖိုခန္း ထဲဝင္လိုက္ေတာ့...
Baek : ဟင္! အမေလး.. ပြရႈပ္ေနတာပဲ။..
အ့ မိbaekkie ရုပ္က ဘာျဖစ္ေနတာလဲ။စပါတစ္ကီ ေတြ စားျပန္ပလား.. sauce ေတြ ေပပြေနတာပဲ။..စားပြဲေပၚေတြမွာေရာ.. အက်ႌေတြမွာေကာပဲ။...
Yeol : ကိုယ္ ေရခ်ိဳးေပးလိုက္မယ္.. Baek နားလိုက္အံုး.. တေန႔လံုး အသံလႊင့္ရံု ထဲ ေျပးလႊားေနရတာ. ညေနက် သားေက်ာင္းဝင္ႀကိဳ ရေသးတယ္။..