I 'm here ,Appa & Omma

8.9K 693 22
                                    

Ep 2...

Baek လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ SBS Cameraman မ်ားနဲ႔ Staffမ်ားကိုေတြ႕ရသည္။ သူတို႔ နားမွာေတာ့ Idol Park Chanyeol......

Yeol : Annoyeong!!သားေလးကေတာ့ Omma လို႔ေခၚၿပီးၿပီဆိုေတာ့ Byun Baekhyun shi ဘယ္လိုသေဘာရပါသလဲ။ဒီအစဥ္အစီ မွာပါဝင္ဖို႔ စိတ္ပါရဲ႕လား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကေလး အတြက္ မိဘေကာင္းေတြ ရွာေပးရမွာဆိုေတာ့ အတူတူ တြဲလုပ္ရမွာဆိုေတာ့ အဆင္ေျပမွ လုပ္ေစခ်င္ပါတယ္။...

Baek အနည္းငယ္ ေတြးေတာသြားရသည္။ သူမ ဒီအစီအစဥ္ ကို SBS ကလုပ္မွာကို သိထားၿပီးသားပါ။ ခုေတာ့ သူမ ပါဝင္ရမွာဆိုေတာ့......

Baek : Baek ကေတာ့......

Baek ဆက္ေျပာမည့္စကားတို႔ ဆြံ႕အ သြားရသည္။ သူမ အက်ႌစ ကို ခုခ်ိန္ဆြဲထားၿပီး ေမာ့ၾကည့္ေနေသာ မ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေလးနဲ႔ ကေလးေလး ကို ျမင္ေတာ့.....

Baek : Baek သေဘာတူပါတယ္။ Omma လုပ္ေပးပါ့မယ္။...

Baek ေျပာၿပီး Jackson ေလးကို ေကာက္ခ်ီလိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလး ကို တခ်က္နမ္းလိုက္ေတာ့ သားေလးကလဲ သူ႔ လက္ေသးေသးေလးေတြနဲ႔ Baek ကိုလာဖက္သည္။..

Yeol : ကဲ.. ဒါဆို ကင္မရာကို ၾကည့္ၾကစို႔...

Baekက ကေလးခ်ီလ်က္သားႏွင့္ Yeol က Baek နားမွာ တေစာင္းေလး ရပ္လိုက္ေတာ့ သားေလးေကာ Baek ပါ Yeol ရင္ခြင္ထဲဝင္သြားသည္။ သူတို႔ရဲ႕ ပထမဦးဆံုး Family photo ေလးေပါ့.....

ေန႔လည္စာကိုေတာ့ စားေသာက္တခုမွာ ဝင္စားၾကသည္။ Baek က သားေလးကို လူႀကီးေတြ ထိုင္တဲ့ ခံုေပၚကေန ထပ္တင္ဖို႔ ေနာက္ခံုတလံုးေတာင္းၿပီး ထိုင္ခိုင္းသည္။ ၿပီးေတာ့ Jackson ေလးစားဖို႔ အသားေလးေတြ ေသးေသးလွီးေပးၿပီး ထည့္ေပးသည္။ လက္ကိုင္ပဝါေလးကိုလဲ Jackson ေပါင္ေသးေသးေလးေပၚ တင္ေပးလိုက္နဲ႔ အလုပ္ရႈတ္ေနသည္။ Yeol ကေတာ့ သူမ လုပ္သမၽွၾကည့္လိုက္ စားလိုက္နဲ႔ေပါ့....

စားၿပီးေတာ့ ရိုက္ကြင္းခနနားေတာ့ Yeol က...

Yeol : ေသခ်ာ မမိတ္ဆက္ရေသးဘူးထင္လို႔။.ကၽြန္ေတာ့ နာမည္ Park Chanyeol ပါ.....

Baek : ကၽြန္မ နာမည္ Byun Baekhyun ပါ..

Yeol : အာ.. Baekhyun shi ကေလး ခ်စ္တတ္တာပဲေနာ္..

We have a BabyWhere stories live. Discover now