We can't imagine for apart

7.1K 586 31
                                    

Ep 7

ဘာလိုလို နဲ႔ Yeol ေအာ္ပရာ ကရမဲ့ ေန႔ ေရာက္လာခဲ့သည္။ Yeol ကေတာ့ ျပင္ဆင္စရာမ်ားေၾကာင့္ မနက္အေစာႀကီး ထဲက ထြက္သြားသည္ေလ။..Baek နဲ႔သားေလးကေတာ့ ပြဲစ မွသြားဖို႔ စိတ္ကူးထားသည္။...

Baek : သားေလး.. ေရခ်ိဳးၾကစို႔..Appa ဆီ သြားၾကမယ္။..

Jackson : Appa က ဘယ္မွာရဲ။ အနက္တည္းက ေတြ႕ဘူး။

Baek : Appa အလုပ္သြားတယ္။ ခု Omma တို႔ အ့ဒီကို လိုက္သြားၾကမွာ. လာ..ေရခ်ိဳးမယ္..

Baek သားေလးကို ခ်ီရင္း ေရခ်ိဳးခန္း ထဲဝင္လာခဲ့သည္။..Baek မျမင္လိုက္ေသာ TV screen မွာ Baby & Uys programme website က Jackson ေလးကို ေမြးစားခ်င္သူ ရာခိုင္ႏႈန္းေတြ မ်ားလာတာကို ေၾကျငာတာကို ျမင္လိုက္ရမယ္ဆိုလၽွင္........

Baek သားေလးကို ေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့ Piglet ပန္းေရာင္ ေခါင္းစြပ္ Oneset ေလး ဝတ္ေပးလိုက္သည္။ သားေလးက အရုပ္ေခါင္းစြပ္ေလးေတြ နဲ႔ဆို အလြန္ခ်စ္စရာ ေကာင္းတာမို႔ Baek အ့လိုမ်ိဳး အက်ႌေတြသာ ဝတ္ေပးျဖစ္သည္။.. Jackson ကို အိမ္ေရွ႔က TV ေရွ႔မွာ စေတာ္ဘယ္ရီ သီးေလးေတြ စိတ္ထားတဲ့  တစ္ပန္းကန္ နဲ႔ ခက္ရင္းေလးပါ ခ်ထားေပးလိုက္သည္။..

Baek : ခက္ရင္းနဲ႔ ထိုးစားေနာ္. အက်ႌေတြ မေပေစနဲ႔..

Omma ေရခ်ိဳး လိုက္အံုးမယ္။..

Jackson : nae..

Baek ေရခ်ိဳးၿပီး ပန္းႏုေရာင္ ဂါဝန္ ဒူးဖံုးေလး ဝတ္လိုက္သည္။ မ်က္ႏွာကိုေတာ့ ဘာမွသိပ္လိမ္းျခယ္မထား.. မိတ္ကပ္ပါးပါးေလး လိမ္းၿပီး ပန္းေသြးေလး ပါး၂ဖက္ျခယ္ကာ eyeliner ေလး ဆိုးလိုက္တာနဲ႔ ျပည့္စံုေနပါၿပီ။

အားလံုးျပင္ဆင္ၿပီးလို႔ အိမ္ေရွ႔ ထြက္လာေတာ့..

Jackson : Omma..အ့ ကို တြားခ်င္ရယ္..

ပူေဖာင္းေယးေဒြ နဲ႔ လွရယ္..

Baek ၾကည့္လိုက္ေတာ့ XoXo Park...

ကေလးေတြက ပူေဖာင္းေလးေတြ မႈတ္ပီး ေဆာ့ကစားေနၾကတာကို ရိုက္ထားေသာ TV programme

Baek : Appa အလုပ္ပီးရင္ သြားၾကမယ္ေနာ္။

လာ.. ပြဲစ ေတာ့မယ္.  သြားၾကစို႔...

Baek သားေလးကို လက္ကဆြဲကာ  SBS သို႔ သူမကားေလးကို ေမာင္းထြက္လာခဲ့သည္။..Yeol ေဖ်ာ္ေျဖ ပြဲ ေနရာေရာက္ေတာ့ လူေတြ အမ်ားအျပားေတြ႕ရသည္။ အဝင္ဝ မွာ ေထာင္ထားေသာ Yeol ရဲ႕ Photo stand နဲ႔ အတူ တြဲရိုက္ေနေသာ fangirls ေတြက အမ်ားအျပား..

We have a Babyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن