Strawberry's Confession

6.2K 559 19
                                    

Ep 8..

ေနာက္တေန႔ မနက္ ေရာက္ေတာ့ PD Nim က..

P. D : ဒီေန႔ ေမြးစားခ်င္တဲ့ မိဘ လာၾကည့္လိမ့္မယ္။ Yeol တို႔က ခနေတာ့ Jackson အသားက်ေအာင္ေနေပးပီး ေရွာင္ေပးလို႔ ရတယ္။ ေမြးစားမဲ့ သူနဲ႔ Jackson ကို လႊတ္ထားေပးလိုက္ၾကတာေပါ့...

Baek : ျဖစ္ပါ့မလား. သားေလးက......

P.D : တခ်ိန္က် ခြဲေပးလိုကိရမွာပဲ Baek ရယ္.. စိတ္ပိုင္းျဖတ္ထားပါေတာ့..

Baek : :'(

Yeol မ်က္ရည္ေတြ အဝိုင္းသား ျဖစ္သြားေသာ Baek ကို ၾကည့္ရင္း ရင္ထဲ ဆစ္ခနဲ ျဖစ္သြားမိသည္။ နဂိုတည္းက ခန သာ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ရေသာ ဒီေနရာကို ခုေတာ့ စြန္႔လႊတ္လိုက္ရေတာ့မလား.. ေၾကာက္ေနမိသည္ေလ..

မၾကာမီ ေရာက္လာေသာ ဇနီးေမာင္ႏွံ ကိုၾကည့္ရင္း သူတို႔ သက္ျပင္းခ်မိၾကသည္။ ၾကည့္ရတာေတာ့ မဆိုးလွပါ.. အမ်ိဳးသားက ေယာက်ားပီသ ေခ်ာေမာၿပီး အမ်ိဳးသမီးကေတာ့ ႏွစ္လိုဖြယ္အျပံဳးႏွင့္ အိမ္ရွင္မ ပီသမည့္ပံုပါပဲ..

Jung min : Annoyeong!

ကၽြန္ေတာ္  Jung min ပါ. ဒါ ကၽြန္ေတာ့ဇနီး Suri ပါ..

Baek. Yeol : nae. Annoyeong!

Jung min : ဒါ Jackson လား. အျပင္မွာ ပိုခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ေနာ္. လာပါအံုး. Arjushi တို႔ဆီကို...

Jung min က  Baek လက္ကို ဆြဲထားေသာ သားေလးကို လွမ္းေခၚလိုက္ေတာ့ သားေလးက  Baek ေနာက္ကြယ္မွာ သူ႔ကိုယ္ေလးကို ပုန္းလိုက္ရင္း မ်က္လံုးဝိုင္းေတြနဲ႔သာ ေခ်ာင္းၾကည့္ေနေတာ့သည္။ Yeol Baek ကို ၾကည့္မိေတာ့ သားေလး လက္ကို ခပ္တင္းတင္း ဆုပ္ကိုင္ထားပီး ေက်ာက္ရုပ္တရုပ္ပမာ ရပ္ေနတာမို႔..

Yeol : Baek. သားေလးကို ခနေပးလိုက္ေလ..

Baek : ဟင္.. အင္း..အင္း...

Baek အေတြးကမၻာထဲ က ျပန္လည္ရုန္းထ လာတဲ့သူလို အေယာင္ေယာင္ အမွားမွား နဲ႔ ေျဖသည္။.

Suri က သားေလး ကို Baek ဆီက လာေရာက္ေခၚေတာ့ ဆုပ္ကိုင္ထားေသာ သားရဲ႕ လက္ေသးေသးေလးေတြကို Baek ေျဖေလ်ာ့ေပးလိုက္ရသည္။..

Baek : သားေလး.. ဒီ arjushi တို႔နဲ႔ ခန ေနခဲ့ေနာ္.. Omma တို႔ သြားစရာရွိလို႔.. ပီးမွျပန္လာေခၚမယိ.. သားေလး သြားခ်င္တဲ့ ကစားကြင္းလဲ လိုက္ပို႔ေပးမွာ.. သားေလးႀကိဳက္တဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီလဲ ေကၽြးမွာ.. လိမ္လိမ္မာမာ ေနခဲ့ေနာ္..

We have a BabyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora