Siedmiu Prime'ów

44 2 0
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Wielkość - ok. 13 m

Alt-Mode - Brak

Status - Martwi

Uzbrojenie - Włócznie



Siedmiu Pierwszych Prime'ów - legendarna grupa pierwszych Cybertronian stworzonych przez Wszechiskrę w zamierzchłych czasach. Byli protoplastami Dynastii Prime'ów oraz pionierami swojej rasy, jak również jej pierwszymi wodzami. Jednym z nich był Megatronus, znany z legend jako Upadły.

Charakterystyka

Pierwsi Cybretronianie posiadali dziwaczną i oryginalną budowę ciała. Byli smukli, wysocy i potężni. Ich wzrost wynosił około 13 metrów. Ciała pierwszych Transformerów miały szaroczarną barwę, szczeliny w ich fakturze żarzyły się czerwonawym światłem. Głowy posiadały hełmy przypominające nakrycia głowy egipskich faraonów, zaś jako broni używali zazwyczaj włóczni.

Zbroje pokryte były licznymi zdobieniami, szpikulcami i ostrzami. Dłonie miały po osiem palców, zaś po bokach szyi zwisały ozdoby przypominające egipski nemes.

Nie wiadomo, jak wyglądały ich transformacje oraz jakie przybierali alt-mody. Ich grupa nazywana była mianem  Pionierów, gdyż byli pierwszymi przedstawicielami tej rasy.

Historia

Początki

Siedmiu Prime'ów było pierwszymi Transformerami stworzonymi przez Wszechiskrę. Bracia objęli dowodzenie nad swoją rasą i nie chcąc nadużywać Kości, przemierzali Wszechświat w poszukiwaniu Energonu. Pionierzy opracowali metodę czerpania energii z gwiazd, niszcząc je przy tym przy użyciu machiny nazywanej Żniewiarzem Słońc. Trudno było jednak znaleźć odpowiednią gwiazdę, tym bardziej, że bracia postanowili nigdy nie niszczyć zamieszkałych układów.




Przybycie na Ziemię

Około 17 000 lat p.n.e. grupa siedmiu Prime' ów dotarła na Ziemię. Początkowo chcieli wysadzić Słońce, i w tym celu wybudowali Żniwarz Słońc gdzieś w górach Azji. Spostrzegłszy obecność ludzi pierwotnych, postanowili jednak zaniechać pomysłu. Jednak jeden z nich, Megatronus Prime zwany Upadłym się tym nie przejął i postanowił wykraść Matrycę Przywództwa i uruchomić konstrukcję. Wówczas doszło do konfliktu między Upadłym, a pozostałymi braćmi. Na Ziemi wybuchła bitwa. W jej czasie Upadły wygrywał z pozostałymi sześcioma Prime' ami. W zaistniałej sytuacji bracia przenieśli Żniwarz Słońc na tereny późniejszego Egiptu, by ukryć go przed Upadłym. Zaś Matrycę Przywództwa bracia schowali przed Upadłym w kapsule zbudowanej z własnych ciał, którą zbudowali w masywie skalnym na terenie dzisiejszej Petry. Upadły nie mógł znaleźć Żniwarza, opuścił więc Ziemię.



Dalsze losy

Po śmierci sześciu Prime' ów przy życiu pozostał już tylko jeden z siedmiu Prime' ów - Upadły. Opuścił on Ziemię, został schwytany i zapieczętowany w sarkofagu, skąd po pewnym czasie uwolnił go Megatron. Upadły stał się nauczycielem Megatrona, leciał z nim na okręcie Nemesis. W ciągu kolejnych tysiącleci Upadły prawdopodobnie marzył o odnalezieniu Żniwarza na Ziemi. Możliwe, że wysyłał tam szpiegów w poszukiwaniu machiny i Matrycy Przywództwa.

W 2009 r. dzięki wiedzy w Wszechiskry, którą posiadł Sam Witwicky, a którą wykradł mu Megatron Upadły odnalazł Żniwarz Słońc. Sam Witwicky dzięki symbolom którym widział oraz gwiazdom będącymi drogowskazem dotarł go grobowca siedmiu Prime' ów w Jordanii w Petrze. Tam zabrał Matrycę Przywództwa, którą chciał wskrzesi Optimusa. Gdy dotknął Matrycy ona rozsypała się w jego rękach. Sam przewidział, że ten proszek ma jeszcze jakieś znaczenie. Gdy ,,zabił" go Megatron Sam miał wizję, w której zobaczył pierwszych Prime' ów(prawdopodobnie nie było tam zdrajcy Upadłego), którzy wyjaśnili mu, że na Matrycę trzeba zasłużyć i powierzyli mu ją. Wówczas Matryca powstała ponownie z proszku. Dzięki niej Optimus powrócił do żywych i zabił Upadłego oraz zniszczył Żniwarz Słońc.


Dodatkowe informacje

We wcześniejszych filmach i komiksach związanych z serią Transformers, padają imiona pierwszych Prime'ów. Jest ich jednak niemal dwukrotnie więcej niż w filmie Michaela Baya (13), więc przypisanie imion do ich właścicieli jest dość trudne. Możliwe, że kilku z nich to Solus Prime, Vector Prime, Prima, Rodimus Prime, Logram Prime oraz poznany już z imienia Megatronus Prime (Upadły).

Ciekawostki (w komkisie tales of the fallen)

Jeden z Prime'ów wygląda jak Optimus  tylko że ma ciemniejszy kolor jak Nemesis Prime.

Transformers - HeadcanonsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz