DATA URODZENIA - 1990
DATA ŚMIERCI - między 2011-2017
MIEJSCE URODZENIA- Okolice Tranquility
RODZINA - Ronald Witwicky (ojciec), Judith Witwicky (matka), Archibald Witwicky (prapradziadek), Merlin (daleki przodek)
WYKSZTAŁCENIE - szkoła średnia w Nevadzie lub Arizonie, studia w University of Pennsylvania na wydziale fizyki
W ZWIĄZKU Z - Mikaela Banes, Carly Spencer
STATUS - Najprawdopodobniej nie żyje
Samuel James „Sam” Witwicky – główny bohater trylogii, mimowolnie wplątany w konflikt dwóch frakcji Cybertronian i związany z Autobotami. Urodzony około roku 1990 gdzieś w okolicach Tranquility. Mieszkał w średniej wielkości mieście, gdzie dorastał i uczył się. Studiował w Collageu w Uniwersytecie Filadelfii. Wpierw związany z Mikaelą Banes, następnie z Carly Spencer.Charakterystyka
Sam urodził się w prowincjonalnym mieście niedaleko Tranquility. Był jedynakiem, wychowywał się wraz z rodzicami w domku na przedmieściach. W szkole nie był prymusem, lecz nie miał też większych problemów z nauką. Jego głównym zainteresowaniem były samochody i dziewczyny. Interesował się też mechaniką i po trochu również fizyką.
Z charakteru był osobą życzliwą, niezbyt śmiałą, lecz posiadającą pewien dystans i poczucie humoru. Nie był specjalnie lubiany, często padał ofiarą żartów, lecz nie przybierało to formy prześladowań. Przyjaźnił się z Milesem Lancaster’em.
Losy
Początki
Sam Witwicky urodził się w nieznany czasie w mieście niedaleko Tranquility. Nie miał rodzeństwa, wychowywał się wraz z rodzicami w domku na przedmieściach. Z czasem jego głównym zainteresowaniem stały się samochody i dziewczyny. W czasie szkolnym, a przynajmniej w liceum, Sam często padał ofiarą żartów. W pewnym momencie zaprzyjaźnił się z Milesem Lancasterem.
W pewnym momencie swojego życia Sam próbował dostać się do szkolnej drużyny baseballu, lecz nie udało mu się to, albowiem od razu oberwał z rąk rywali.
W czasie swojej młodości Sam miał też psa.
W czasach swojej młodości Sam wszedł w posiadanie okularów swojego prapradziadka, Archibalda Witwicky' ego. Nie zdawał sobie sprawy, że w przyszłości sprowadzi to do niego pozaziemską rasę Transformersów.
Szkoła średnia
Sam uczęszczał do okolicznego liceum, do jednej klasy ze swoją przyszłą dziewczyną Mikaelą. Niebawem ojciec kupił mu pierwszy samochód - zdezelowany Chevrolet Camaro. Nie wiedział, że w rzeczywistości jest to jeden z kosmitów rasy Transformersów noszący imię Bumblebee. Po ty, jak Sam otrzymał auto pojechał wraz z Milesem w miejsce, gdzie akurat przebywała Mikaela(w której był już zakochany) ze swoim chłopakiem. Gdy zauważył okazję, by podwieźć Mikaelę poprosił Milesa, by ten wysiadł i następnie pojechał z Mikaelą. Bumblebee wyczuł, że Sam jest zakochany i chcąc mu pomóc(żeby Sam dłużej z nią był) uporozorował zepsucie samochodu. Dopiero, gdy Mikaela chciała odejść Bumblebee ruszył.
CZYTASZ
Transformers - Headcanons
Fiksi PenggemarCiekawostki, informacje, fakty i mity, postacie i wszytko inne na temat Transformers.