Capitolul 1

1.1K 50 7
                                    


Trrrrrrrr,trrrrrrrrr,trrrrrrrrrrrrr,trrrrrrrrr se auzea alarma de la ceas.

- Ce dracu...?

Oh.... E dimineata.... E DIMINEATA! E prima mea zi la scoala cea noua si nu as vrea sa intarzii.

Am tasnit di pat ca arsita si am alergat repede spre baie. Am facut un dus rapi,m-am spalat pe fata apoi pe dinti dupa care mi-am periat parul lung saten si ondulat de vro 10 ori ca sa fiu sigura ca arata bine. Vroiam sa fac o impresie buna. M-am dus la dulap si am luat pe mine niste blugi albi mulati cu o camasa neagra cu inimioare albe si peste un pluovar negru cu un smile face si conversi mei negri. Am luat geanta cu carti am pupat-o pe bunica apoi am plecat. Cam in 10 minute de mers pe jos am ajuns insfarsit. Am intrat in scoala si m-am dus spre biroul directoarei.

- Buna ziua. Sunt Beatrice fata cea noua tocmai m-am trnsferat.

- A da. Tu esti Beatrice. Pai... Beatrice haide sa te conduc la noua ta clasa.

Am urmat-o pe directoare indeaproape pana am ajuns la clasa C4.

- Pai... Beatrice sper ca nu ai nici o problema cu baieti.

- Baieti....? am intrebat eu in gandul meu.

Am batut la usa si am intrat.

- Buna ziua.

- Tu trebuie sa fi Beatrice,fata care tocmai s-a transferam am dreptate?

- Da.

- Pai bine Beatrice bun venit a noi in clasa si nu a probleme cu baietii nu?

Atunci ma intorc si vad vro 18 baieti care se uitau atenti la mine uni chiar muscandu-si buza iar alti deja isi faceau fantezi. Miam indreptat privirea spre un baiat cu parul negru si ochii verzi care purta un costum negru elegant. Statea drept si ma analiza de sus pana jos facand pauze la sani. Dar norocul meu era ca nu eram doar in camasa. Imediat miam mutat privirea spre alt baiat care era tot la costum stand drept si impunand respect. Mia zambit dar miam intors privirea spre baiatul din a treia banca de la geam cu geaca de piele neagra si cu ochelari de soare. Parca era soare in clasa pff... A inceput sa ma studieze din cap pana in picioare facand misi opriri la picioare sani si la buze. Ma studiat de doua ori si de fiecare data muscandu-si buza. Pe mine nu ma intersa cat de eleganti plini de bani sau rai erau. Hmm... bine da imi placeau sa mi se faca mofturile dar numi plac baieti care doar se uita de cateva ori la mine si deja isi fac fantezii pff... Totusi un baiat din ultima banca cu parul blond cret si ciufulit mia atras atentia. M-am uitat spre el iar acesta si-a ridicat capul uitanduse la mine cu ochii lui albastri schitand un zambet. Iam zambit si eu si in acel moment toata clasa s-a intors spre el uitanduse urat.

- Derek?? Pe bune? Dintre toti tipii tari de aici tu lai ales fix pe Derek?? a intrebat un baiat furios.

Nu am luat in seama ce a spus. Mi mi se parea foarte dragut acest Derek si nu era ca alti,adica el ma studiat dar el facea doar mici opriri la ochii mei privindu-ma intens. Am observat ca era destul de rusinos.

- Bine Beatrice te poti duce in ultima banca langa Derek.

Atunci schitez un zambet si ma duc in ultima banca. Inainte de a ma aseza Derek se ridica si imi trage scaunul ca sa ma asez. A fost foarte dragut din partea lui si am observat ca din cand in cand imi mai arunca o privire pe furis. Cand clopotelul a sunat de pauza am indraznit sa sparg linistea si sa zic.

- Buna.

Derek: B.. Buna...

- Dca nu te deranjez vrei sa-mi arati si mie liceul?

Derek: Nu ma deranjezi de loc, a.. as fi chiar incantat sa-ti prezint liceul.

Atunci iesim din clasa si incepe sami prezinte liceul vorbind despre istoria acestuia.

An Unusual LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum