Pai a venit si ziua cea mare. Daca vom murii macar știam ca am murit încercând sa salvam lumea.
Joshua: E timpul.
- Bine ...
Joshua: Nu nu nu. Nu plânge ... Totul va fi înregula.
Nu-ți aminti de Profeția aia. O sa vezi ca totul va fi bine.
Betty povesteste: Totusi am incercat sa ma prefac ca, m-am lunistit...... dar de fapt nu eram lunistita. Știam ca asa va fi profetia.....
<<<<< LUPTA >>>>>
Am așteptat momentul....
In cateva clipe apare o ceata gri si groasa. Nu ne mai vedeam nici picioarele...
In cateva clipe Joshua a dispărut. Ii auzeam doar tipetele.. Era înfricoșătoar. Am rămas nemișcată uitandu-ma la niste ochi roșii care ma priveau. In jurul meu a apărut un fum negru. Era atât de rece dintr-o data...
- Ehh..., Buna micuța Betty...
Eu: C-Cine esti....?
- Oh.. Nu pot sa cred ca nu ma mai recunoști... Chiar mai jignit. Poate te ajut eu să-ți amintești.
Prima ta haita: Fearless Alpha.
Alpha-ul: Jason.
Tu ai fost Beta-ul.
Eu: M-Marty ?
- DA!
Eu: Nu am sa ma lupt cu tine!
- O da?! Pai eu am so fac!!! M-ai rănit foarte tare atunci!!! Cand ai părăsit haita si te-ai dus la ala!! -.-'
Eu: Eu.... Nu am vrut sa te rănesc....
- Dar... Ai făcut-o !!! Mai rănit ... si nu am sa te iert!!!
In acel moment sare pe maine si ma pune la pamant. Nu mai aveam aer... Pur si simplu ma strângea de gat si nu puteam sa ma misc...
- acum nu mai esti asa de tare!!
Joshua: LAS-O IN PACE !!!!
Pentru cateva clipe am reusit sa respir si am atacat din nou. Joshua a fost aruncat intr-un copac iar eu am cazut in pamant deodată cu Marty.
Am inceput sa ma lupta si am incercat să-l donor dar nu am reusit.... Cand am alergat spre el am fost oprită de ceva.... M-am uitat in jos iar sabia lui îmi trecuse prin burta. In acel moment m-am uitat către el si am vazut ca nu mai avea ochii rosii. Acum avea același căprui ca prima data cand l-am cunoscut.... Era asupra unei vrăji.
Marty: B-BETY !!!!! Nu,nu,nu,nu!!! De ce am făcut asta!? De ce!? Îmi pare atât de rau!!!
- Nu a fost vina ta. Erai asupra unei vraji. Asa trebuia sa se întâmple.... Asa spune profetia.
Marty: Nu!!!! Tine ochii deschiși!!!! Tine ochii deschiși!!!! Trezește-te !!!!!
Marty: Te iubesc .... Mereu te-am iubit si nu voi înceta sa fac acest lucru.... Te iubesc ...Hey,Hey! Da... Finalul e cam trist..... Astept ceva păreri despre carte si daca vreți niste păreri pentru o noua carte :)
Va pup :**
CITEȘTI
An Unusual Life
Hombres LoboBuna. Eu sunt Betty si am 17 ani. De curand m-am mutat intr-un oras nou la bunica mea deoarece parintii mei au murit intr-un accident de maina. Cand credeam si eu ca am scapat de toate am da peste alt ceva. De ce doar mie mi se putea intampla asacev...