Capitolul 13

308 29 4
                                    

Betty povestește
Totul era negru in fata ochilor mei. Auzeam o mulțime de voci printre care era si a lui Jacob. Nu puteam sa ma misc. Parca eram intr-o cutie.
Jacob: Betty ... Hey Betty ...
Mark ( doctorul ): Jacob ... Daca nu se întoarce in doua zile ... va trebui sa o deconectăm de la aparate ...
Jacob: Nici sa nu Îndrăzniți sa faceți asta! Ați spus ca o deconectați doar daca sunt eu deaccord si nu o sa fiu! Nimeni, dar nimeni nu se atinge de aparate sau de ea!
Mark: Bine, stai calm. O sa o deconectăm doar cu acordul tau. Nu o sa facem nimic fără acordul tau.
Jacob: Bun.
Betty povestește
Auzeam totul dar pur si simplu nu ma puteam trezi. Am închis ochii apoi i-am deschis iar. Acum eram pe o campie plină cu flori.
- Beatrice, eu sunt primul care a fost un lup,vârcolac cum vrei tu să-mi zici. Eu am să-ți arat ce fac ceilalți cat timp tu esti adormita.
In cateva secunde am ajuns in casa unde erau toti cu capul plecat si întinși pe jos, pe canapea, chiar si pe scari. Am incercat sai ating dar mana mia trecut prin ei.
Max: Brrrrrr numai mie mi s-a făcut frig?
- Si mie mia cam frig. Haideți la mine in camera.
- De ce nu pot sai ating?
Lupul I: Pentru ca esti ca un frl de fantoma.
- E tare,dar eu vreau sa ma intorc.
Lupul I: Stiu ca asta vrei, dar trebuie sa ne mai oprim la Jacob.
Am închis ochii si eram inapoi la spital si i-l vedeam pe Jacob cum sta langa mine si ma tine de mana.
Jacob: Betty ... trebuie sa te intorci.. Dormi de doua saptamani. I-am convins cu greu sa nu te deconecteze. Te rog întoarcete, pentru ca eu am nevoie de tine, noi avem nevoie de tine, eu vreau sa fi aici te iubesc.
- Dar... Am plecat acum zece minute de aici.
Lupul I: Aici timpul trece mult mai repede. Vrei sa te întorci?
- Da!
Lupul I: Bine. Inchide ochii apoi respira adânc si vei deschide ochii.

An Unusual LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum