Îmi deschid ochii incet si îmi îndrept privirea spre ceas văzând ca e ora 12:00. Ma uit in dreapta mea si i-l cad pe Derek...
Adică tot ce s-a intamplat...? Ce..? Dar eram la spital...
Ma mai frec o data la ochii si vad ca este 12:05. Sar din pat ca arșița vrând sa ma duc spre baie dar ma împiedic si cad făcând contact cu podeaua.
Derek: Doamne Betty, ce-i cu graba asta?
- Este 12:10!!
Derek se uita somnoros la mine timp de 3 minute...
Derek: Si ce daca...?
- Este Joi!!! Noi trebuia sa fim acum 2 ore la scoala!!
Derek: Stai calma.... Am rugat pe cineva sa vorbească cu directoarea...
- Ce ia spus...
Derek: Ia zis ca suntem plecați din tara...
Ma uitam la el asa de ciudat... pana cand ma luat somnul din nou si m-am lăsat pe spate.
- AU!!!!
Derek: Ufff.... da chiar ca esti somnoroasa. Haide,treci inapoi in pat si culcate.
M-am ridicat incet apoi m-am băgat in pat,iar Derek ma învelit cu plapuma apoi ma luat in brate iar eu am adormit imediat.
Derek
Simt cum ceva se zbătea la mine in brate si aia cred ca era Betty...
Îmi deschid incet ochii si o vad asa de aproape de mine. Doar ma uitam la ea si inima deja începea să-mi bată din ce in ce mai tare. Era atât de frumosa mai ales cum o raza ii bătea pe fata si parul ei saten parca avea suvite blonde,iar de fiecare data cand ma uitam in ochii ei verzi parca ma pierdeam efectiv.
Ea și-a deschis ochi incet si mia spus pe un ton blând "buna dimineata". I-am zâmbit apoi i-am zis si eu același lucru. Între buzele noastre mai erau doar 5 centimetri depărtare,iar eu nu ma puteam abtine... ma uitam încontinuu la buzele ei. Mi-am mușcat buza,miam făcut curaj si am sărutat-o.
Betty
Ma săruta incet si pasional. Inima îmi bătea din ce in ce mai tare. Aveam o mulțime de fluturași in stomac. Am simtit cum Derek și-a dus mana peste abdomenul meu si ma tras si msi aproape de el. Mi-am lipit mâinile de abdomenul lui.
Cu mare regret ma despărțit de el apoi i-l privesc îngândurată.
Derek: S-a intamplat ceva...?
- Eram in spital... si acum sunt la tine acasa...?
Derek: Da.... Ai fost inconstienta 2 saptamani... Ai trecut prin doua operatii.... iar eu am vorbit cu directoarea si i-am spus ce s-a intamplat... Ea a vorbit cu restul profesorilor si a zis ca ne înnoiește pe amandoi pana ce tu vei fi bine. Abea după ce doctorii au constatat ca poti fi operata m-au lăsat sa te iau acasa..
- 2 saptamani!?!
Derek: Da... si sa stai calma ca acei bărbați au fost prinși si se pare ca ei au fost trimiși de o fata ( cum le zici tu. Fetele in roz ) pentru ca mai demult aia a fost cu mine,dar eu nu pot sa cred cum de mia placut de ea si abea cand am priso ca ma Înșeală m-am despărțit de ea... Ea stătea cu mine doar pentru bani... dar stiu ca tu nu faci asta pentru bani.
Atunci ma uit la el si ii raspund.
- Recunosc ca îmi place să-mi iau multe haine etc dar eu nu stau cu tine pentru bani. Eu stau cu tine pentru ce fel de persoana esti. De la inceput mi-ai sărit in ochii. Erai mai timid,mai retras si dintre toti dor tu nu te-ai oprit la picioare si sani. Tu te-ai oprit la ochii pentru câteva minute bune. Atunci am putut să-mi dau seama ca tu esti altfel.
Derek: De prima data cum ai i test in clasa si de prima data cand te-am privit in ochii am putut să-mi dau seama cum esti. Timid,sincers,retrasa si cel mai important m-am îndrăgostit de ochii tai. M-am îndrăgostit de cum ai intrat in clasa si de cum te-ai uitat la mine. Te iubesc Beatrice.
In acel moment roșesc toată si îmi trag plapuma peste mine.
Derek: Nu fi rusinoasa.
Atunci îmi da plapuma jos si ma săruta scurt dar incet.Sper ca va placut acest capitol. Astept comentari de la voi. Vreau sa stiu cum vi se pare pana acum. Va pup :**
CITEȘTI
An Unusual Life
WerewolfBuna. Eu sunt Betty si am 17 ani. De curand m-am mutat intr-un oras nou la bunica mea deoarece parintii mei au murit intr-un accident de maina. Cand credeam si eu ca am scapat de toate am da peste alt ceva. De ce doar mie mi se putea intampla asacev...