HARTA NAIBI !!! Auzi, Joshua, este ora unu dimineata. Hai sa ne oprim sa dormim si noi un pic.
Joshua: Da, ar fi o idee buna. Uite acolo este perfect.
Joshua a intins dou sucuri de dormit pe jos după care a făcut un foc de tabara.
Joshua: ITI este frig ?
- Putin. Dar ma încălzesc langa foc.
Jishua: Stai asa. Vin si ru langa tine. I sa te încălzești mai repede.
- Haha. Foarte nostim.
Joshua: Ce e asa nostim ? Ca vreau sa stau langa tine ?
- .....
Joshua: Haha. Okay. Nu Ye Mai misca. Lasă-mă sa te incalzesc. Uite,dardai.
Joshua povestește:
M-am apropiat incet de ea după care am luat-o in brate.
Ea și-a asezat capul pe umărul meu in in cateva minute a adormit. După ce a adormit am întins-o si am băgat-o in sacul de dormit. Eu am mai stat inca cateva ore. Nu am putut sa adorm. Vroiam sa o sarut dar nu știam daca sa fac asta sau nu. Nu am putut rezista si am sărutat-o.
Joshua: Noapte buna iubire.
>>>> Dimineata <<<<
Betty povestește:
Razele calde ale soarelui îmi cădeau pe obraz. Era asa bine di cald acum. Am dormit foarte bine, dar ma intreb unde o fi Joshua.
- Joshua !!!
- Joshua !!!!
- Joshua !!!!!!
Joshua a apărut de nicăieri mai bine spus dintr-un tufis. :))
Joshua: Sunt aici! Sunt aici! Ce s-a intamplat!? Spune el gafaind.
- Nu știam unde esti. Credeam a ti s-a intamplat ceva.
Joshua: Scuze ca nu am fos aici. Eram langa rau.
- Oh, okay.
Joshua: Mergem ?
- Da.
Joshua: Okay. Hai sa strângem lucrurile si sa plecat ahh si sa fim atenți ca o sa intrat pe teritoriul misterios...
- T-teritoriul misterios....? Am spus eu abea înghițindumi saliva.
Joshua: Da..... Acolo este pestera.
- O doamne... O sa murim!
Joshua: Stai calma.... Nu o sa murim. Ei stiu ca venim. Nu o sa patim nimic.
Betty povestește:
După ce am strâns lucrurile am plecat. Nu am mai mers mult pana sa ajungem pe tărâmul misterios. Deja avea pielea de gaina si era asa de frig, nu vedeam pe unde mergi din cauza ceții.
Intr-un final am ajuns la pestera. Acolo ne aștepta un baiat cam de douăzeci si unde ani, bine făcut cu parul negru si ochii caprui. Il chema Kiran.
El nea explicat ce trebuie sa facem si ca el ne va antrena.
Totuși am rămas pe gânduri deoarece a fos foarte direct si imediat am intrat in pestera.
Mie mi se pare cam straniu acest poc .....Ehh sper ca pana aici va placut acest capitol. Din nou am zis ca o sa fie interesant dar vad ca nui asa de interesant pe cat speram. Oricum cred ca mai am doua capitole si termin si aceasta carte. Sper ca va placut cartea mea pana aici. Si scuzati greselile ( daca sunt )
Va pup :**
CITEȘTI
An Unusual Life
Hombres LoboBuna. Eu sunt Betty si am 17 ani. De curand m-am mutat intr-un oras nou la bunica mea deoarece parintii mei au murit intr-un accident de maina. Cand credeam si eu ca am scapat de toate am da peste alt ceva. De ce doar mie mi se putea intampla asacev...