Viata dupa moarte ?

249 24 0
                                    

M-am trezit cu o durere mare de cap. M-am uitat prin jur si nu era nimeni. Eram singura in mijlocul pădurii...
Eu știam ca am murit.
Ce se întâmpla aici ...!?
Sunt confuza.
- Nu trebuie sa fi confuza ! Da exact ai murit si ți-ai salvat familia dar defapt nu ai murit. Ei nu te pot vedea dar tu poți săi vezi pe ei dar nu poți săi ațingi sau sa le vorbești.
Familia ta este in siguranța acum. Ai fost adormita mult timp. Fata ta are deja un copilaș si i-l cheamă Martin. Sufletul tău pereche este si el bine dar suporta cu greu gândul ca tu ai murit de atâta timp. De-obicei mulți care își pierd sufletul pereche încearcă sa își completeze sufletul cu altcineva sau cu ceva de preț dar el nu a incercat. Asta chiar înseamnă ca te iubesc foarte mult. Dacă vrei gândește-te acum la un mesaj pentru el iar el i-l va primi, nu întreba cine sunt dar te asigur ca sunt o persoana buna pe care o cunosti.
Eu: Ummm, bine... am sa ma Gandesc la un mesaj.
" Buna dragul meu, sunt eu Betty. Stiu ca poate nu-ți vine sa crezi dar nu stiu cum cineva mi-a spus ca nu mor dar defapt sunt moarta, cam straniu dar mi-a spus ca pot să-ți trimit un mesaj.
Si iată si mesajul. Dragul meu nu te teme si fi puternic, eu sunt mereu aici cu tine si mereu te joi iubi. Nu spune nimănui despre acest mesaj, tinel pentru tine. Fi curajos si puternic, stiu ca poti.
Te iubesc !
Cu drag,
Betty "
UH iată si ultimul capitol si cu asta am încheiat cartea. Îmi pare rău dacă acest capitol nu este reușit sau nu este la ce va așteptați. Scuzați greselile, dacă sunt.
Va pup :**
Eh eu nu prea mai am idei pentru o carte nou dar LOL, Tot despre haita,iubire,lupte si lupi va fi cartea, evident.
Oricum cred ca mai întâi o sa ma gândesc la doua capitole după care am sa postez. Sper ca o sa va placa :)

An Unusual LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum