Capitolul 15

363 27 2
                                    

Era dimineata. Am deschis ochii si m-am uitat la ceas. Era ora 11:00, deci astazi sigur nu ma mai duc la scoala ca mai am doar doua ore si scoala se termina.
M-am dat jos din pat m-am spălat pe fata si pe dinti apoi am făcut di un dus. După ce am ieșit de la dus mi-am luat un tricou negru iar pe spate scria numărul 24. O pereche de pantaloni treisferturi gri si tenesi gri. Mi-am prin parul intr-o coada de cal după care am coborat jos la masa.
- Buna dimineata, Jacob.
( eu nu ii mai ziceam Alpha. Ii ziceam Jacob. )
Jacob: Buna dimineata iubire. Cum ai dormit ?
- Am dormit foarte bine.
Jacob: Bine, mănâncă apoi du-te si schimbate sa mergi la liceu.
- Glumești nu? Mai sunt doua ore si se termina.
Jacob: Ai uitat? Azi ai ore de dimineata.
- AHHH -.- fir-ar sa fie de treaba.
Jacob: Ehh hai. Du-te si schimbate. Si după ce o sa ieși de la liceu te aduc eu acasa si mai am si o surpriza pentru tine.
- Hmm.... okay.
M-am dus in camera si m-am schimbat. Am luat pe mine o cămașă alba, o pereche de blugi negri, un plover negru si niste pantofiori dar fără toc. M-am dat cu un fic de parfum si luci de buze. Mi-am luat geanta după care am plecat. Jacob ma dus cu masina si in cinci minute am si ajuns. Deja se sunase de intrare asa ca am inceput sa alerg spre clasa. Mam oprit in fata usii. Mi-am aranjat cămașa si plovarul apoi am batut la usa.
- Intra!
- Ma scuzati de întârziere.
- Aham... Da... tu esti Beatrice. Te rog ia loc.
Mam asezat in ultima banca de la perete. Pe la jumătatea orei a apărut in clasa un baiat înalt, bine făcut si destul de dragut. Avea parul negru ciufulit si ochii de un verde intens. Ziceai ca are smaralde in loc de ochi. In timp ce se îndrepta spre mine mia afișat un zâmbet dulce. Iam raspuns la zâmbet după care mi-am luat geanta de pe scaun ca sa se poată aseza.
- Hey, Buna. Eu sunt Augustus, dar cei mai mulți îmi zic Gus :) Sunt nou aici.
- Buna. Eu sunt Beatrice, dar cei mai mulți îmi zic Betty.
Gus: Încântat de cunoștința Beatrice.
- Doar Betty.
Gus: Bine, doar Betty.
Ora a trecut repede mai ales ca am vorbit cu Gus.
Gus: Hey, fi atenta aici.
Gus și-a scos telefonul, a intrat pe o aplicație si a pornit soneria.
- Copii, s-a sunat deja...?
Gus: Da, doamna profesoara.
- Bine. Continuam saptamana viitoare.
După ce doamna profesoara a ieșit din clasa eu cu Gus am inceput sa radem.
Deci am plecat mai repede cu 15 minute de la scoala.
Gus: Deci...... Vrei sa te duc du acasa?
- Da, desigur.
Gus: Bine. Haide.
Gus mia deschis portiera si Mam asezat pe locul din dreapta lui Gus.
Gus a plecat usor după care a inceput sa meargă mai tare.
Gus: Deci, zimi strada.
- Strada zamfirelor, numărul 15. Si numărul de la casa este 23.
Gus: Okay. Pai... am ajuns.
- Mersi.
Gus: Si nu-mi dai si numărul tau de telefon... Stii.... in caz ca am vreo problema pe la teme sau daca lipsesc sau cine știe poate o sa te scot si la un film. Nu ca o întâlnire, ca prieteni.
- Desigur.. Ai o foaie pe ce sa ți-l scriu?
Gus: Nu. Dar mi-l poti scrie pe mana.
- Hmmm..... okay....
- 0727245870.
Jacob: Betty?
- Hey Jacob.
Jacob: Nu trebuia sa termini abea... um... acum?
- Bă da... Dar nea dat drumul mai repede.
Jacob: Si nu puteai sa ma suni sa vin sa te iau?
- Pai Gus s-a oferit sa ma aducă cu masina lui.
Jacob: Deci tu trebuie sa fi Gus.
Gus: Dap. Sunt nou la scoala si am rugat-o pe Betty să-mi dea numărul ei de telefon in caz ca am nevoie de ea.
- Si tu ar trebui sa fi iubitul ei ?
Jacob: Da. Sunt iubitul ei, Jacob. Îmi pare bine de cunoștința Gus.
Gus: Si mie. Pai... ne vedem maine la scoala Betty.
- Okay. Pa.
Jacob: Fi atenta cu el....
- O haide Jacob, nu mai fi asa pesimist. E nou la scoala si am zis ca daca o sa aibă nevoie de ajutorul meu ma poate suna.
Jacob: Okay, okay dar fi atenta... Te rog. Nu vreau sa pățești ceva.
- Stai calm Jacob, totul va fi bine. Mie mi se pare ca el vrea doar o prietena, pe cineva ca sa se integreze. Nimic mai mult.
Jacob: Oh.. mda.... poate ai dreptate...
Am intrat in casa după care am urcat in camera mea. Mam trantit in pat sa ma uit la film. Twilight Shaga.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
>> A doua zi <<
Mam trezit, M-am frecat la ochi si am observat ca este ora 10:00.
Hmmm.... Cred ca am adormit...
Am coborat jos si m-am îndreptat spre bucatarie.
Jacob: Buna dimineata.
- Buna
- Dimineata.
Jacob: Woah tu te-ai dus in camera la ora 19:00 si la 19:30 am intrat eu in camera iar tu dormeai. Este 10:00 si inca somnorici ?
- Da. Inca somnorici.
Jacob: Pai astazi nu mai mergi la liceu. Adica am o luna. O sa le zic ca plecam din tara.
- De ce nu mai merg?
Jacob: Pentru ca se apropie Luna Auturie si o sa te simtit destul de rau. Asa ca bănuiesc ca nu o sa ai chef de scoala si te poti enerva destul de usor si nu permitem sa te vada cineva transformandu-te.
- Oh da... Dar lLuna asta o sa ma afecteze dor pe mine ?
Jacob: Nu chiar.... O so afecteze di pe Jessica si Alexander.
- Ei asta va fi o modalitate buna de-ai rupe gâtul Jessicăi.
Jacob: O nu nu nu nu, tu o sa stai calma. Nu știm inca ce efecte are luna asupupra ta.
- Off.... bune... O sa încerc sa stau calma....
Ma duc in bucatarie si dau peste Jessica. Trec pe langa ea fără sa zic vrun cuvânt. Iau o cutie de înghețată si ma îndrept spre usa.
Jessica: Hey!!!!! Eu vroiam ultima cutie de înghețată!!!!
- Soarta si destinu. Du-te la magazin si cumparati.
Jessica: Dami-o!!!!!!
- NU ! Du-te si cumpărați.
Jessica: Am zis sa mi-o dai !
In acel moment Jessica s-a transformat in Lupul ei cafeniu di a sărit pe mine trantindu-ma de perete. Și-a băgat ghiarele in abdomenul meu. Am țipat cat de tare am putut după care am zburat prin geam. Mam oprit aproape inconstienta intr-un copac. Vedeam cum aleargă spre mine, dar nu ma puteam misca. Din spate lam vazut si pe Jacob cu restul haitei cum încercau sa o primda. A ajuns in fata mea după care ma luat de tricou si ma ridicat.
Jessica: Hahaha ce slaba esti. Te fac una cu pământul fatuco!
In acel moment m-am enervat foarte tare si am prins-o de gat. Mam transformat si eu după care am sărit peste ea. A incercat sa ma muste de gât dar nu a reusit. Însă eu am reusit. Si totuși intr-un final tot eu am câștigat. Eh... Pana la urma neam potolit iar ru Mam dus la mine in camera sa ma odihnesc si să-mi bandajeiar ranile.

Hey,Hey stiu ca nu am mai postat si îmi cerc scuze si de asemenea îmi mai cerc scuze daca cumva sunt greșeli si pentru ca ultima parte adica lupta nu am mai descris-o.... Pai totuși sper ca va acut. Va pup :**

An Unusual LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum