🖤 SELAMMMM BEBEKLERRR 🖤
Adam kızın paylaşımını gördükten sonra resmen delirdi, aklında tonlarca soru ile tek başına kaldı neredeydi? Kim onu bekliyordu? Neden o kişinin yanına gitmek için sabırsızlanıyordu?
Adam aklındaki sorular ile başını yastığa koydu ve bir süre dinlenmeye karar verdi.***
Tila ise adamın tam tersiydi şuan heyecandan eli ayağı birbirine girmişti.
Adamı delirttiğini biliyordu ayrıca şuan ne hâlde olduğunuda.
Dudaklarını ısırıp gülmesini tuttu. Araf onu karşısında görse ne yapacak diye düşündü?
Bindiği taksi askeriye lojmanının önünde durunca taksiciye parasını verip indi tabi valizleri ile.-Dur orda izinsiz kimseyi almıyoruz bacım.
Askerin dediği ile kadın cüzdanında ki albayın ona gönderdiği giriş kartını uzattı ve
-Ben buraya yeni gelen doktorum ayrıca Binbaşı Akif Karaca 'nın evine götür beni.Albayın haberi var.Kadının dediği ile düşünen asker albayı arayıp sormuştu olumlu yanıt alan asker tila'nın geçmesine izin verip orda ki diğer görevli askere Binbaşının evine götürmesini söyledi.
-Burası bacım istersen zili ben çalıp söylerim komutana.
-Hayır ben söylerim sen gidebilirsin ayrıca teşekkürler getirdigin için.
Baş selamı verip ordan uzaklaşan askerin arkasından baktı gittiğiden emin olunca zili çaldı.Git gide heyecanı artmaya başlayan kadın resmen kalbi yerinden çıkacakmış gibi hissediyordu.
Kapının çalındığını duyan Araf uykusundan daha uyanamamanın siniri ile küfür ediyordu. kapıyı bir küfürle açan Araf-Bu saatte kimse sikim,bu ne be ??
-Benim için sorun değil komutanım s*kebilirsin. Diyen kızın sesini duyunca ayrıca karşısındaki kızı gören adam resmen şoka girmişti (😉)
"S-s-sen ohaaa siktir kırmızı" siktir rüya öyle değil mi,bu ne kız karşımda duruyor. Gözlerini açıp kapatıyorum hâlâ burda,belki kapıyı kapatsam hayalî gider.
Kapıyı kızın suratına kapatan adam onun hayal olduğunu anlamak istiyordu.
Suratına kapatan kapı ile sinirlenen kız bu sefer kapıyı kıracak derecede vurmaya. Başlayınca adam onun hayal olmadığını anlamış oldu.
Kapıyı açıp sıkıca kıza sarılıp içeri aldı.-Sana sürpriz yapmak istedim nasıl düşünmüşüm?🙃
Kızın sorusu ile kendine gelen adam cevap verdi.-Güzelim böyle sürpriz mi olur? Kalbime iniyordu bian da karşımda seni görünce.
-Bu kadar belli etme heyecanını. Diyip göz kırptım.
20 DK SONRA
"Gel evi gezdirim, geç dinlen uzun yoldan geldin güzelim."
Başımı olumlu anlamda salladım gerçekten de haklıydı çok yorulmuştum.(SALON)
(MUTFAK)
(BANYO)
(ARAF'IN YATAK ODASI)
(TİLA'NIN ODASI)
-Burası mükemmel Araf.
Ağzım şaşkınlıkla aralanmıştı, resmen cennetteydim yaa🥰😍-Biliyorum güzelim ama sen gelince aydınlandı.
-Yaa Araf.
-Uyku vakti yavrum iyi geceler kırmızı. Diyip anlımı öpüp çıktı.
Yıkanıp, tüm işlerimi halledince yatağa girip kendimi karanlığa teslim ettim.
*Bugün mutluluktan zar zor uyumuştu iki gençte
Araf mutluydu artık dünyası yanındaydı,
Tila'nın da ondan kalır yanı yoktu.
İki genç birbirini düşünüp huzurla uyudu.*•Ah evet biliyorum biraz
çirkin ve özensiz oldu ama geçerli nedenlerim var.
•Umarım beğenirsiniz•Lütfen YILDIZA BASIN 🌟
•Beğenmiyorsanız yazabilirsiniz...🖤İYİ GECELER HERKESE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan Ve Kırmızı+18 | TEXTİNG ✓
RomanceAdamın aşık olma gibi bir düşüncesi yoktu,taki telefonuna gelen bir bildirimi görene kadar. Kadın ise yanlış bir numaraya attığı resmin başına neler getireceğinden habersizdi. Araf~Tila