1.Bölüm-Evlenmem

532 29 3
                                    

Küçüklüğümden beridir sadece kral olmak için yetiştiriliyordum. Yarışacağım kimse yoktu . Ne olursa olsun kral otomatik olarak ben olacaktım. Babamdan sonra tahtın valisi, aynada gördüğüm yansımamdı.

***

"toktoktıktıktok" kimdi,bu kapıyı ayı gibi çalan insan yavrusu. "Gir" dedim havamı hiç bozmayarak, o sırada aynadaki yasımama bakmaya devam ediyordum.Chanyeol aynadaki yansımamın yanında nefes nefese kalbini tutarken . "Ne oldu" dedim pelerinimi asolist edasıyla diğer yana savururken söyleyiverdim.

PrensimKRALsiziçagırıyoracil !!! o kadar hızlı söylemişti ki . Söylediğinden anladığım tek kelime "kral" dediğiydi. Pekala gidelim o halde babamın yanına dedim. "Ciddi" ses tonumda ,babamın odasına yürüdüğüm sırada aklımda bir sürü düşünce vardı.Bunlardan biri ,neden aniden beni odasına çagır ki düşüncesiydi...

Geldiğimi belli eden tıktıklar attım altın kapıya . "Gir" sesi duyulduğunu anladığımda girdim. Ağır adımlarla babama yaklaştım. Ne oldu kralım önemli bir durummu var . Otur evlat sana bir şeyler anlatacağım dedi. ,eliyle işaret ettiği yere oturdum . Oda yanıma oturdu ve gözlerini benden kaçırmaya başladı. Bir şeyler söyleyecektiniz kralım dedim, bana bakmasını sağlayarak.Ahh... evet sana bir şey anlatacağım meleğim. S-sen doğmadan önce prenslik yıllarımda en yakın arkadaşım yoldaşım, biliyorsun. (Prens wufan nın babası), Kral Wu.

"Umm evet biliyorum, kral wu yu "

Şaşkınca bu anlattıklarının sonundan ney çıkacağını merakla bekliyordum. İşte yixing , ben ve kral wu birbirimize söz verdik.(Evlenecekmiydiniz yazarınız saçmalar tamam sustum) İlk çocuklarımız, cinsiyeti ney olursa olsun yaşları geldiğinde evlendirmeye söz verdik ,buda iki krallığın akraba olmasını sağlayacaktı.

"Neyyy!!!" bir saniye devamını anlatayım meleğim. "H-hayır nasıl bu durumda ben jongin lemi evlenicem asla olmaz" . Babam sesli bir kahkanın ardından eleriyle saçımı okşadı "Ahh tatlım jong in 2.çocukları..."

"Şaşkınlıkla sordum 1.kim peki ?" Wufan, 1. çocukları tatlım. Wufan dedigin de beynim iki buçuk atmıştı .

"Hangi wufan kralım ?" Yixing hatırlıyor musun? Sen küçükken sarayımıza sarışın bir çocuk gelmişti . Seni denizde bogulmaktan son an kurtarmıştı.Hayatım şu an gözlerimin önünden bir şerit gibi geçiyordu. Babamın seni her seferde kurtardı dedi genç , aslında beni havuza iten cani canavardı. Onun gibi bir canavarın elinde benim gibi bir nadide çicek ,onun o pençelerinde kurur,solar,ölürdü ... dışarıya dogru haykırdım .

"Owwwww nowwww!!!" yixing tatlım lütfen korece konuş seni anlamıyorum. Hayır.Hayır.Hayır, olmaz evlenmicem.

"Yixing tatlım sana fikrini sormadım"

"Evleniyorsun!" A-ama baba .

Konu kapanmıştır . Dairene dön yixing. Yavaş yavaş hüzünle odama dogru ilerlemeye başladım . Kendimi büyük yatagıma bir hışımda attım. Dışarıdan bir ses yükseldi . "Prensim ögle yemeği vaktiniz geldi"

"Getiriyim mi?" hayörr!!! üzgünüm prensim babanızın kesin emri bu ögle yemegi bittecek ... o zömön nöyö soruyorsun . Sinirden ateş gibi olmuştum .Yatagımdan dogruldum . Gözüm birden yemekleri masaya koyan kıza takıldı. çok göz alıcı bir elbisesi vardı. Ve o an kafama bir şey dank etti.

Eğer bende bir kız olsaydım. Sarayda bir cariye gibi yaşaya bilirdim.Ve beni bulamayacakları için ben o canavarla evlenmek zorunda bile kalmam .

"Bana chanyeol'ü getirin" dedim.

Chanyeol gelmiş ve nefes nefese karşımda duruyordu. A-ah! bu çocuguda çok fazla yoruyorlar canım(tek hizmet ettiği kişi yixing) Prensim ney istemiştiniz ? Chanyeol çabuk çamaşır haneye git ve bana kız kıyafeti getir. Prensim anlamadım .Kız kıyafetimi neden ?

Senin boyun kadar uzun bir hikaye chanyeol, sonra anlatacağım sana, çabuk git getir. hemen çıktım odadan ve çamaşır haneni yolunu tutum . Haremden geçerken göz teması kurmamaya çalıştım. Taki yixing in adını duyana kadar iki cariye prens hakkında konuşuyorlardı.İster istemez kulak misafiri oldum.

Ah prens yixing ne kadarda yakışıklı, keşke beni halvetine çagırsa... Hahaha sen bu hayalerle fazla yaşamazsın hatun *tüm hatunlar kahkahalarla yere yapışır*Ne var şimdi bunda gülünücek hatunlar . Hepiniz görüceksiniz prensim beni isticek.

Hahaha sen duymadın mı prensimiz evleniyor. Ney kiminle , Kimseye söylemeyin, birden birbirlerine yaklaştılar, konuşmalarından hiç birini anlamıyordum . O kadar sessiz konuşuyorlar ki bu sinirimi bozuyordu. Nee! Prens yixing Prens Wufan lamı evlenicek ! ah istersen tüm saraya anons geçseydin hatun . Ah ne anlamı kaldı sessiz konuşmamızın , duyan duymuştur istediğini , hatun haklıydı . duymak istediğimi duymuştum . Şimdi daha da iyi anlıyordum, neden kız kılığına girmek istedigini , çamaşır haneye dogru hızla ilerledim . Bulduğum en açık sacık elbiseyi aldım , suratımda istemsizce bir şeytani gülücük oluştu . Prensimi fazla bekletmiyim sonuçta artık kendi sarayında cariye muhammelesi görecek .

DEVAM EDECEK...

Şapşal PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin