Nasıl ya, az önce reddedildim.Hemde sevdiğim adam tarafından bu bedenime yapılan en büyük hakaretti. Nasıl olurdu da chanyeol beni çekici bulmazdı . İlk defa bakir deliğimi bir ilk aşkım olacak adama sunmak istedim ama o naptı elinin tersiyle itti. Ama bende prens baekhyunsam ne yapıp ne edip chanyeollü benim yapıcam. Ama devimi önce sevgili kralımızdan istemeliyim puhahah^^
(Wufan bakış açısı)
Müzik bitti... Ama meleğim hala bana sarılıyordu. Zoraki bir dans olduğunu düşünmüştüm.
Hayır hayır ! onu istemediğimden değil onu çok istiyorum ama biraz kafam karışmıştı.
Sırf benimle evlenmemek için kız kılığına giren şapşal meleğim şimdi benimle evlenmek istiyomuş gibi davranıyordu. Kulağına eyilip "yixing" dedim. Sanki hipnozdan çıkmışçasına, beni bedeninden itti.
"Bir daha asla ama asla bana dokunma ! " dedi . Sinirle bakan gözler bir an olsun bedenimden ayrılmıyordu. Bir dakikalık deli cesareti lütfen ziyaret et bedenimi... Meleğim tamda uzaklaşırken , kolunu tutup kendime çektim o an ne olacağı , inan hiç umrumda değildi " Korkuyorum " dedi. Kolarım da tir tir titrerken. "Neyden korkuyorsun ?" dedim. Sesimiz nefes nefese , fısıltıyla çıkıyordu. "Senden" dedi. Göz yaşlarının omzumla buluşmasına izin vererek, "Neden benden korkuyorsun ki " dedim . Göz yaşlarını bir an olsun silerek , Küçükken ve şimdi , bana yaptıklarından korkuyorum. Küçükken çektirdiğim tüm acıları biliyordum.Fakat şimdiyi çok merak ediyordum. " Şimdi?" dedim. "Şimdi ne yapıyorum sana ?" işte şimdi beni- , yutkundu ve devamını güçlükle getirdi . "İşte şimdi beni kendine a-aşık ediyorsun w-wufan" . "Bana aşık olmak bu kadar mı korkunç yixing ? ". H-hayır bir erkek olarak , bir erkeye aşık olmak korkunç... bu korkunç olduğu kadar kendine engel olamamak daha da korkunç ve ben kendime engel olamıyorum wufan . Gitmeliyim sonra görüşürüz hatta hiç görüşmeyelim !
Kafamın içini kurcalıyan iki türlü sorun vardı... meleğimin de bana aşık olduğunu bilmem bu güzeldi. Ama sevdiği halde istememesi işte bu çok kötüydü.
Artık şarttı ! bende kız kılıgına girip , yixingin yakınlarında olup , onu daha iyi tanımalı ve kendime bağlamalıydım.
(Baekhyun bakış açısı)
Balo dan 2 saat sonra
Koşar adımlarla kralın odasına ilerledim. Geldiğim de derin bir nefes alıp kapıyı tıkılattım "Gir" sesini duyduğum da yavaşça girdim. " Oooo baekhyun" dedi amcam boynuma sarılırken... bu saate hangi rüzgar attı seni bana. Ş-şey kralım a-aslında sizden bir şey isteyecektim.
- Neymiş istediğin ?
- ımm ş-ş-şey kralım ş-şeyyy .
- Aylayner mi ? eğer istediğin buysa hemen söyle getirirler.
- Ooow yok amca öyle bir şey değil
- Ah baekhyun azında geveleme de söyle bana .
- Yani şimdi benim de yaşım geldi. Uygun olursa...
- Bir saniye sen bir cariye mi istiyorsun.
- Cariye demek pek doğru olmaz kralım, ama maden siz öyle diyorsunuz uygun olursa ...
- ow tabi uygun olur da baekhyun , sana şimdi bir cariye bulmak gerekir.
- Now ! Hayır kralım benim istediğim bir isim var zaten.
- Kimmiş bu şanslı isim ?
"Chanyeol " dedim şehvet dolu sesimle ...
- "Chanyeol" haa, yeter ki sen iste baekhyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşal Prens
FanfictionSarayın ortasında kocaman bir odam vardı.Çünkü ben prens yixisingtim.Her dediğim harfi harfine yapılan, söylediğim her bir sözü kendine emir sayan milyonlarca cariyem ve cariyem olmak için, sarayın giriş sınavlarına giren binlerce kadın vardı. Ama...