{Kahvaltı Salonu}
Minho'nun gelmesi herkesi fazlasıyla germişti.
Minho kyungsoo ya yaklaştığı an jongin kyungsoo nun önüne geçti.Jongin'in bu hareketi atmosferi bir hayli degiştirmişti.
Jongin wufan'ın ve benim kolumu tutup,aynı anda kulagımıza fısıldadı."Ben gidiyorum,yoksa bu herif (Kral minho) kyungsooma dokunmaya kalkacak ve benim elimden bir kaza çıkacak,okey"
Jongin hızla kyungsoo'nun elini tutup minho'nun oldugu salondan çıkarttı.
"Yah~ nereye gidiyoruz jongin?"
"Odamıza gidiyoruz kral minho bu saraydan gidene kadar da çıkmıyoruz."dedim.
"Huh? Neden?"
"Lanet olsun kyungsoo bu kadar seksi olmak zorunda mısın?"önümde kalçasını her adım da bir o yana bir bu yana salayarak seksice yürüyordu.
Kendimi tutamayıp elleri kyungsoo'nun dolgun kalçalarına koyup kyungsoo yu kendime çektim.
"Um...jongin-ah~ buyda olmaş amma beni odamıja götüymeyecek mişin?"kyungsoo küçük bir çocuk gibi mırıldanıyordu.
"Ah haklısın bebeğim~hadi odamıza gidelim" kyungsoo yu kucağıma alıp jet hızında odamıza dogru yürümeye başla-, tm yogun istek üzerine düzeltiyorum "koşmaya başladım".
Odaya girdiğimiz de kyungsoo dudaklarını seksice ısırıp beni kendine çekti. Dün gece ki kyungsoo ve sabah ki kyungsoo kesinlikle benim kyungsoom degildi.
Ama şuan ki kyungsoo benim kyungsoomdu. Dün gece ve sabah öpüşmekten ileri gidememiştik.
Her ileri gidecegimiz de beni durduruyordu. Yoksa artık beni sevmiyormuydu? Yoksa başka birini mi seviyordu?. Eğer öyleyse önce o herifi sonra da kyungsoo yu öldürttürüdüm.Ah~ ama ben kyungsoo ya kıyamam ki,gülünce kalp şeklini alan dudakları, burnuma buram buram dolan eşsiz kokusu, artık onsuz yaşayam ki ben.
Kyungsoo yüzünü ekşitip beni kendinden uzaklaştırdı.
"Sevgilim neden öyle yapıyorsun,artık beni sevmiyor musun ?, başka birine mi aşık oldun?" söylemesi çok acı şeylerdi kyungsoo ya söylediklerim.
"Aah~ evet başka birine aşık oldum"dedi kyungsoo, sevinçle gülümsüyordu.
"Hah,söyle bana kim o öldürücem" sinirlenmiştim, kyungsoo benden başka kimseyi sevemezdi.
"Onu öldürmeye kıyabilir misin ki?"dedi , elimi tutup karnında birleştirerek.
Ne demek olurdu bu , kyungsoo hamilemiydi. Baba mı oluyordum yani?
"Hamileyim" dedi sevinçle.
Kyungsoo yu kendime çekip deliler gibi öpmeye başladım. Bu da neden ileri gittiğimiz de beni durdurduğunu açıklıyordu.
Bebeğimizin saglıgını tehlikeye atmamak içindi.
"Neden daha önce söylemedin?"sevinçten
ne diyecegimi bilmiyordum."Emin olmak istedim" sessizce mırıldandı.
"Seni seviyorum kyungsoo" önce kyungsoo yu , sonra karnını açıp bebegimizi öptüm "senide seviyorum junior kyungsoo"
"Bizde seni... babası"
{Kray Cephesi}
Wufan bir saaten beridir hapisteki mahkumlar gibi olta attıp duruyordu.
"Wufan yeter artık başım döndü"dedim, durması saglayarak.
"Ah yixing bir şey bulmalıyız kral minho'nun saraydan gitmesini saglayacak bir şey"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşal Prens
FanfictionSarayın ortasında kocaman bir odam vardı.Çünkü ben prens yixisingtim.Her dediğim harfi harfine yapılan, söylediğim her bir sözü kendine emir sayan milyonlarca cariyem ve cariyem olmak için, sarayın giriş sınavlarına giren binlerce kadın vardı. Ama...