- Yixing~ su getir!
- Yixing~ arkama yastık koy!
- Yixing~ bana yemek yap!
- Yixing~ ramen istiyorum!Wufan sabahtan beridir hamileler gibi aş erip duruyordu.İyi ki bir kerecik üste olmak istedim,ve oldum diye."Wufan yetmez mi bu kadar hizmet ettiğim ah çok yoruldum"dediğim de alnımdan akan terleri silmekle ugraşıyordum.
"Onu beni becermeden önce düşünecektin yixing efendi."
"Kahvem soğumuş git bana kahve yap yixing!" ben yapardım kendime ama biliyorsun popom acıyor.
- Of.Of.Oof wufan of.
-Hadi ama yixing kahvem hala gelmedi.
"Tamam getiriyorum"dedim ve odadan ayrıldım.Wufanın kahvesini boş verip eski odama gidip hazırlanmaya başladım bu gece wufana unatamayacağı bir gece yaşatacaktım.Kendimi wufana sunup dünyayı tersine çevirecekti.
Kırmızı ipeksi kumaştan oluşan pelerinimi üzerime girdim ve odadan çıkıp wufanla paylaştığım odanın yolunu tuttum.
Altın sürmeli kapıyı tıklatım içeriden "gir" sesini duyduğum da kendimden emin tavrımı koruyarak içeri girdim.
Wufan beni gördüğün de seslice yutkundu.Ne kadar seksi olmaya çalışsam da , bu günde ölmemiştim şirinlikten.
"Ç-çook g-güzeel o-olmuşsun"dedi wufan, her kelimesin de daha da kekeliyordu.
"Um gerçekten mi yakından görmek ister misin?"dedim ve wufanın koltugunu tam önüne geldim.
"E-evetttt i-issterimm"dedi, seslice yutkunmaları daha çok inlemeye bırakmıştı kendini.
İnadına yaparmışçasına sert ve hızlı bir şekilde kucağına oturu verdim.
"Ahh y-yixing b-bebeğiiim ah ç-çook g-güzeelsinn Ah o-oraya t-tekraar-ah.Bir anda wufana sürtünmeyi bırakıp hızla ayaga kalktım.
"Umm özür dilerim senin popon agrıyordu degil mi ?"dedim, şirince wufana gülümsedim.
"Ah biliyor musun yixing sen öyle yapınca birden agrısı geçiverdi."
"Um gerçekten mi ?"dedim, her şeyi bilmezlikten gelerek.
"E-eevett g-ggerçekten y-yyixing-ah b-bbebeğiiim"
Bu sefer sadece sürtünmüyor zıplıyordum.Sertleştiğini hissettiğim de tekrar kucagından kalkıverdim.
H-hah? Y-yyixing n-nnereye g-ggidiyorsunn b-beni bu halde b-bbırakıp?
"Kyungsoo nun yanına gidiyorum" dedim, sesizliğimi son ana kadar korudum.
Şaşkınlıkla bana bakan sevgilime kahkalarımı sunup gerçegi söyledim"Şaka yaptım".
"Ş-şeey w-wufaan b-been b-buu ggece o i-işii y-yyapmak i-isstiyorum a-aama bu sefer s-ssen ü-üstee ol i-isstiyorum"dedim, bu sefer kekeleyen sadece ben olmuştum.
Wufan gene olanüstü bir şeye bakıyormuş gibi bakıyordu etrafıma baktım olanüstü hiçbir şey yoktu "yaklaş sevgilim"dedi wufan tutku dolu sesiyle.
Wufan her "sevgilim" dediğin de sanki kalbim binlerce parçaya bölünüyor ve beni öptüğün de sanki tekrar birleşiyormuş gibi hissediyordum. Tıpkı şimdi olduğu gibi...
Hayat ne kadar garip değil mi asla olmaz dediğiniz kişiyle olma olasılığınız daha da yüksek oluyor.
Küçükken ara sıra sarayımıza gelip canımı yakmadan asla gitmeyen bu sarışına şimdi deliler gibi aşıktım.
Sahi küçüklüğünden beri beni seviyorsa neden küçükken canımı fazlasıyla yakmıştı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşal Prens
FanficSarayın ortasında kocaman bir odam vardı.Çünkü ben prens yixisingtim.Her dediğim harfi harfine yapılan, söylediğim her bir sözü kendine emir sayan milyonlarca cariyem ve cariyem olmak için, sarayın giriş sınavlarına giren binlerce kadın vardı. Ama...