{Parantez içindeki yazılar iç sesdir}
- Ne yani ciddi ciddi evlenecek misin ? *Baekhyun şok olur*
- Yani güzel bir kız olsaydı evlenirdim demek istedim..(ne diyorum ben cidden erkek olmasına ragmen wufan ile evlenmeyi düşündüm bian)
- Ahahaha ,yixing şaka mısın ? az öncede "aşık olsaydım evlenirdim" dedin .
- Hayır baekhyun , ben aşık olsaydım evlenirdim demedim . Bizim kepçeyi (Chanyeol) düşündüğün için, söylediklerimi yanlış anlamışsın . (kaçma manevraları)
- Yaw he he . Eminim yanlış anlamışımdır.(kimi kandırdı sanıyo bu yixing)
{Wufan Bakış Açısı}
Yixing in sesini duymamla birlikte, odamdan çıkmaktan vazgeçip koridordaki konuşmaya dinlemeye başladım. Ne yani meleğim, ben güzel bir kız olsaydım benimle evlenmeyimi isterdi. Ama bu dönemde de yoktu ki bir doktor kestireyim biçtireyim kendimi(saçmalama wufan sen erkekliğini, seviyorsun sen yazar) , elimi çeneme koyup derin derin düşünmeye başladım . "kız olsaydım" ımmm k-kızz olmak . D-durr bir dakika, eğer bende kız kılığına girersem ...
Hem meleğime yakın olurdum. Hemde onun hakkında bir şeyler öğrenirdim .
(Baekhyun bakış açısı)
-Yani şimdi sen chanyeol'ü bana verecek misin ?
- Sana chanyeol'ü veririm ama bir şartla !
- Neymiş o şart ?
- Şöyle ki chanyeolle bu saraya yerleşiceksin . Chanyeol sizin sarayınıza iç güveysi gitmiyecek.
- Biraz düşünmem lazım .
{Krallar Cephesi}
Nerede bu prensler ! çabuk bulun ve getirin.
Davetliler çiftimizi görmek istiyor. Biz buradayız onlar yok. wufan'ın babası konuştu " Belki de özel bir şey vardır". *İki kralda birbirlerine piç smile gülüşünü sunar *
-Yok canım benim yixingim evlenmeden yapmaz .
- Karşısın da benim oğlum var . Eski dostum.
Prenslerimiz geldi majesteleri.
Çabuk buraya gelsinler. Balo nun asıl eğlencesi . "Wufan " dedi babam beni çağırarak, aynı anda yixing in babasıda yixing'i çağırdı. Başını biraz öne eğerek "bir şey mi istediniz" majesteleri dedim. " Oğlum , git müstakbel eşini dansa kaldırsa bunu da ben mi öğreteceğim sana.
Yavaş , bazen de hızlı adımlarla meleğimin yanına gittim . Beni deli eden güzelliğin önün de eğildim. " Bana sizinle dans etme şerefini verir misiniz? " dedi en içten gülümsememi sunarak . Biraz düşündü . ama daha sonra bir ses yükseldi " Tabi olur" dedi güzel ellerini , ona açtığım ellerime teslim ederek. Salondan bir müzik başladı işte bu şarkı sanki bizi anlatıyordu.
MEDYADAKİ MÜZİĞİ AÇIN!
Yavaş adımlarla dans etmeye başladık ilk defa meleğime böylesine yakındım. Meleğimi ürkütmemeye çalışarak ellerimi o ince beline sardım . Ama her zaman ki gibi yine benden ürktü. bir anda kolarım da çırpınmaya başladı. Meleğime öyle sarılmıştım ki zaten onu bırakmaya da hiç niyetim yoktu. Meleğimin kulağına fısıldadım. " Sadece dans edelim korkma sana zarar vermiyeceğim zaten sana istesem bile zarar veremem sen benim her şeyimsin yixing bir insan her şeyine zarar verebilir mi ? meleğimin o güzel kokusunu nefesim daralana kadar içime çektim. Bir anda ne deyişti. Anlamamıştım ama meleğimde bana sarılmaya başladı. Gözlerini kapattı ve sadece sarıldı . Dansımızı sürdüren tamamen bendim . Kafasını gösüme yasladı ve kalp atışlarımı dinlemeye başladı. Meleğimin kalp atışları da aynı benim ki gibiydi. İkimizki de duyuluyordu. Belkide sadece biz duyuyorduk birbirimizin kalp atışlarını...
(Baekyeol cephesi)
(Baekhyun bakış açısı)
Büyük bir heycanla chanyeollün beni dansa kaldırmasını bekliyordum . Ama yok sap gibi oturuyorduk . Evlenirim diyen adamdan değil , evlenmem diyen adamdan korkacakmışsın boşuna dememiş atalarımız baksana yixinge evlenmem evlenmem diyordu şimdi wufana deli gibi sarılmış dans ediyor "bu ne perhiz bu ne lahana turşusu" bende chanyeolle bir an önce dans etmeliyim. Chanyeol birden cebinden bir şeker çıkardı ve bana uzattı. " Prensim şeker yer misin?" dedi . "Aaa chanyeol tabi ki de seninle dans ederim" dedim. Bana uzattığı şekeri alıp, ağzıma attım . Aaa-ama b-benn dans edelim deme- " elimi ağzına kapattım ve kulagına fısıldadım " Ne yani sen şimdi benim sağar , duymayan bir prens mi olduğumu idda ediyorsun chanyeol ! bana aşıksın bu suratından okunuyor. Kepçük kulaklarına kadar kızarmış bir chanyeol bana bakıyordu. Onu daha fazla kızartmadan sahneye çıkarttım.
BİTTİYSE MEDYADAKİ MÜZİK BİR DAHA AÇIN !
Sarıl bana chanyeol "huh anlamadım" dedi. Gözlerimin içine dahi bakamıyordu. Yanaklarından tuttum ve bana bakmasını sağladım . " Sar beni o güçlü kolarınla, öp beni , senin olmak istiyorum chanyeol" bu gece kalbimi tamamen sana vermek istiyorum .Hmm tabi senin kalbini almadan olmaz ! dedi şehvet dolu sesiyle , sonra ben nasıl yaşarım sen olmadan dedi dudaklarını sarkıtarak, Hem hem ben seninle olabilmek için bu sarayda kalmaya karar verdim.
Seni istiyorum chanyeol, sende beni iste, tüm benliğinle, her şeyinle ...
(Chanyeol ün bakış açısı )
Baekhyun çok hoş bir prensti. Tatlı ve bakımlı, ama korkuyorum . Sonuçta baekhyun bir prens bense prens yixing in yaveri kesinlikle beni altına alacaktı. Ve ben altta kalmayı hiç sevmem .
Bu sebeple prens baekhyun dan ömrüm boyunca kaçabilirim .
öhöhöh böğ prensim sanırım kusacağım , çabucak prens baekhyun'nun yanından uzaklaşmaya başladım . Hiç niyetim yok prens baekhyun altına girmeye...
DEVAM EDECEK...
Y/N: Bir sonraki bölümde her şey karışacak. Wufan yixingi tanıyabilmek için kız kılığına girecek . Baekhyun chanyeolün arkasında koşmaktan kafayı yiyecek . Daha ne olaylar . Lütfen votelemeyi unutmayalım. Hepinizi çok seviyorum özellikle de voteliyenleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşal Prens
FanfictionSarayın ortasında kocaman bir odam vardı.Çünkü ben prens yixisingtim.Her dediğim harfi harfine yapılan, söylediğim her bir sözü kendine emir sayan milyonlarca cariyem ve cariyem olmak için, sarayın giriş sınavlarına giren binlerce kadın vardı. Ama...