2.Bölüm-Şapşal Meleğim

331 19 4
                                    

"tıktıktıııııık" girin sesini duyduğumda , girdim . Prensim isteğiniz gibi getirdim . Nereye bırakıyım ?Yatağıma bırak chanyeol , dedim. Mutluğumu bastırak ,nasıl mutlu olmam ki. 

Kurtuluyorum beni bulamayacak , bulamayacagı içinde evlenemeyecekti. Bir kaç lokma daha ağzıma sıkıştırdıktan sonra , Giyinmeye başladım. hızlıca giyinip , kafama peruğumuda geçirdim . Aynanın karşısına geçip son kez kendimi süzdüm . güzel olmuştum. sonra hızlı adımlarla kendi odamdan çıktım . Hızla hareme yürümeye başladım. heyyheyy!!! sen ordaki , ahh lanet olsun . Arkamı döndüm , ve keyi gördüm . Key saraydaki ağlardan biriydi. Sen kimsin be hatun, seni önceden hiç sarayda görmedim . Yeni geldim ağam, en iyi bahane yeni geldim demekti.

Prensin odasından niye çıkıyorsun , benim bildiğim yeni gelenler oradan çıkmaz . Key akıllı bir ağaydı. Bu yüzden akıllı cevaplar vermem lazımdı. Prensimize öğle yemeyini getirdim. En akıllıca cevap buydu. Hıımm o zaman hareme dön ama gözüm üzerinde , arkamı döndüm ,bu sefer yürümüyor adeta koşuyordum.

Toplanın sesini duyunca tüm cariyeler toplanmaya başladı,ve bende onlarla birlikte toplandım . Ne kadar da komikti. Bir prens kendi sarayında bir cariye, hayatımı yazsalar roman olurdu. Heyyy hatunlar sussun !!! bu kadar sohbet yeter.Şimdi tüm hatunlara görev yerleri verilecek . Orada hizmet edeceksiniz. Xiumin kalfa , yavaş yavaş herkes 'in görevlerini vermeye başladı .

Bana geldiğinde ... Ve sen , sen kimsin daha önce görmedim seni haremde , b-ben yeni geldim . Ahh gerçekten mi ? aramıza hoşgeldin o zaman ama benim sana verebilecegim bir görev yok . "Ahh yandık biz xiumin kalfa öldük biz" , xiumin kalfayla kafamızı kapıya çevirdiğimizde key aganın haykırışlarını gördük.

Ne oldu? ağam niye böyle "yandık" diyorsun. Kalfam prens wufan saraya geliyor !  , malum prens yixing le evlenecek, artık burda yaşayacakmış . Kralda sana şunu emreti, xiumin kalfaya söyle, iki kişilik kral dairesini hazırlatsın dedi . "niye iki kişilik" dedim . Ah hatun sen yeni geldin , ben sana özet geçiğim . Prenslerimiz evleniyor . Evlenen çiftlerde birlikte yatarlar . okey, anladın mı ? Yoksa ingilizcede anlatmamı ister misin ? hayırrr ! sen onu prenslerimiz evlenirken , itiraz eden varsa şimdi konuşsun , yoksa sonsuza kadar sussun kısmında söylersin hatun, uraştırma beni daha kral dairesi hazırlıyacagim .

***

Heh! sana da görev yeri buldum . Evet xiumin kalfa ben ne yapacağım ?

" Sen hatun, prens wufanın bakımından sorumlu cariye olacaksın"

Ne! ama ben olmaz ... niye sen olmaz ? ben sana beğendin mi ? diye sormadım hatun . Yapacaksın, hadi iş başına . Yah! inanamıyorum kurtuldum derken kapana düşmüştüm . Hatun, xiumin kalfanın kulağına fısıldadı. 

Ne dedin sen erken mi? gelmiş prens wufan . Ne erkeni kalfam gelmiş şuanda sarayda yah!inanamıyorum hiç bir hazırlık yapmadık ( wufan içgüveysi olmaya çok meraklısın, tamam sustum)bir saniye senin adın ne ?  Y-yi-yisanny yani adım yisanny . ow güzel bir ismin var . Şimdi iş başına prens wufanın odasına git . Ah pekala . Ne olabilirdi ki alt tarafı odasına gidicem . Eminim gözü beni bile görmez .  Zaten eminim oda benimle evlenmek istemiyordur. Kaçtığıma o bile sevinmiştir . "destuuurrrr" Ne geldi mi ? ne çabuk, ne  yapmam lazım ,(Doğal davran) oh hatırladım genelde cariyelerim eğilir selam verirdi . Prens önümden geçerken egildim , "selam" AH! sanırım şu selam verişi sessiz şekilde yapıyorlardı. Çünkü önünü bana dönmüş, bir çift kısık göz vardı ...sen kimsin ? dedi . Bakışlarını normalle dönerek , sonra normal olan gözler birden açıldı . Ve yerini daha sonra tatlı bir gülümsemeye bıraktı. 

FLASHBACK 

Odama girdiğimde cılız bir beden onümde eğlip "Selam" Dedi. Sessin geldiği bedene baktığımda , beynim durdu. Küçükçen beni deli eden güzelliğe (yixing) ne kadar da benziyordu. O olduğuna yemin edebilirdim. Gülüşü , şaçını kenara savuruşu , Sen kimsin ? dedim. Cevap vermesini bekleyerek, sustum. Başını eğmiş, ara sıra gözlerime bakıp , bakışlarını yeniden yere hapsediyordu.Ağır çekimde karşımdaki bedenin vucudunu süzmeye başladım.Adem elmasından, boynuna, ince çelimsiz kolları,ince beli,narin kalçaları ve ayağındaki o iz , bir dakika izmi ! dedim. Gözlerim birden dank etmenin şakuyla açıldı. Ve bu karşımdaki  meleği korkutmuştu. Şaşkınca bakıyordu gözlerime, küçükken kaybettiğim meleği bulmuştum o yixingti. Çünkü ayağındaki iz , benim eserimdi.Karşımdaki meleğin korkusunu dindirmek için en sıcak gülümsememi sundum.

FLASBACK END

Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere çok sevgili okuyucularım ,  çok çok öptüm . Lütfen voteleyin , vote açlığı çekiyorum :( 

Şapşal PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin