4.Bölüm-İrençsiniz

211 15 1
                                    

Gördüğüm manzara ile donmuştum. Onları durdurmam gerekiyordu. Ama elimi dahi hareket ettiremiyordum. Ya ben değil de davetlilerden biri görseydi , rezil olurduk. Kesinlikle durumu toparladıktan sonra ikisi de saraydan,sürgün edeceğim. Hatta sarayda attıracağım.

Bunu hakettiler , en yüksek sesimle "Destur" dedim . 

FLASHBACK

(Xiumin nin bakış açısı)

Oohhh^^ chen yapma! Chen beni duvara yaslamış .Öpücükleri saniyeler sonra daha şiddetleniyordu. Bir yandan biri görecek diye korkarken, diğer yandan chenin öpücüklerine karşılık veriyordum . Chenin olan her şeyi çok seviyorum, "her şeyi" .

O sağır eden ,  cezbedici sesinden başka ses, duyamıyordu kulaklarım.

SeniSeviyorumSeniSeviyorumXuimin boğuluyormuşçasına söylüyordu. Söyledikçe daha da aşağılara iniyordu. Kafamı biraz kenara çevirdim, ve prens yixing in bizi izlediğini fark ettim. Cheni üzerimden ittirirken kafamı diğer yana çevirdim ve bu sefer de prens wufanı gördüm. Prens wufan elini dudağına götürüp sus işareti yaptı . 

Yah ! xuimin neden beni teninden uzaklaştırıyorsun ? "yoksa benim sevişmek istemiyorsun."

C-cchen sağ tarafa bak!  titreyen sesimle chen nin kafasını sağa çevirdim . Chen birden kendine çeki düzen verdi . Bende kendimi toparladım. Chenle diz çöküp af dilemeye başladık.

(Wufan nın bakış açısı) 

Meleğim donmuş bir halde xiumin ve cheni izliyordu. Öpüşmelerine neden bu kadar hayret etmişti ki , bu çok normaldi. Bir birini seven her çift sevişirdi. Kısa bir süre sonra meleğimden bir ses yükseldi.

"İrençsiniz iyyreenç! " meleğimin söylediği kelimeyle yüzüm düştü. Şimdi anlamaya başlamıştım. Neden kız kılığına girdiğini , benimle evlenmemek için, berbat hissediyordum. Meleğim beni asla sevmeyecekti. Zorla sahip olmakta irenç hisseddirirdi. 12 yaşımdan beri ona aşığım. Ama melegi kendime aşık edersem her şey deyişirdi . Aşk her şeyi değiştiridi.

1.Operasyon- Meleği baştan çıkart

(Yixing in bakış açısı) 

İrençsiniz sizden iğreniyorum , nasıl iki erkek sevişir.

*Chen attıldı* "Prensim bir suçumuz olduğunu düşünmüyorum."

Ya ben değilde davetlilerimizden biri görseydi. Krallığımız rezil olurdu.Kesinlikle sürgün edileceksiniz.

"Kim sürgün edilecek ? " dedi prens wufan.

Ne işi var bu prens bozuntusunun burada, kalfa xiumin ve vezir chen dedim . Prens bozuntusunu gözlerine öfkeyle bakarak.

Neden? dedi. Piç smile nı sergiliyerek. Hem kalfa xiumin  ve vezir cheni sürgün edemezsin!

Elimi tarak gibi kullanıp saçımı diğer yana yatırdım. "Neden sürgün edemezmişim" dedim.

Çünkü kalfa da vezir de sadece krala bağlıdır.Ancak kral sürgün edebilir.

Haklıydı , sadece sürgün edebilirdi . Ama babama böyle bir rezaleti anlatamazdım. Ya da kendi yöntemlerimle bu işi halledebilirdim.

.........................................................................................................

(Baekyeol Cephesi)

(Baekhyun bakış açısı)

Ayy ne kadar da yakışıklı , uzun boyu, kepçük kulakları, ve emilesi badem elması, seslice yutkundum. Deve daha da yaklaştım. Ben yaklaştıkça , kendini daha da uzaklaştırıyordu.Kısa süre sonra devimden bir ses yükseldi "Prensim , ben gitsem iyi olacak " dedi. Oww now ! Sen gidersen çok kötü olacak dedim , dudagımı sarkıtarak. "Ama , ben gitmeliyim" dedi. Hayır ! otur oturduğun yere prens yixing gelene kadar burada benimle olacaksın. Dev büyümüş gözlerle bana baktı.

(Yixing in bakış açısı) 

Gözümün önünde bir an olsun gitmiyordu . Xiumin ve chen nin sevişmesi. Aslında o kadar da irenç değildi . Aaahh ne diyorsun yixing ! sen kadınlar seviyorsun kendine gel aaa ama çok tatlılardı ah neresi tatlıydı yalaşıp duruyorlardı. Aklımı tüm düşüncelerden arındırdım . Gidip chanyeol ü alsam iyi olacak , çünkü kuzenim baekhyun tanıyorsam onu hiç bir yere salmazdı.

Baekhyun beni görür görmez koşarak yanıma geldi , ve kulağıma fısıldadı . " Onu bana ver" dedi şehvet dolu sesiyle. " Neyi sana vereyim " dedim, anlamamıştım neyi  istiyordu. "Onu" dedi , chanyeol ü işaret ederek .

Ahhahahhah^^  "o mu ?" dedim kahkahalar eşligin de , al senin olsun kuzen üzerine para bile verebilirim.

Çok şapşalsın kuzen , ahahhah ^^ chanyeol den sopa bile olmaz.

- Asıl sen çok şapşalsın, wufan gibi aşka çok düşkün bir prens buluyorsun ve ondan kaçıyorsun .

(wufanın bakış açısı)

Kendi adımı duyduğum da duraksadım . Baekhyun ve yixing in konuşmalarına kulak misafi olmalıydım . Beni göremeyecekleri bir yere gizlendim ve ikisini izlemeye koyuldum.

- Haklı sebeplerim var...

-Haklı sebeplerin neler yixing ? 

- Ben wufana aşık değilim.

- Ne yani aşık olsaydın onula evlenir miydin?

- Evet ^^

Ne az önce yixing  n-ne dedi. "Evet mi ?" dedi . 

Y/N: "Evet" dedi wufan. Biraz geç kaldım . Bölümü yazmıştım bilgisayarıma, ama kaydetmemişim . O yüzden tekrar yazmak zorunda kaldım. Gerçekten çok sinirlerim bozuldu. Bu bölümü " Experienced_exotic" adlı okuruma adıyorum. Medyada ki şarkıyı tüm okurlarıma hediye olsun. Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Şapşal PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin