Part-11

12.1K 251 2
                                    

Unicode....

"ဘာဖြစ်ပြန်တာလည်း နေနေပီးမှ"

"အခုဘဲ ဒယ်ဒီကြည့်လေ ကုမ္မဏီခဏသွားပါတယ် သူများလာခေါ်တဲ့နောက်ကိုထည့်ပေးလိုက်တယ်"

"သူများကလာခေါ်တာကိုငါကပေးမသွားရင် ကောင်းမလား"

"မသိဘူးဗျာ အိမ်ပြန်ခေါ်တော့မယ် ဒယ်ဒီလည်း ဟိုကိုပြန်တော့ပေါ့ "

"ဟေ့ကောင် ငါဘာသာဟိုမှာနေရင်နေမယ် ဒီမှာနေရင်နေမယ် အခုငါ့မြေးလေးကရှိလာပီမို့ဒီမှာဘဲနေတော့မှာ"

"သဘော သဘော"

               .................

"မ  ဘယ်သွားတာလည်း"

"ဘယ်သွားသွားပေါ့"

"မောင်မေးနေတယ်လေ ဘာလို့တစိမ်းယောကျာ်လေးနောက်ကိုလိုက်သွားလည်း"

"ငါ့သဘောလေ"

"မောင်စိတ်မချဘူးလေ"

"စိတ်မချရအောင် ငါကဘာလုပ်နေလို့လည်း"

"မဟုတ်ဘူးလေ မောင်ပြောချင်တာကကွာ ......ကျစ်"

"ငါကဖောက်ပြန်တတ်တဲ့သူစည်းမစောင့်တတ်တဲ့သူမျိုး မဟုတ်ဘူး နောက်ပီးငါကအရှက်မရှိမင်းရှေ့မှာဖြစ်ပျက်နေတဲ့သူမျိုးလည်းမဟုတ်ဘူး မင်းစိတ်နဲ့လိုက်နှိုင်းမနေနဲ့"

" အာ  စိတ်နဲ့နှိုင်းတယ်ဆိုရအောင်မောင်ကဖောက်ပြန်လို့လား လက်မထပ်ခင်ကဆိုင်မှာတွေ့တဲ့ကောင်မလေးကလည်းမောင့်ညီမဝမ်းကွဲဆိုတာ'မ'သိပီးပီလေ မောင်ဖောက်ပြန်လို့လား"

"အတိတ်မေ့သွားတာလား "

"ဟာ မဟုတ်ဘူးလေ အော်'မ'မထွက်သွားခင်ညကလား အဲ့ဟာကမောင့်ကုမ္မဏီကရှယ်ယာတွေကိုလိုချင်တာနဲ့ အဲ့ဇွန်ပန်းဆိုတဲ့မိန်းမကအဖွဲ့လိုက် ပေါင်းပီးလုပ်ကြံတဲ့ဓာတ်ပုံတွေပါ "

"အော် ဟုတ်လား  ရှယ်ယာတွေကိုလိုချင်နေရင် ပေးလိုက်ပေါ့  ငါနဲ့ကွာရှင်းပီးသူနဲ့လက်ထပ်လိုက်ရင် မင်းလည်းအဆင်ပြေရှယ်ယာလိုချင်တဲ့သူလည်းအဆင်ပြေတာပေါ့"

"မောင်ကဘာလို့အဆင်ပြေရမှာလည်း"

"အိမ်ထောင်ရေးကိုငြီးငွေ့နေပီမဟုတ်လား
အတူတူရင်ဖွင့်ကြဖက်ပီးနေကြပီးရင်အိမ်လိုက်ပို့ကြနဲ့  အဟက် ဘာလည်းအခုကျမှခလေးလိုချင်သွားလို့လား ဒါမှမဟုတ်ဟိုမိန်းမကိုငြီးငွေ့လို့အသစ်ပြောင်းချင်တာလား"

အမုန်းမမည်သောရပ်ဝန်း၌(Complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang