{3.bölüm}

147 9 0
                                    

Lalisa bakışı

Arkadaşlarımla ve ailemle vedalaşmış arabada gidiyordum o sırada aklımda sadece kaçabilecek miyim?
Kaçarsam ne yapıcam?
Nerde kalıcam?
Eğer yakalanırsam?
Gibi sorular beynimi yiyordu

Ama şuan bunları düşünüp kafamı karıştırmak istemiyorum.

2-3saatlik yolculuktan sonra bence artık başlamalıyım diye düşündüm çünkü çok geç olmadan kalıcak bir yer bulmalıydım

"Hey benim tuvalete gitmem gerek arabayı durdurun"

"Efendim şuan duramayız ama ileride bi benzinlik var orda durabiliriz"

"Peki"

20 dakikalık bir yol sonunda benzinlikte durmuştuk

Tuvalete gideceğimi söylediğim için hiç bir eşyam yanımda değildi sadece parayı almıştım.

Korumalar kapımın önünde bekliyordu.

Pencerenin küçük bir camı vardı ve oraya sığabilirdim. Çok ses çıkarmamaya özen göstererek camı açıp içinden geçtim.

Camdan çıktıktan sonra var gücümle koşmaya başladım eğer hızlı olmazsam fark edip yakalayabilirlerdi.

Bi süre daha koştuktan sonra sanırım kaybolmuştum. Hava biraz kararmıştı.

Korumalar şimdiden babama haber vermiş kesin beni arıyorlardır yakalanmamayı umut edip biraz daha hızlı yürümeye başladım.



Hava artık iyice kararmıştı ve ben gerçekten çok korkuyorum, zaten yolumuda kaybettim -zaten kaybetmiştim ama- şimdi iyice ormanın içinde kayboldum.

Ve yine o his... takip ediliyorum hissi.

_________________
Jungkook bakışı

Aptal kız iyice kayboldu.
Artık onu isteselerde alamazlar benden kendi elleriyle yanıma geldi.

♣️♦️

Az önce avlanırken göğsümün üzerindeki işaret parlamaya başladı.

Önce nedenini anlamadım ama sonra sesler duydum ve oraya yöneldim.

Göğsüm dahada parlamaya başlayınca gerçekten şaşırmıştım ilk defa oluyordu.

Neyse bunu namjoon hyung'a sorarım eve gidince, şimdi küçük misafirimizi karşılayalım.

"Pişt!"

▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin