Bi süre sonra beni sandalyeden kaldırıp kafama bir poşet geçirip odadan çıkardı.
Nereye gittiğimizi göremiyordum ve bu dahada korkmama neden oluyordu.
Bi süre sonra galiba varmıştık.
Kapıyı açıp beni içeri itti.Sonra başımdakini çıkardı.
Burası az önceki odadan daha temizdi ama daha karanlıktı."Şuanlık burda takılıcaz belki sonra diğer odaları gösteririm sana ne dersin?"
Deyip göz kırpmıştı
Ve sonra odanın tavanlarında delikler açıldı ve içeriye bi gaz vermeye başladılar.
Jumgkook kapıyı kapatıp gitti.
"Heyy!? Kimse yokmu!?!? Lütfen yardım edin!!?"
Ne kadar bağırsamda kimse gelmedi.
Zaten daha sonra gözlerim kararmaya başladı ve yere düştüm.________________________
Üyelerin bakışındanDaha cümlemizi bitirmeden kapıyı kapatmıştı.
"Jungkook'u engellemeliyiz yoksa kıza bir şey yapacak!"
Bütün üyeler jhope'a katılıp kapıyı yumruklamaya başladılar böyle olmayacağını anlayıp wampir güçlerini kullanmak istediler ama namjoon onları durdurdu.
"Hey sakin olun!"
"Nasıl sakin olalım o yarım akıllı sinirlerine hakim olamayıp kıza zarar verecek!"
"Sakin ol jin hiç bir şey yapamamaz"
"Nasıl olacakmış o"
"İçeri geçinde anlatıyım"
Üyeler namjoon'la berbaber içeri geçtiler ve namjoon anlatmaya başladı.
"Bakın jungkook lisaya hiç bir şey yapamaz, şu simgeleri hatırlıyorsunuz değil mi?
İşte onlar sayesinde jungkook lisayı korkutmaktan başka bir şey yapamaz""Nasıl"
"Yani şöyle,hepiniz biliyorsunuzki hepimizde bu işaretin farklısından var işte bunlar vampirlerin ruh eşlerini bulmaları için varlar,
Ama sadece bizde var ve vampir kadınlarda var,lisada nasıl var anlamış değilim""Bunları biliyoruz zaten namjoon asıl sen neden zarar veremiyor onu anlat"
Dedi jimin
"Hah jimin,yani vampirler ruh eşlerine zarar veremezlezler eğer bunu yapmayı başarırlarsa ki bu imkansız gibi bir şey işte o zaman gerçekten çekicekleri cezalara hazır olmalılar."
Üyeler anladıklarına dair sesler çıkardılar.
"Peki o zaman saat geç oldu uyuyalım umarım kötü şeyler olmaz"
Deyip odasına çıktı jin,diğer üyelerde onun peşinden odalarına girdi.
_______________________
Jungkook bakışıSalona geldiğimde üyeler yoktu uyumaya gittiler sanırım.
Bende televizyon açıp izlemeye başladım.
●
Film bittiğinde yerimden kalkıp lisanın yanına gittim.
Film izlerken bi türlü susmamıştı ama en sonunda gazın etkisiyle bayıldı sanırım
Aslında ona fiziksel bi şiddet uygulamayı düşünmüyordum.
Sadece psikolojik baskı kurmak istiyordum onun üstünde.
Bunu sadece beni çocukken bi ormana bırakıp ölüme terk eden ve yerime lisayı evlatlık alan aileme acı çektirmek için yapıyordum.
Biricik kızlarını çok seviyorlar çünkü...
Lisanın yanına gelmiştim. Onu kıcağıma alıp odasına götürücektimki yine göğsümdeki işaret parlamaya başladı ve sanki beni yönetiyormuş gibi lisanın odasını es geçip kendi odama getirmiştim lisayı.
"Hey hayır! noluyor,bu aptal kızı odamda yatıramam tamam mı!"
Yakınmıştım ama en sonunda lisayı odama getirmiştim istemeden.
"Madem o kız burda ben gidiyorum"
_________________________
İlahi bakışGenç adam odadan çıkmıştı.
Ve solana geçip koltukta uyumuştu.
Tılsım işaretleri onların kavuşmasını sağlayacaktı...
Ama ya genç oğlan ve genç kız sevmeyi kabul etmezse ne olacaktı?
Zorlamı sevdireceklerdi tılsım işaretleri...Sahi ya tılsımların kavuşturmadığı bi çift var mıydı vampirler dünyasında.
Ama genç kız insandı ne olucaktı?
__________________________
♦️♣️♥️♠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}
FanfictionGenç kız oğlanın aşkına karşılık verecek mi?♥️♠️♦️♣️ Oğlan kızı kendi dünyasındaki kütülüklerden koruyabilecek mi? ♣️♦️♠️♥️