Lalisa bakışı
Sabah içimde mutluluk hissiyle uyanmıştım.
Galiba dünki yaptığımız planın mutluluğuydu.
Jungkook ve diğerlerine silahlı ve kafa koparmalı üstün güç savaşlarıyla değil stratejik bir hamleyle bitirecektik onları.
Jungkook'un babasından kalmış bir şirketleri varmış, onlarda şirketin başındakilermiş yani şirketi yönetiyorlarmış.
Bizde bunu fırsat bilip bi şirket kurmaya karar verdik wiot'un bu işlerde iyi olan bir arkadaşı bize bu konuda yardım edecek.
Ve tabii işin içine biraz hile katınca şirketi hızlı bir şekilde büyütüp bangtan'ın karşısına böyle çıkacaktık.
Ayrıca jennie ve diğer en yakın arkadaşlarım olan jisoo ve rosé'yi de işin içine katınca bangtan'ın karşımızda yapacak pek bir şeyi kalmayacak.
Bugün jennie'ye Herşeyi anlatıp ona kimseye fark ettirmeden buraya gelmesini söyleyeceğim.
Ardından herşey tam olduğunda rosé ve jisoo'yu da işin içine sokacaktık.
Bu planın verdiği umutla mutlu bir şekilde aşağıya inip wiot ve wonho'yla kahvaltı edip planı uygulamaya koyulduk.
____
3 ay sonraArtık herşey hazırdı...
Wiot,wonho, lisa,jennie,jisoo,rosé olarak hepimiz birer alan seçip başkanlık koltuklarımıza oturduk.Herkes herşeyi biliyordu. Anlatmıştım jungkook'un neler yaptığını ve yapmak istediğini.
Onlarda tabii ki bana destek olup yanımda durmuşlardı.
Şuan şirketimiz en çok satan mallar arasına girmişti bile.
Bangtan'ın görmemesinin imkanı yoktu. Ve şimdi bizimle tanışmak için planlar kuruyor.
Dün gece rüyamda görmüştüm bunu, benim gücümde buydu. Gerçekten müthiş birşey.
Şirketimizin adını hala gizli tutuyorduk hemen tanınmak istenmeyiz ve şuan kimse bizim kimliklerimizi bilmiyor hepimiz gizliden çalışıyoruz.
Wiot;koordinasyon
departmanındaWonho;proje ve strateji geliştirme departmanında
Ben;denetleme ve analiz departmanında
Jennie;sosyal sorumluluk departmanında
Rosé;medya ve iletişim departmanında
Jisoo; finansman departmanında
Göver alıyordu.Hepimiz evden çalışıyorduk şirkettekiler daha bizi görmemişti.
Ahh o kadar güzel ilerliyorki planımız...
◇◇
Gece aniden terler içinde uyanmıştım.
Gerçekten kötü bir rüya gördüm.
Rüyamda ardı ardına hem tüm şirketlerin balosu hemde diğer yaşamın yani vampiler ve diğer varlıkların toplanması vardı.
O kadar birşey yoktu ama neden terlemiştim. Kesin benim hatırlamadığım yerler var kesin birşey oldu kesin.
Derin bir nefes alıp uyumaya çalıştım.
____________________
♥️♣️♦️♠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}
FanfictionGenç kız oğlanın aşkına karşılık verecek mi?♥️♠️♦️♣️ Oğlan kızı kendi dünyasındaki kütülüklerden koruyabilecek mi? ♣️♦️♠️♥️