{7.bölüm}

107 7 0
                                    

Namjoon'un kapısının önünden geçerken jungkookla bir şey konuştuklarını duydum sanırım benim hakkımdaydı.

"Namjoon hyung artık lisada neden o işaret var söyliyecek misin!"

"Jungkook otur."

"Evet anlat!"

"Bak şimdi, ailen seni küçükken bir ormana bıraktı değil mi?"

"Konumuzla ne alakası var namjoon hyung"

"Beni dinle... ailen seni neden bıraktı biliyormusun? Lisada olan şey yüzünden"

"İyide ondada aynısı varsa niye beni bıraktılar!"

"Çünkü senin işaretin doğuştan vardı ama lisanın ise 17. Yaş gününde oldu"

"Sen nerden biliyorsun?"

"Kitap öyle söylüyor çünkü jungkook"

Hangi kitaptan bahsediyorlar ve benim göğsümdeki şeyi nerden biliyorlar?

"Eee sonra?"

"Lisadada aynı şey olduğunu öğrendiklerinde kızı resmen okul dışında bir yere salmadılar ve yanında hep korumalar vardı.."

O bunları nerden biliyor...nasıl??

"Yani şöyleki lisada senin gibi bir melez,insan vampir ama o doğuştan değil, insan olarak yaşıyor ama vampir içgüdüleride var."

"Namjoon hyung yani şimdi lisayla biz..."

"Evet jungkook sizin göğüslerinizdeki işaretler ve aynı anda parlamaları sizin ruh eşi olduğunu gösterir"

Ne!? Ne diyor bunlar ne ruh eşi? ne kitabı?

Sonra jungkook konuştu

"Nasıl yani ben ailemi çalan bir hırsızla mı...."

Sonrasını duymamıştım çok sessiz söylemişti.

Namjoon ayağa kalkıp kapıya doğru geliyorken. Hemen merdivenlere koşup yukarı çıktım.

Ne oluyor bu saçma yerde...

Ne ruh eşinden bahsesiyor bunlar ve... ve namjoon benim vampir olduğumu söyledi! Benim bu evden hemen gitmem lazım ama şu hikayeyi tam tamına öğrendikten sonra bakalım üvey kardeşim Jungkook neymiş ve neymişiz...

___________________________
Jungkook bakışı

"Şimdi geç oldu yarın belki lisayada anlatırız? Ama şimdi yeter"

"Gidiyorum ama şunu bil asla ama asla o kızla olmam gerekirse öldğrürüm o kızı anladın mı!"

"Ahh jungkook ahh,hadi çık."

Bir şey demeden çıkmıştım odadan.

Ne demek o kız senin ruh eşin!

Ben o kızı buraya ailemden intikam almak için getireyim o benim ruh eşim çıksın bi bu eksikti zaten!?

Yatağımda bi sağa bi sola dönüyordum,lisa ne tepki verecek acaba?

Yada daha sonra ne olucak? Ya işsaretler bizi birbirimizi sevene kadar tek bi odaya mahkum ederlerse.

▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin