După ce a plecat trupa Bts, Jimin merge in camera la Dan Oh și se pune lângă ea, Dan oh dormea ca un înger:
Pov Jimin:
Ce dragut doarme...
Nu stiu de ce simt ca înnebunesc când te vad lângă Tae...Autor.
El se pune in patul lui Dan oh și se culca lângă ea, ei dormeau atat de dragut unu lângă altul se țineau in brate.
Toată seara au dormit in brate.
Dan oh se trezeste și începe sa tipe Jimin s-a speriat îngrijitor.Pov Dan oh și Jimin:
-Aaaa!! Ce cauți lângă mine??? (Dan oh)
-Adică ce caut lângă tine, sunt viitorul tau soț ,ba chiar au adus părinții noștri actele de căsătorie trebuie sa le semnam și suntem căsătoriți.(jm)Autor.
Dan oh se ridica din pat și se duce sa își facă rutina pentru facultate.
Nici măcar nu l a ascultat pe băiat, ii era scârbă de tot ce ținea Park Jimin.Dan oh coboară jos și îl vede pe Jimin având actele de căsătorie, ba chiar le semna și doua inele superbe extrem de scumpe lângă el .
Așa arătau inelele:Autor.
Dan oh s-a rușinat la început dar și a amintit, ea nu trebuie sa se îndrăgostească de Jimin.
Se pune liniștita la masa, semnează și Jimin ii pune inelul pe deget.Pov Jm
-De astazi ești doamna Park, de astazi ai devenit o doamna atat de specială pentru mine. (spune el rânjind)Autor.
Dan oh a tăcut in acel moment și simțea cum inima ii bătea mai greu, era atat de deprimată de viața pe care trebuia sa o ducă de acum in colo si știa ca acest baiat ii va strica viitorul si o va face să sufere, fix ce nu voia ea cel mai de pret in acesta căsătorie, dar era important ca Dan oh sa nu se îndrăgostească de aceasta pacoste Park Jimin.Pov Jimin si Dan oh.
-De astazi toată lumea trebuie sa afle de noi! (jm)
-Poftim??? Nu, nu vreau ai promis!! (Dan oh)
-Îmi pare rau dar îți amintesc ca te am cumpărat și fac ce vreau eu.(jm)Autor.
Dan oh avea lacrimi in ochi, dar știa ca Jimin nu va putea sa fie dragut și iubitor, așa ca și a șters lacrimile și era foarte indiferenta fără sa ii mai pese.
Asta era realitatea in care, ea trebuia sa trăiască.Pov Jimin.
-Hai du te și i-ați geanta, trebuie sa mergem la facultate împreuna si trebuie sa stai lângă mine in orice pauza, te anunț de pe acum!Autor.
Ei se urca in același masina într-un final ajung la destinație, când Jimin a ajuns s-a făcut un grup mare lângă masina lui, clar erau fanele lui.
Ei au iesit din masina împreuna, ținându se de mâna, toată lumea a rămas piatra ca i au văzut.Sfârșit capitol 8
CITEȘTI
Vândută de părinții mei #ParkJimin
RomanceEun Dan-oh este o fata de 18 ani. Familia ei decide sa o vândă unui om bogat din cauza situație financiare. #Park Jimin