Capitol 29

733 30 0
                                    

Jimin o ia in brate pe Dan oh si stau îmbrățișați ore întregi, pana când se face noapte.
Dan oh dormea așa ca Jimin o i-a pe Dan oh și o duce la ea acasa, fetele erau surprinse când îl vad pe Jimin in brate cu Dan oh care dormea ca un înger.
El o pune in pat o învelește, o săruta pe frunte și pleaca.
Dan oh se trezește dimineata din cauza strigătele provocate de prietenele ei.
Fetele ii povestesc despre lucrul văzut aseara. Dan oh a afirmat ca a fost de-acord cu alegerea facuta de Jimin. Fetele erau surprinse.
Dan oh începe sa povestească tot ce s-a intamplat cu fostul ei iubit, fetele începuseră sa înjure sa facă ca toate vrăjitoarele posibile și imposibile.

Peste câteva zile.
Dan oh a început sa lucreze cu Jimin având 30% din firma.
Se înțelegeau foarte binex Jimin nu mai era copiilaros având 27 de ani la fel și Dan oh.
Dan oh vorbea des cu Jimin și ieșeau, era minunat Jimin nu mai ieșea cu curve sau nu mai ieșea in club fiind foarte ocupat cu firma pe care o deținea, Dan oh a stat aproximativ un an după ce au murit părinții ei, ea avea se gând sa se mute înapoi in state alături de fratii ei și prietenele sale deoarece ea avea deja făcută viața acolo, i-a spus lui Jimin despre plecarea ei, el a fost suparat când a auzit dar nu avea ce sa facă era alegerea ei.
Dan oh avea avionul la ora 00:00 pana la ora 23:00 ea a stat cu Jimin, au iesit la mare unde este locul lor, la restaurant și in parcul de distracții.
Înainte ca Dan oh sa plece Jimin a făcut o promisiune:
"Dacă ne vom reîntâlni și noi nu vom avea pereche, o sa fi iubita mea."
Dan oh a ras, a afirmat din cap, ei au făcut promisiunea iar Jimin s-a apropriat de ea și a sărutat-o, a fost un sărut lung intrerupt de telefonul lui Dan oh, ea trebuia sa se grăbească la aeroport frății ei și prietenele ei o așteptau. Jimin a condus-o pe Dan oh și înainte sa plece i-a dat un lănțișor acest lănțișor ținea promisiunea lor.
(Ei au mai promis când Dan oh se va întoarce in Seul va veni la locul lor la ora 20:00.)

Acesta era lațul, el se desfăcea in doua pentru cei doi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acesta era lațul, el se desfăcea in doua pentru cei doi. Dan oh a urcat in avion era suparata deoarece îl părăsea pe Jimin și șansele sa se revadă erau mici deoarece ea nu mai voia sa se întoarcă cu adevarat in Seul...

Sfârșit.capitol 29😍😍😍

Vândută de părinții mei #ParkJiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum