Capitol 21

836 38 0
                                    

Autor.
Toti afirma, dând din cap in semn ca ai dreptate Rm.
Trupa bts le a chemat pe Jessi și pe Hwasa. Ei i-au povestit tot ce s-a intamplat aseară, fetele s-au dus in graba la Dan oh sus și au bătut la usa.

Pov Jessi,Hwasa, Dan oh.
-Dan oh deschide usa acum!(Jessi)
-Da Dan oh noi nu suntem ca cei de jos, noi suntem cele mai bune prietene, deschide usa trebuie sa vorbim, acum in momentul asta! (Hwasa)

Autor.
Trupa bts era la Jimin in camera și vorbeau cu el, Jimin nu realiza nimic stătea in pat și se uita la tavan.
Înapoi la Dan oh:
Dan oh se ridica usor fiind slăbită deoarece nu mâncaseră nimic și mai avea și problemele ei de sănătate. Deschide usa fetelor, după se pune înapoi la locul ei unda stătea

Așa, fetele o vad se duc la ea și o iau in brate strâns Jessi o roagă pe Hwasa sa coboare jos sa i a platou de mâncare pregătit pentru Dan oh

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Așa, fetele o vad se duc la ea și o iau in brate strâns Jessi o roagă pe Hwasa sa coboare jos sa i a platou de mâncare pregătit pentru Dan oh.

Pov fetele.
-Dan oh in ce hal arati.. uita-te la tine, abia poți sa stai in picioare, ochii tai sunt roși, plângi de ore încontinuu fără oprire.( Jessi)
-Ai dreptate, dar doare atat de tare, de ce fac asta de ce îl iubesc atat de mult și tin la el, vreau sa ma opresc.
-Atunci fa-o ce mai stai oprește te din a mai avea sentimente pentru el, gata pune stop și baga divorț ce mai stai plângi ca proasta pe jos din cauza lui, așa ai făcut mereu, fii puternica fi tu Dan oh din America cea puternica fara sentimente, fi tu, nu mai fi ce vrea el sa fi o fata care plange si suferă intruna.(Jessi)
-Jessi de ce o spui atat de simplu.. as face asta dar nu pot...
-La naiba, ba chiar poți, nu te tine nimeni sa nu o faci, eu si Hwasa te vom ajuta înțelege, suntem lângă tine, mereu vom fi de acum in colo si te vom susține in orice, promit!(jessi)
-Ai dreptate, asta nu sunt eu! Eu sunt cea puternica, nu am sentimente față de un idiot care îmi frânge inima întruna, eu sunt Dan oh.
-Da, așa te vreau!( Jessi)

Autor.
(Adevarut este ca Jessi nu prea suporta baieti de genu, de aceea o încuraja pe Dan oh, Jessi nu își făcea relații fiind din cauze de genu, dar Hwasa ținea mult la relati și le voia din ce in ce mai lungi, erau mai precis doua persoane diferite.)
Hwasa ii aduce de mancare lui Dan oh, ea mănâncă și după se duce in camera lui Jimin acolo le zice trupei bts sa iasă putin sa vorbească cu el.
Ei ii lasa singuri iar Dan oh începe sa vorbească.

Sfârșit capitol 21!😍😍😍

Vândută de părinții mei #ParkJiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum