Au trecut 2 ore jumate iar ei s-au gândit sa meargă la culcare, fiind destul de tarziu și maine având multe lucruri de făcut.
Fetele au ajuns in camera, s-au schimbat in pijamale și s-au pus in pat.Ele arătau așa:))❤️❤️
Au stat in pat și au povestit și cum v-am și zis Hwasa a dormit in camera fetelor.Conv fete.
-Și cum a fost ziua, fetele mele?(jessi)
-Superrr, evident noroc ca nu a iesit și Jimin și curva lui Sara sa ne strice ziua.(Dan oh)
-Da la naiba, trebuia sa stea acasa nimeni nu le ducea lipsa.(Hwasa)
-🤣🤣❤️ adevarat (Jessi)
-Jur ai zis-o bine rauu❤️🤣🤣 (Dan oh)
-Pai așa e dă-l naibi de aici, aduce o curva la munte cu fosta lui sotie, așa tupeu mondial, eu nu credeam ca e in halul asta, dar na ați avut dreptate, niciodată nu e buna iubirea...(Hwasa)
-E buna câteodată, dar nu avem noi noroc de ea adică de baieții buni..(Jessi)
-Wow, am auzit asta din gura lui Jessi plang 🤣🤣🤣🤣🤣 (Dan oh)
-Jur, gata Jessi mor🤣 (Hwasa)
-Hei ia gata, nu e buna iubirea da-o dreacu, mai bine mor bogata și cu viața roz decât cu un iubit saraca și cu viața neagra, gata asta e!(Jessi)
-Gata, nu mai pottt🤣🤣🤣 sa mor, adevărat.(Dan oh)
-Sincer, gata leșin Jessi ai dreptate sora mea.(Hwasa)
-Hai gata, la somn ca e 03:00 la naiba ne trezim in 6 ore sa mergem la schii, maine e Crăciunul 😍.( Jessi)
-Sărbătoarea ta preferata. (Dan oh spune in același timp cu Hwasa și rad toate trei împreuna.Autor.
Fetele adorm in sfârșit la ora 04:00, la ora 09.00 sau 10:00, ele trebuiau sa fie jos pentru a lua micul dejun și pentru a pleca la schii.
CITEȘTI
Vândută de părinții mei #ParkJimin
RomanceEun Dan-oh este o fata de 18 ani. Familia ei decide sa o vândă unui om bogat din cauza situație financiare. #Park Jimin