Capitol 14

972 39 0
                                    

Autor.
In acea seara Jimin a dormit cu aceea fata numita  Addison ( nu am nimic cu Addison rae dar nu avem ce nume sa pun) iar Tae o duce in camera lui pe Dan oh.
Dan oh se trezește dimineața și isi aduce aminte ce a făcut aseară, începe sa plângă cu lacrimi, Tae se trezește și o ia in brate.

Ei pornesc spre mic dejun, spre restaurant o vad pe Addison și Jimin sărutându-se in fata lor... Dan oh simțea ca nu o mai tin picioarele .
La masa erau toti dar fără Addison și Jimin, Dan oh le povestește la baieti ce s-a întâmplat aseară, toti au rămas tăcuți ii dădeau dreptate și lui Jimin 30% dar ii dădeau ei 70% . In astea doua zile  Jimin s-a distrat extrem de tare cu Addison iar Dan oh a suferit mai mult in camera, avea ochii roși și nu dormiseră de 2 serii.
Vacanta s-a terminat iar ei au plecat spre Korea, Jimin luând-o și pe Addison in Korea cu el și ii promite ca va avea o viața buna alături de el.
Au ajuns in tara toti se duc la Jimin si Dan oh acasa , acolo o aduce si pe Addison.
Jimin ii arată camera lor (Addison dormea cu Jimin...)
Dan oh a stat prima săptămâna la mama ei după ce a ajuns din Hawai, pana a început facultatea.

Au trecut 2 ani.
Niște ani grei pentru fata, suferind, plângând in fiecare seara.
Nu avea pe nimeni sa știe rău pe care îl
îndură singură, mereu prefăcându-se fericita.
Dan oh a suportat cât de mult a fost înșelată dar ea chair nu mai putea...au trecut 2 ani de zile de când Jimin umbla ba cu Addison ba cu altele, nici măcar nu se uite la soția lui.
Venea acasa cu diferite fete, era mereu plecat, niciodată nu ii spunea fetei unde pleacă.
Nici nu vorbeau, dacă fata întreba unde pleacă el mereu zicea ca nu e treaba ei.

Pov Dan-oh.
Am ajuns in anul 3 de facultate, mai am inca 3 ani și nu pot sa îl mai suport pe Jimin, plang in fiecare seara după el, așa ca am decis.
El nu este făcut pentru mine, el nu ma iubește, ma tratează oribil.
Așa ca am decis sa ma mut in America fără sa știe nimeni.I-am spus lui Kim cel mai bun prieten al meu, ce vreau sa fac, a fost de-acord sa vina cu mine, foarte fericita am fost, ma bucur ca m am apropiat iar de Kim, este un prieten atât de bun.
am

Am cumpărat biletele, Jimin a plecat iar la un club. Acum fiind șansa mea, sa fug fără ca el sa știe.
Totul mergea planului.

La 01:00 aveam avionul la 00:30 am plecat spre aeroport, le am spus trupei bts ca plec din tara cu prietenul meu Kim singurii care nu știau erau: familia mea, Jimin, Tae.
Am ajuns in avion, totul era bine i am dat mesaj lui Jk ca sunt in avion totul a fost ok am ajuns devreme din fericire.
Jin mi a dat mesaj ca Jimin nu a ajuns acasa.
Se pare ca totul a mers planului meu.

Sfârșit capitol 14😍

Vândută de părinții mei #ParkJiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum