Capitol 17

923 39 0
                                    

Ele s-au trezit dimineata și au pornit spre facultate nimeni din trupa bts nu știau de venirea fetei in țara.
Toată lumea se uita la ele, erau toate atat de superbe .
Ele au intrat in sala de  curs și au început ora . Au trecut peste toate orele. Ele au iesit din clasa râzând in fata lor era chiar trupa Bts, Dan oh nu a băgat de seama si a trecut pe lângă ei. Jimin s-a întors cu spatele si a strigat-o pe Dan oh.
Dar ea nu a bagat de seama iar ea si a continuat drumul liniștita, prietene ei au început sa o aplaude pentru nepăsare.
-Oooo asta e fata noastră (Hwasa)
-Locul 1 pentru nespălare si actorie (Jessi)
-Doamne ce bine ca va am lângă mine va ador 🥺🥺❤️❤️ (Dan oh)
-Și noi puiul nostru❤️ (ambele fete)

Pov Autor.
(Fetele știau despre căsătoria asta mai precis știau toată viața lui Dan oh, prin ce a trecut ea și prin ce va trece pana la sfârșitul căsătoriei)
Ele am fost la club in a doua seara de când au ajuns s-au distrat extrem de tare.

A doua zi la facultate trupa bts intra in sala lor de clasa erau toti colegii lui Dan oh.

Pov Jimin și Dan oh.
-Ai venit soția mea in sfârșit, nu ai idee cât te am așteptat si cautat.( spune Jimin atat de serios)
-I a mâna de pe mine iesi afara din clasa mea! (Dan oh)
-Și dacă nu ies ce ai de făcut in privința asta soția mea frumoasă? (jm)
-Da chiar pot sa fac ceva in privința asta (in acel moment Dan oh îl lovește atat de tare încât Jimin se lasa mai jos)
-Ah ce rau îmi pare iubire nu am vrut .. ( Dan oh i a fetele de mâna și ies din sala de cursuri).
-Wtff te ador 🤣 (Jessi)
-🤣🤣🤣 ia dat-o la prost (Hwasa)
-Stiu stiu❤️ sunt buna rau.

Autor.
Au trecut doua luni din păcate Jimin o i a pe Dan oh la el acasa deoarece pana la urma este soția lui.( el se schimba total )
Este atât de dragut si ii da așa multă atenție, nu o mai Înșeală sau bate și nu mai e deloc arogant sau sa nu o mai i a deloc la mișto cum făcea el.
Dan oh nu mai avea deloc sentimente din cauza lui Jimin, nu mai știa ce este sa iubești sau cum sa iubești.


Sfârșit capitol 17!😍😍

Vândută de părinții mei #ParkJiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum