Jimin era trist nu mai avea emoții la fel ca Dan oh, Jimin are deja gânduri ce are sa faca.Vrea sa isi reia viața înainte de căsătorie, un playboy.
Dan oh aștepta sa termine acest an si sa plece înapoi in state cu prietenele ei cele mai bune.Peste o lună
A trecut o luna de când Dan oh a băgat divorț de Jimin, ea ducea o viața extraordinara alături de prietenele sale.
Era 24 Decembrie fetele s-au pregătit pentru vacanta, la munte acolo din păcate erau și trupa bts evident și Jimin dar nu a deranjat-o deloc pe Dan oh, deoarece el nu mai însemna nimic pentru ea dar el pentru ea extrem de mult .
Jimin încă ținea la față, Dan oh zicea ca el nu înseamnă nimic pentru ea, dar defapt se mintea singură.Au ajuns la munte, ei și au luat o vila extrem de mare pentru toti.
In camera stăteau așa:
Jimin-O curva de a lui mai precis prietena lui Addison, Sara.
Dan oh cu Jessi
Jin cu J-hope
Tae cu Jk
Rm cu Suga
Si Hwasa stătea singura din păcate dar știa ca tot in camera cu Jessi și Dan oh doarme :).
Camera lui Dan oh arată așa:Sunt trei paturi de aia Hwasa a zis ca va dormi cu ele:)))
Prietenii au iesit la zapada dar Jimin și curva lui au rămas acasa.Pov Trupa bts și prietenele.
-Vai ce super ee. (Dan oh)
-Da😍😍 (toti)
Așa arată locul in care ei se aflau.Autor.
Prieteni s-au distrat de minune in zapada, ei au stat cam 5-6 ore afara iar după au intrat in casa la caldura.
Jin sa oferit sa facă ceaiuri și ciocolata calda și evident ceva de mancare el fiind expert in gătit.
După ce au mâncat s-au dus in sala de film și au băgat un film de acțiune pot sa zic Spider-Man:No Way Home.
Toti s-au distrat de minune uitându-se la film.
Au trecut 2 ore jumate iar ei s-au gândit sa meargă la culcare, fiind destul de tarziu și maine având multe lucruri de făcut.Sfârșit capitol 23😍😍😍
CITEȘTI
Vândută de părinții mei #ParkJimin
RomansEun Dan-oh este o fata de 18 ani. Familia ei decide sa o vândă unui om bogat din cauza situație financiare. #Park Jimin