vlad astuu ulos suihkusta ja kuivaa itseään ennenkuin pistää pyyhkeen vyötärölleen.
"mentii" hän taputtaa minua alaselkään.palaamme hänen huoneeseensa, joka haisee miehelle ja hielle. ilkeä tuoksu. hän alkaa viskomaan vaatekaapistaan vaatekappaleita. hän antaa minulle puhtaat alushousut, sillä omani olivat menneet likaiseksi. vedän ne jalkaan, ja loputkin vaatteeni, kuten hänkin.
"mihi me siis mennää?"
"mitä meinaat, eiks haluu tulla" vlad nousee katsomaan minua kohottaen kulmiaan. "ei ku mikä paikka" vastaan tuolle ärsyyntyneesti. vlad vain jättää minut huomiotta ja puettuaan hän ottaa auton avaimet pöydältä ja viittoo minut seuraamaan.
istumme hänen autoonsa ja lähdemme ajamaan. paikasta hän ei kertonut, mutta lähdin mukaan silti, minusta tuntuu ettei hän tiennyt itsekään muuta kuin osoitteen. ajamme noin 15 minuuttia, kun hän pysähtyy jonkun ison huvilan eteen ja kurvaa sen pihaan. pysäköityään hän nousee autosta, joten minäkin nousen.
"vlad!" monet huutavat ja monet kiirehtivät talosta ja sen ympäriltä tervehtimään tuota. hän vastaa heille kaikille iloisesti, halaa ja paiskaa kättä. odotan tuota hetken, mutta kun olen hetken töllöttänyt kuin idiootti odottaen että blondi puristuisi ihmisten läpi luokseni ja menisimme kahdestaan sisälle, päätän vain mennä itsekseni.
kävelen taloon sisälle, jossa pauhaa musiikki niin kovalla että tärykalvoni varmaan puhkesivat. ihmiset nauroivat ja tansseivat, osa istui mihin ikinä perseensä sai ahdettua, ja osa vain pussaili toistensa kanssa.
"eek!"
kuuluu kirkaisu, ja olen maassa, märkänä viinasta, tyttö päälläni. "anteeks, en mä tahallee" blondi pitkähiuksinen tyttö sepittää ja alkaa rämpimään päältäni pois. hänen naamansa näytti minusta vähän liian aikuismaiselta tälläisiihin juhliin, mutta hän oli kuuma niin so what?
tunnen kuinka hänen rintansa hieroutuivat vasten mahaani. yritän ajatella muuta, mutta uskon hänen huomaavan kuinka punastuin, sillä heti kun olen rämynnyt jaloilleni hän suutelee minua.
työnnän tämän seinää vasten ja suutelen tuota.
"mmh" tuo voihkii suudelmaan, hampaamme osuvat yhteen ja kielemme leikkivät toisillaan. suudelmamme rikkoutuu ilman tarpeeseen.
"haluuks juotavaa?" blondi tyttö kysyy katsoessaan ylös minua."mmhm" hymähdän vastaukseksi ja seuraan tyttöä kuin koiraa kun hän kävelee määrätietoisesti talon toisella puolelle jonkinmoisen baaritiskin luo, ja sekoittaa molemmille juoman.
vaaleatukkainen tyttö, jonka nimeä en ollut vieläkään saanut kuulla, johdattaa meidät portaita ylös ja huoneeseen, jossa musiikki kuului mutta vähän vaisummin.
heti hänen suljettuaan oven työnnän hänet seinää vasten ja suutelen häntä, hän huokii ja voihkii niin paljon pelkästä nuolemisesta, että innostukseni meinaa loppua kokonaan. rikon suudelman ja kittaan lopun juoman lasistani.
tyttö työntää minut sängylle pitäen suoraa katsekontaktia, mikä oli yllättävän kuumaa. ehkei tää ookkaan nii paha, tunnen innostukseki palaavan.
kaadun selälleni sängylle ja blondi kipuaa päälleni. hän alkaa hieromaan alaosaani kämmenellään housujeni ylitse. huuliltani alkaa karkaamaan pieniä voihkaisuja, jotka tuskin kuuluivat musiikin yli.
tunnen kuinka yhtäkkiä ajatukseni muuttuvat sumuksi ja luomeni meinaavat mennä itsekseen kiinni. "lopeta mua väsyttää" kerron tytölle ja yritän väistää hänen suudelmiaan, mutta hän vain siirtyy suutelemaan kaulaani, joka oli jo täynnä jälkiä. hän tuskin huomaa niitä sillä huoneessa ei ollut mitään muuta valoa kuin ulkoa tulevat pihavalot.
hän tunkee kätensä housuihini, ja yritän ottaa hänen kädestään kiinni ja ottaa sitä pois housuistani, mutta olen niin väsynyt että lihaksissani ei ole yhtään voimaa.
"liiku" hän käskee, joten menen vähän peremmälle sänkyyn, ja hän tulee samaa matkaa päälleni. hän ottaa hupparini helmasta kiinni ja yrittää repiä sitä pois, ja annan hänen.
hänen saatua hupparini pois hän työntää minut selälleni sänkyä vasten ja alkaa hieromaan lantiotaan omaani vasten. hän hieroo vatsalihaksiani ja säpsähdän joka kerta kun hänen pitkät punaiseksi lakatut kyntensä raapaisevat ihoani.
hän sujauttaa jälleen kätensä housuihini ja vetää ne alemmas niin että lantioni on paljaana. yritän pysäyttää häntä, mutta lihakseni ovat niin heikkona, että tyttö saa työnnettyä molemmat käteni pääni ylle ja pidettyä ne siellä yhdellä kädellä.
hän alkaa toisella kädellään runkkaamaan minua. "lopetha" mumisen, ja silmäluomeni alkavat vaipua kiinni vaikka yritän kuinka pysyä hereillä. päätän antaa vain olla, saimpa ainakin pillua vaikka en hereillä ollutkaan, hienoa vai mitä?.
menen yläkertaan vasta tapaamani tytön kanssa, nuolemme koko matkan ylös portaita ja rämmimme lähimpään huoneeseen jonka näemme. avaan oven ja näen jonkun blondin muijan sängyllä jonkun jätkän kanssa.
"sor-" olin jo sanomassa, kun näin että tytön alla oleva henkilö ei liikkunut. "onks tääl kaikki hyvi" kysyn ja yritän katsoa keitä he olivat, mutta tyttö pysyi selkäpäin meihin ja peitti samalla pojan naaman.
"on eli ala mennä" tyttö sähähtää meille sängyltä, hän vaihtaa asentoa ja huomaan ketä hän piti allaan. "oliver?"
"mhm?" hän hädintuskin hymähtää ja huomaan että tuo on melkein taku kankaalla.
kiiruhdan sängyn luo ja tönäisen tytön pois oliverin päältä. katson tuon naamaa ja huomaan että hän oli eräs koulumme vanha oppilas, janet johnson, josta on sittemmin tullut diileri, jonka takia hän löytyy kaikenmoisista bileistä, vaikka hänellä ei ikinä ole lupaa pysyä.
"mitä vittua oot varmaan 5 vuotta vanhempi?!"
janet kiirehtii ulos huoneesta ja huomaan seuralaiseni lähteneen tuo paiskaa oven kiinni perässään ja kuulen kuinka hän tömistää alas portaita, olin jo lähtemässä hänen peräänsä kun kuulen oliverin mumisevan jotain.
hän makasi selällään sängyllä kädet päänsä yllä ja silmät kiinni. hän oli melkein kokonaan alasti, joten vedin hänen housunsa hänen puolikkaan erektionsa yli, mutta en pimeydessä löytänyt hänen huppariaan, joten hän saa nyt pärjätä ilman.
nostan hänen melkein kokonaan velton vartalon sängyltä, ja kiedon hänen kätensä olkapäilleni ja omani tukemaan hänen vyötärölleen. huomaan ulos mennessämme lasin jonka pohjalla on tilkka jotain nestettä. nostan lasin käteeni ja haistan sitä. vodkaa, mutta ei ketään ole tässä kunnossa näin pienen lasillisen jälkeen. katson lasia lähempää ja huomaan nesteen oleman sakeaa, vaikka pelkän vodkan pitäisi olla kirkasta.
vitun narkkari, kiroan sitä ämmää joka selvästi tahallaan huumasi oliverin.
raahaan oliverin alas portaita ja ulos talosta suurella vaivalla, vaikka siinä kestää ikuisuus, yritän asettaa jo nukkuvaa poikaa autooni, vahingossa kolautan hänen päänsä mutta tuota ei näyttänyt haittaavan.
käynnistän auton ja lähden ajamaan.
tapan sen ämmän.
YOU ARE READING
my summer of you
Romance"istuimme aina luokan perimmäisissä pulpeteissa. liian usein silmämme kohtasivat, kun katsoin sinuun. aina välillä huomasin, että katsoit minua ensin" kahden nuoren miehen yksi ja ainoa kesä yhdessä