vlad kävelee lähemmäksi, "ooks varma" tuo virnuaa. oliver huokaisee ja pyöräyttää silmiään. vlad kävelee lähemmäksi, oliver katsoo tuota ylös-alas kulmiaan kurtistaen.

"kuka sua nyt löi" vlad kysyy nyt suoraan oliverin edessä, katsoen lyhyempää poikaa alas. "huolehdi vittu omist asioistas" oliver suhahtaa vältellen katsekontaktia.

"näyttää aika pahalt" vlad sanoo, mutta ei huolestuneella äänensävyllä. tuo nostaa kätensä oliver naamalle ja koskettaa tuon ruhjottua poskea.

nuorempi nostaa kätensä puuskasta, ja ottaa tuon ranteesta kiinni. hän katsoo vanhempaa silmiin ikäänkuin sanoakseen 'älä koske'.

vlad vain hymyilee tälle hieman ja työntyy lähemmäs, hän sujauttaa kätensä oliverin lantiolle. vlad kääntää oliverin käden ranteeltaan omaan otteeseensa ja työntää sen seinään. oliver pistää ainoan vapaan kätensä vladin rinnalle, yrittäen työntää tuota pois.

vlad katsoo oliveria silmiin, sitten huuliin, taas silmiin ja taas huuliin. oliver tönäisee poikaa vielä kerran, mutta tuo ei liikahdakkaan.

oliver huomaa kuinka vlad alkaa nojata lähemmäs ja lähemmäs, molemmat huomaavat toistensa normia raskaamman hengityksen, ja tuntevat sen jo toistensa ihoilla.

sitten heidäm huulensa kohtaavat ensin varovaisesti, sitten uudelleen varovaisesti, sitten hieman suuremmalla intohimolla. pian vladin kieli pyrkii jo nuoremman suuhun, ja heidän kielensä leikkivät toisillaan.

raskaan hengityksen ja suutelun äänet täyttävät pienen suihku tilan.

vlad työntää lantiotaan oliveriin, ja tuntee suussaan pojasta pienen tyytyväisen hymäyksen. "haluuks lähtee täält" vlad kysyy rikottuaan suudelman. "mmhm" oliver sanoo ja suutelee vladia vielä kerran, ennenkuin menee keräämään tavaransa.

molempien otettua kamppeensa he kävelevät ulos koulusta, ja menevät vladin autoon, joka on musta bmw. vlad heittää molempien reput takapenkille ja käynnistää auton.

vanhempi käynnistää autonsa, autossa olisi hiljaista, jos radio ei olisi päällä. vlad laskee kätensä oliverin reidelle, hän hivuttaa sitä pikkuhiljaa lähemmäs tuon haaroväliä.

oliver ottaa vladin kädestä kiinni, ja hivuttaa sen nivusiinsa. vlad alkaa hyväilemään nuoremman haarovälin aluetta, saaden pojasta pieniä voihkaisuja. hän tuntee kuinka tuo alkaa kovettumaan kätensä alla.

"meille?" vlad kysyy ja oliver nyökkää, ehkä hieman liian innolla, ja vanhempi virnuaa tuolle. vlad lähtee ajamaan talolleen.

oliver sulkee silmänsä vanhemman tuottamalle  nautinnolle, mutta hätkähtää pian hereille kun auto pysähtyy.

"mennää"

"mhmm" oliver hymähtää transsissa.

my summer of youWhere stories live. Discover now