vlad yrittää keskittyä ajamiseen sillä hän oli itsekin juonut vähän, mutta oliverin jatkuva voihkiminen ei auttanut yhtään.

"mitä vittua se syötti sul"

vlad huokaisee, ja näkee sivusilmällään kuinka tummahiuksinen hieroo erektiotaan housujensa läpi. "lopeta" vlad käskee pitäen silmänsä tiellä, mutta tuntien kuitenkin miten oliverin voihkiminen alkoi tuntua hänen alaosassaan.

vlad yrittää ajaa varoen, mutta alkoholi vaikuttaa hänen ajokykyynsä enemmän kuin hän oli arvellut. pojat saapuvat vladin talon eteen viimein. vanhempaa oli pelottanut koko matkan se mahdollisuus että poliisit pysäyttäisivät heidät, ja huomaisivat huumatun pojan pelkääjän paikalla. miltäköhä sekin näyttäis, tuo nauraa mielessään.

"herää" vaaleahiuksinen sanoo ja tökkii mustahiuksista hereille. nuorempi vain hymähtää ansaiten vain huokauksen vladilta.

vlad nousee autosta ja kiertää sen toiselle puolelle, hän avaa oven. oliver meinaa kierähtää penkiltä suoraan maahan, sillä hän nojasi oveen, mutta vlad nappaa häntä kainaloiden alta kiinni ja nostaa ylös.

vlad rämpii kotinsa ovesta sisään, vetäen nuorempaa mukanaan. "voi vittu" vanhempi mumisee yrittäessään taluttaa oliveria ylös portaita. oliver yrittää nostella hieman omia jalkojaan, mutta siitä tuntuu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.

kun pojat ovat melkein jo päässeet portaikosta vlad kuulee kuinka oliver kyökkää vieressään, hän tuntee kuinka oliverin vatsa supistui työntääkseen sen sisällöt ulos.

kirosanojen saattelemana vlad riuhtoo oliverin, joka pitää toista kättään suullaan, käytävän läpi kylpyhuoneeseen. he kiiruhtavat vessanpöntölle ja oliver oksentaa mahansa sisällön ulos, joka koostui suunnilleen pelkästä nesteestä.

"ai saatana" oliver sanoo pitäen vatsastaan kädellään ja silmiään kiinni. hän liikkuu nojaamaan vessan seinään ja huokaisee.

"nussitaanks?"

"ei"

"cmoon~~"

"runkkaa tai jotai"

"runkkaa sä mua"

naurahduksen saattelemana vlad nousee kyykystä ja lähtee kävelemään pois kylpyhuoneesta. "älä jätä mua tännee~" oliver anelee kikattaen, selvästi vieläkin huumeen vaikutuksen alaisena. vlad jatkaa matkaa pidätellen nauruaan, joka meinasi jo karata, kun oliver yrittää ryömiä hänen peräänsä ja kaatuu naamalleen kikattaen. "ai vittu!" hän kirkaisee.

oliver pyörähtää selälleen ja potkii jalkojaan ilmaan, kuin selälleen kääntynyt koppakuoriainen joka ei pääse ylös. hän pitelee nenäänsä josta alkoi valua verta, räkättäen kivuissaan kuin tämä olisi hulvattomin asia ikinä.

vlad nauraa tälle myös, hänkin oli hieman kännissä ja näky oli hulvaton. tuo nauraa niin paljon että hänen jalkansa pettivät ja hän luhistui maahan oliverin tasolle.

kun poikien nauru viimein alkaa hiljentymään monen hetken jälkeen, kuuluu kylpyhuoneessa vain kiihtynyt ja raskas hengitys nauramisen jäljiltä. pojat pyyhkivät pisaroita silmäkulmistaan jotka tulivat liiallisesta nauramisesta.

vlad nousee jälleen ylös lattialta vielä hieman hihittäen äskeistä, "pääseks ylös" tuo kysyy hymyillen. oliver niistää verisen nenänsä ja vastaa hymäisyllä. vlad ei ymmärtänyt tarkoittiko oliver kyllä vaiko ei, joten hän nostaa oliverin ylös lattialta.

"vittu sä oot painava"

"synnit painaa"

"vitun runoilija" vlad virnuaa ja pudistaa päätään.

hän taluttaa oliverin huoneeseensa, joka sijaitsee kylpyhuonetta vastapäätä. hän avaa oven vaivoin, sillä hän joutui tukemaan oliveriakin.

vihdoin päästyään sisälle pojat menevät makaamaan vladin sängylle, vierekkäin. vlad pistää kätensä päänsä alle sillä oliver varasti tyynyn. "mul o kuuma" oliver mumisee ja möngertää sängyssä.

vlad ignooraa tämän ja tuntee kuinka hänen silmänsä sulkeutuvat ja hän alkaa nukahtaa. hän ensin jättää vierestään kuuluvan rapistelun huomiotta, mutta kun jokin kangaskappale lentää hänen naamalleen, hän riuhtaisee sen pois kysyen väsyneenä; "mitä vittua?".

hän meinaa tukehtua omaan sylkeensä kun huomaa oliverin olevan melkein täysin alasti vieressään, onneksi tuolla oli vielä alushousut.

oliver laskeutuu taas selälleen sängylleen, mutta hän vieläkin jatkaa vain kummallista möngertämistä. "mikä sul ny viel on?" vlad kysyy noustessaan kyynerpäidensä varaan.

"stondis"

vlad laskee silmänsä, oliverin hoikkie vatsalihaksia pitkin, tuon selvästi kovalle kyrvälle. vlad mutristaa huulensa ja hymähtää hieman huvittuneena nuoremman rehellisyydestä. oliver naurahtaa hieman vanhemman reaktiolle.

vlad kääntyy kyljelleen ja tutkii oliverin sivuprofiilia, tuon terävää nenää ja leukalinjaa, täyteläisiä huulia ja pörröisiä hiuksia. vaaleatukkainen hivuttaa kätensä nuoremman tummiin hiuksiin ja silittelee niitä, oliver hymisee tyytyväisyydestä.

tummahiuksinen kääntää päänsä vladiin päin ja pussaa tuon kättä, joka hivelee hänen hiuksiaan. vlad siirtää kätensä oliverin hiuksista tuon huulille, hän vetää sormiaan tuon huulien yli, ensin ylähuulen, sitten alahuulen, pitäen kokoajan katsekontaktia.

sitten nuorempi kääntää päänsä pois päin, saaden vanhemman pojan kurtistamaan kulmiaan. "no?" tuo kysyy, ihmetellen mikä nuoremmalle tuli. tuo pistää kätensä oliverin leuan alle ja kääntää hänen päänsä takaisin.

vlad naurahtaa, sillä oliverin kasvot olivat punaiset kuin tomaatit, tuo puri myös alahuultaan niin kovaa että iho uhkasi mennä rikki. oliver yritti käsillään peitellä vuotavaa ja kovaa alapäätään, välttäen vladin kanssa pelottavalta tuntuvaa katsekontaktia.

vlad viettelevä virne naamallaan vie kätensä oliverin leualta alas kaulan, rinnan ja mahan kautta, kunnes hänen kätensä on pojan lantion kohdalla. hän kuulee nuoremman vapisevan ja raskaan hengityksen kun hän liu'uttaa kätensä tuon alushousujen alle.

hän kietoo kämmenensä tuon kyrvän ympärille ja alkaa vetämään sitä ylös-alas, ansaiten pojasta pieniä nytkähdyksiä ja ääniä.

vlad liikkuu pojan haarojen väliin, ja suutelee oliveria, joka hädin tuskin pystyy palauttamaan suudelman voihkinnoiltaan. hän jatkaa nuoremman tyydyttämistä, samalla kun hän suutelee tuota, välillä liikkuen tuon kaulalle ja solisluille.

vlad avaa omat housunsa ja ottaa jo melkein täysin kovan jäsenensä ulos. hän alkaa hieroa lantiotaan oliveria vasten, saaden tuosta vielä isomman reaktion.

"a- aah"

oliverin selkä kouristuu ja tuon jalat hätkähtelevät orgasmista. hänen sperma lentää tuon naamalle, paljaille vatsa- ja rintalihaksille, joiden kohdalle vlad madaltuu ja nuolaisee sitä, ottaen sitä suuhunsa kielensä päälle, ja palaa takaisin ylös oliverin naaman kohdalle ja suutelee tuota. oliver maistaa oman spermansa blondin suussa, mutta se ei haitannut.

vlad saavuttaa myös orgasminsa matalan, mutta sulavan ärähdyksen saattelemana.vlad kuuntelee oliverin nopeentunutta hengitystä ja tarkkailee tuon kohoilevaa rintakehää. blondi menee makaamaan selälleen oliverin viereen, joka varmaankin nukahti jo.

vlad katsoo nuorempaa vielä kerran, nähden tuon molempien mällin peitossa, hän tuntee alakertansa innostuvan taas, mutta sen sijaan hän hakee pyyhkeen ja pyyhkii nuoremman sillä siistiksi.

ettei hänen lakanoihinsa jäisi jälkiä.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

my summer of youWhere stories live. Discover now