vlad nousee autosta ja ottaa tavaramme, huomaan että talo oli kalliin näköinen, tai kalliimpi kuin omani ainakin, paljon kalliimpi. tuo johdattaa minut sisälle, ja siellä meitä odottaa hiljaisuus.
"asuks sä yksi?"
"en mut vanhemmat ei oo koton melkei ikinä" vlad kertoo, asia ei näytä vaivaavan häntä. amerikassa, siellä missä minä kasvoin, lapsia ei jätetty yksin taloon, sillä kun palaat lapsesi voi olla kappaleina seinilläsi, tai viety kuin kultakoru.
vlad johtaa meidät yläkertaan, jossa hän avaa oven isoon huoneeseen, joka näytti kuitenkin aika teinipojan huoneelta, led-valot, tietokone setup, julisteita seinillä, astioita pöydällä, pari kappaletta vaatteita lattialla, petaamaton sänky.
siellä vlad työntää minut ovea vasten, josta olimme juuri kävelleet sisään, tuo nostaa kätensä paitani alle, ja alkaa koskettelemaan kylkiäni, lantiotani, rinnuksiani, kaikkea.
hän suutelee minua, hampaamme osuvat yhteen, ja kiellemme taistelevat dominanssista. hän hivuttaa kätensä kollarieni sisään, ja hieroo persettäni. nappaan hänen ranteestaan kiinni ja nostan sen ylös. käännän meidät niin että nyt vlad onkin seinää vasten, pistän polveni hänen haaroväliinsä ja pidän hänen käsiään seinää vasten.
vlad rikkoo suudelman. "onks sul kondomii" tuo kysyy. nyökkään ja hymähdän. nojaan suutelemaan tuota uudelleen, mutta hän väistää. päästän hänen ranteistaan irti ja otan toisella kädellä hänen leuastaan ja toisella niskastaan, pitääkseni hänet aloillaan.
yritän suudella häntä uudelleen, mutta hän ei vieläkään anna. "mitä vittua" sanon tuolle ja jahtaan hänen huuliaan sitä mukaa kun hän liikuttaa niitä pois päin omistani.
alan ärsyyntyä, "mitä vittua sä tahdot?" kysyn tuolta ja irtaannun. "istu sängylle" hän sanoo, joten peruutan ja istun sängylle. "hyvä poika" tuo kehuu minua, tunnen kuinka tuo pienikin kehu saa minut jäykistymään.
vlad kävelee lähemmäksi ja lähemmäksi, kunnes hän on suoraan naamani edessä, joudun katsomaan häntä ylös. kohautan kulmiani kuin kysyäkseni; "entä sitten?".
"ime sitä" hän käskee minua, hän pistää kätensä leukani alle ja nostaa sitä, "osaat kyllä". vlad liu'uttaa sitten kätensä hiuksiini ja sivelee niitä, saan heti perhosia vatsaani, hän vetää hiuksiani taakse.
teen kuten käsketty ja alan riisumaan hänen housujaan. ensin vyö, jonka pois ottaminen ei tahtonut toiminut hermostuneilla sormillani.
"rauhassa" vlad kuiskaa. avaan tuon vetoketjun ja vedän hänen farkkunsa alas, otan boxerien rimasta kiinni, katson häntä vielä ennenkuin vedän nekin alas. hän nyökkää minulle, ja jatkaa hiuksillani leikkimistä.vien hänen alushousunsa alas ja hänen jäsenensä oli läpsäyttää minua naamaan, kuulen vladin matalan naurun. syljen kädelleni ja olen jo koskea, kunnes epäröin hieman.
vlad huomaa tämän heti, "eks oo tehny tätä ennen?" hän kysyy ja kyyristyy tasolleni. pidättäydyn hiljaa, syytä en tiedä, ehkä häpesin, ehkä en vain tahtonut sanoa.
vlad hymähtää virne naamallaan. "tehdään sitte näin" hän sanoo ja työntää minut selälleni, räpiköin hieman peremmälle sänkyyn, ja hän tulee perästä, villi katse silmissään.
makaan nyt kyynärpäideni varassa, vlad nostaa toista jalkaani ja menee niiden väliin. "e-eih, en mä aijo-.." vlad keskeyttää änkytykseni suutelemalla minua, hän hieroo paljasta lantiotaan omaani vasten juuri oikealle tavalla, tunnen kuinka kovenen alhaalla entisestään, ja se oli ilmiselvää harmaiden kollareideni läpi.
hän usuttaa kätensä alushousuihini, ja vetää molemmat pois samalla. nyt olen alhaalta kokonaan paljas ja koitan peittä itseäni. vlad ottaa käteni toisella kädellään ja pakottaa ne pääni ylle patjalle.
hän vetää huppariani ylös, ja alkaa suutelemaan vatsalihaksiani ja rintalihaksiani. hän liikkuu nänneihini ja alkaa nuolemaan ja leikkimään niillä. hän nousee taas suutelemaan minua. hän pistää kielensä syvälle suuhuni, ja tutkii kaiken mitä on tutkittavana.
suutelemme pitkään, sillä välin hän koko ajan jatkaa paljaiden lantioidemme yhteen hieromista. tunnen orgasmini lähestyvän, ja vlad huomaa sen aivan varmasti, hengitykseni ja voihkimiseni tihentyy.
"ah-h"
spermani lentää vatsalihaksilleni, joiden kohdalle vlad madaltuu. hän nuolaisee kerran, toisenkin, sitten hän alkaa imemään, jättäen liiloja ja punaisia jälkiä kaikialle. hän nousee kaulalleni ja tekee saman sille.
säpsähdän joka kerta kun hän suutelee tai imee kaulaani, joka kerta tunnen kuinka jäykistyn alhaalla uudelleen, enemmän ja enemmän. hän nostaa vielä kätensä hiuksiini, ja hivelee niitä, vetäen aina välillä samalla kun hän puraisee. voihkin niin paljon että naapuritkin varmaan kuulevat, itseänikin nolostuttaa jo, puren huultani peittääkseni nautintoni äänet.
vlad lopettaa yhtäkkiä kaulani suutelun, kuten kaiken muunkin, hän irrottaa käsistäni ja nousee polvoensa varaan. nousen myös kyynärpäilleni hämmentyneenä miksi tuo lopetti.
"kui lopetit?" kysyn häneltä, kulmiani kutristaen. "haluuks koittaa jotai muut" hän kysyy, tai no, sanoo, vastaukseni ei olisi muuttanut hänen mieltään.
hän työntää minut matalaksi ja nostaa toista jalkaani niin että polveni oli osua rintaani. "mitä vittua" mutisen, mutta sitten tunnen aukollani jotain kylmää, säpsähdän hieman. "ei ei ei ei" ripeästi sanon ja peräännyn epäihmisillisen nopeasti sängyn päätyä vasten.
"juu ei, mun perseeseen ei mitään mee"
"cmon oliver, äsken näytit iha haluavas" vlad virnuaa.
"mu..-" en kerkeä edes aloittamaan lausettani kun puhelin soi. vlad nousee ylös ja menee ottamaan puhelimensa lattialta. kipuan lähemmäksi uteliaisuuttani.
"nii" vlad vastaa puhelimeen. "ok tuun, ja oliver kans" ja puhelu loppui.
"ai mihin tuun?"
"mennään pienii bileisii" vlad sanoo ja ottaa kyrpäni käteensä ja alkaa runkkaamaan sitä. kaadun yllätyksestä selälleni sängylle. vlad tulee kyljelleen viereeni ja alkaa suutelemaan minua samalla kun hän runkkaa kyrpääni.
hän runkkaa samalla itseään vapaalla kädellään, kun tunnen olevani lähellä orgasmia sanon pienesti hänelle "o-oon lähel" ja hän vastaa aina
"tiedän".hän siirtyy taas imemään kaulaani kun olen aivan lähellä, jättäen taas lisää jälkiä. sitten tulen, spermani menee meidän molempien päälle ja hän tulee pian itseni jälkeen osittain päälleni ja sängylle.
hengitän raskaasti sängyllä, pieni virne huulieni kulmassa. 'toi oli ihanaa' halusin sanoa hänelle mutta en kehdannut. hän suutelee minua vielä kerran ja sitten nousee.
"haluuks käydä suihkussa?"
vastaan hymähdyksellä.
"mennää samal, säästyy aikaa"
ja niin nousen ja lähden jalat pienesti täristen kävelemään vladin perään. hän avaa huoneensa oven ja kävelee suoraan käytävän vastapäätä olevaan huoneeseen, kävelen hänen perässään.
hän nappaa kaksi pyyhettä telineestä ja asettaa ne sitten lavuaarin viereen tasolle. hän kävelee suihkuun ja avaa sen. hän viittoo minua liittymään seuraansa, kipuan hänen mukaansa. en tiennyt mihin katsoa, mutta hän hoisi senkin, hän käänsi minut naama seinää vasten ja alkoi pesemään minua vedellä.
hän pesee hiukseni shamppoolla, ja vartaloni hyvänhajuisella saippualla. säpsähdän, kun hän pistää kätensä pakaroideni väliin, ja alkaa pesemään.
käännyn katsomaan häntä ja sanon; "osaan itekki"
"tiedän" hän sanoo pieni virne huulillaan.
hän pesee samalla etupääni, meinaan saada siitäkin stondiksen ja tiedän että hän teki sen tahallaan. hän pesee itsensä vielä ja astun suihkusta ulos, otan pyyhkeeen ja kuivaan sillä hieman hiuksia ja sitten kiedon sen lantiolleni.
katson itseäni peilistä, näen turvonneet punaiset huuleni, lukettomat fritsut kaulallani ja rinnallani ja mahallani. päänahkani on hieman herkkä kaikesta hiuksieni vetämisestä mutta minulla oli kevyin olo pitkään aikaan.
YOU ARE READING
my summer of you
Romance"istuimme aina luokan perimmäisissä pulpeteissa. liian usein silmämme kohtasivat, kun katsoin sinuun. aina välillä huomasin, että katsoit minua ensin" kahden nuoren miehen yksi ja ainoa kesä yhdessä