🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
- "Anya... Miért nem élhet mindenki boldogan...?"
- "Az élet nem olyan egyszerű... Mindenkinek megvannak a maga örömei, és a szomorúságának az okai."
- "De az élet túl rövid ahhoz, hogy szomorúsággal töltsük nem?..."
- " Ha mindenki boldogan élne, nem tanulnánk semmit. Nem lenne empátia, együttérzés, ezek elvesznének. Azért élünk, hogy tanuljunk."
- "Én miért csak szomorúságot látok, mikor valaki hozzám ér? Miért tudom egyáltalán látni az ilyen dolgokat...?"
- "Lehet ez Isten áldása.....áldása....
- Áldás...a.....?
" Au... Hol vagyok? Fáj a vállam, és olyan gyengének érzem magam... "Végigsimítom a nyakamtól a vállamig.
" Nyomókötés... Körbe van tekerve az egész vállam... "Kezdtem visszaemlékezni. A szobámban vagyok.
Sok vért vesztettem, és Christa...végzett magával.
" Vajon Subaru-kun...hogy van...? "- Úgy látom fennt vagy.
Oldalra néztem az ágyam mellé.
- Reiji...san....?Felémnyújtott egy kis kerek tálcán vizet, és valami furcsa színű kapszula volt mellette.
- Ez....mi?
- Gyógyszer. A vérveszteségedre. Saját készítmény.
- Meddig voltam ágyban...?
- Majdnem két napig.
- Yui hol van?
Erre Reiji dühösebben nézett.
- Nem kívánok a felesleges kérdéseidre válaszolni. Idd meg.Nagynehezen felültem, és elvettem a tálcát, de megingott a kezem. A víz az ágyra ömlött, a gyógyszert pedig Reiji elkapta.
- Bocsánat...- Komolyan.... A halandók teste olyan gyenge... Úgy tűnik ennyire sem vagy képes.
Szégyenlve néztem magam elé, amikoris Reiji, felemelte a fejem az államnál, és egy magabiztos mozdulattal benyomta a gyógyszert a számon, ujja közben az ajkaimhoz ért, amitől annyira meglepődtem, hogy lenyeltem a kapszulát.
Elengedte az állam, én pedig elvörösödve néztem az ellenkező irányba. Miután kifújtam magam, eszembe jutott, hogy mit kérdezzek.- Reiji-san, te csináltad a nyomókötést?
- Nem válaszolt, de a tekintetéből láttam, hogy jól gondolom- Köszönöm.- Nem szükséges megköszönnöd. Csak azért tettem, mert egy értékes zsákmány vagy.
" Értékes...zsákmány....? "
- De...nem azt mondtad, hogy a vérem nem olyan jó, mint Yui-chan-é...?- A dolgok megváltoztak...
- Ezt hogy érted? - fordultam felé, de eltűnt -
Sóhajtottam. Majd pár perc után tényleg jobban lettem.
" Hat a gyógyszer..."
Felkeltem az ágyból, és a tükörhöz mentem.
Bal oldalt sokkal rövidebb volt a hajam egy szakaszon. Mindig is kényes voltam a hajamra.
De egy vámpír életét megmentve ment tönkre.
YOU ARE READING
A Múlt Rabja [❗2. Kötet❗] [(Befejezett)] [ DL ff.]
Fanfiction"A Múlt Rabja" című könyvem folytatása a kedves olvasóim kérésére.❤️ Himari kevesebb hajjal, és kevesebb vérrel, de több emlékkel és több szenvedéssel néz szembe, ugyanis kibővül a csapat a Mukami fivérekkel. Megtudjuk Himari képessége által, hogy...