Tizenkettedik Fejezet [ VÉGE ]

206 29 17
                                    

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

" Ha tényleg tud valamit, muszáj vele mennem. És amúgy is megígértem. "
- Hagyjátok abba...! Shu, én vele megyek.

Shu meglepődött arcot vágott.
Aztán el akartam sétálni mellette, erre megint megragadta a karom.

- Mondtad..... - mosolyodott el -

- Mit?

- A nevem.

" Jaj ne.... "
- Ne, ne csináld! - Pánikoltam be, miközben elpirulva, és ilyedten néztem rá -

Mikor hajolt volna közelebb, kirántottam hirtelen a kezem a szorításából.
Aztán Carlához futottam.

Egy órával később visszakerültem a Tsukinami házba. Carla pedig azt akarta, hogy kövessem.
Egészen a szobámig. Bemenet, én pedig értetlenkedő tekintettel néztem miután beértem az ajtón.

- Izé.....Carla san? Miért mentél be? Ez nem az én szobám...?

- De. Viszont Shin egészen reggelig nem fog visszajönni. És mivel egyszer már megszöktél, szemmel kell tartani téged. Szóval itt fogok lenni egész éjjel.

" Ugye most csak viccelsz!?!? "
- És ha megígérem, hogy nem megyek sehová? - Ajánlottam egy erőltetett mosoly keretében -

- Ne is próbálkozz.

- De.....

Ekkor mögém sétált, és becsukta az ajtót.
- Ennyire utálsz?

- Ami azt illeti nem kedvellek. De nem erről van szó...

- Akkor szívesebben aludnál azzal a vámpírral?

- Mi? Nem, dehogy is! Nem is kedvelem.

- Úgy tűnik ez nem kölcsönös.

- ....Tessék...? Azt modod hogy ő...pff ugyan már.

- Attól, hogy nem vagyunk emberek, vannak, akik képesek szeretni, és szerelembe esni.

- Szere--? Nemár, hallod mit beszélsz?

- Zavarba jöttél? - kérdezte Carla mosolyogva -

- Te mikor lettél ilyen lelkizős?

- Téged mióta érdekel az amit mondok?

" Ennek meg mi baja? Teljesen máshogy beszél hozzám. De talán ez pont jól jön. "
- Te....tudod, hogy mi az 'ébredés " ugye...?

- Meglehet.

- Kérlek, mondd el...!

- Van pár feltételem. - tekintetéből sugárzott a komolyság -

- Mi lenne?

- Nem hagyhatod el ezt a házat. Nem hívhatod azt a vámpírt többet a nevén, és ha Shin visszatért, adnod kell neki a véredből.

- Ömm.....több kérdésem is van. Miért nem hívhatom Shu-san-t a nevén? És...miért kell Shin-san-nak adnom a véremből?

- Nyílvánvaló. Az a vámpír fel fog dühödni, ha többet nem hívod őt úgy, ahogy akarja.

" Szóval csak szemétségből... "
- És az öcséd?

- Majd meglátod.

Ezt követően Carla elkezdte levenni a télikabátját, és a sálát is levette.
Közben elkezdett beszélni.

- Karlheinz arra számít, hogy az egyik mocskos vámpír Ádámmá válik majd, aki elhozza Évának az ébredést. Ami annyit takar, hogy annak a lánynak a vére képes lesz szinte lehetetlen dologra is egyebek mellett.

A Múlt Rabja [❗2. Kötet❗]  [(Befejezett)] [ DL ff.] Where stories live. Discover now