Egy

480 30 2
                                    

Xie Lian félszemmel látta ahogy Wei Ying elgurul mellette székén, aztán vissza, aztán pörögve, végül titanicozva. Abbahagyta a gépelést és kifordult az asztalától, szemüvegét feje tetejére téve várta, hogy visszaérjen.

-    Végeztél, Xie gege? – vigyorgott. Xie Liannek megenyhült az arca. Wei Yingre nem lehet haragudni.

-    Nem, de úgy tűnt akarsz valamit...

-    Olyan nehéz elhinni, hogy szemüveges vagy, mikor ilyen éles a szemed!

-    Nos? – Wei Ying sóhajtott, majd lábbal közelebb húzta magát, székestől.

-    Xie gege, jön huszonnegyedike.

-    Igen, így működik a naptár. – fordult vissza, de Wei Ying folytatta.

-    Szóval, úgy döntöttem, idén nem maradok otthon.

-    Én nem megyek el veled.

-    Nem is rád gondoltam... - nagy levegőt vett – A lakótársadat szeretném, Lan Zhant.

-    Miért nem hívod el te?

-    Nem akarom, hogy félreértse.

-    Van egy másik lakótársam is....

-    Ő tanár... - legyintett – cserébe megszervezek neked is egy estét az öcsémmel.

-    Nem tudom, Wei Ying. Erről Lan Zhant is meg kell kérdeznem. És még ott van a tanár lakótársam, aki így teljesen egyedül marad.

-    Tudod, a bátyám is egyedül lesz otthon, ha mindenki összejön. Tudod mit?

-    Nem.

-    Bátyámat meg a tanár lakótársadat is bedobjuk a közösbe! Csak szervezd le nekem Lan Zhant.

-    Miért olyan fontos, hogy ő legyen.

-    Ha minden úgy alakul, ahogy terveztem, elmondom.

-    Ó. Szóval, a portás-is-tudja-mit-reggeliztem-vasárnap-és-nem-az-instáról* úrnak titkai vannak?

-    Jajj Xie gege, olyan nehezen bírom ki, de akkor sem mondhatok semmit!

-    Jól van! – adta meg magát Xie Lian – Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy huszonnegyedikén vele lehess.

-    Kösziii! – húzta el a szó végét, miközben visszagurult helyére.

Xie Lian elővette telefonját. Lakótárs csoport megnyit:

XL: "Kinek, mi a programja 24re?"

LZ: "Segítek SQnak."

SQ: "Dolgozatjavítás  "

XL: "Egyik kollégám szeretné Lan Zhannal tölteni azt a napot. Nagyon fontos neki."

LZ:"?"

XL:"Wei Ying."

SQ:"Hogy lesz így ünnepi vacsora? Pedig már teljesen beleéltem magam..."

XL:" WY bátya elvisz vacsorázni, hogy ne maradj éhen, meg egyedül."

SQ:"És őfelsége otthon marad?"

XL:"Nem, én az öccsével megyek."

LZ:"Wei Yingnek nincsenek testvérei."

XL:"Otthon elmesélem, amit nekem mesélt. Elmész vele?"

SQ:"Naná, hogy megy!"

LZ:"Igen."

XL:"Tanárúr?"

Randi-babonaWhere stories live. Discover now