+18!
December 24. 19:22 San Lang és Xie Lian randija, Biyiche Villa
Xie Lian túlzásnak érezte, hogy a villába menjen, ahogy Wei Ying hívta. Hiszen csak ma találkoznak, de miért is jött el? Rámondhatta volna, hogy nem kell beszerveznie senkit sehova, csak ők maradtak volna otthon: Qingqiu és ő. De az is igaz, hogy Qingqiura ráfért már egy randi. Három éve nem volt senkivel, Lan Zhannak ott van Wei Ying, ő meg... most itt van. Ideje bekopogni, lehet visszafordul. Csakhogy utána amiatt érezné rosszul magát, hogy faképnél hagyta Wei Ying öccsét. Gyerünk, ez egy jó este lesz. Rosszabbul nem főzhet, mint ő. Kopogás. Nem jött korán, elvileg... Nyílik az ajtó. Xie Lian lélegzete pedig elállt. Egy fekete hajú, finom arcú, hozzá képest magas alak nyitott ajtót.
- Jó estét.
- Jó estét? Tegeződjünk csak. Gyere be, gege. – állt félre az ajtóból.
- Rendben.
A férfi lesegítette kabátját, megmutatta melyik a benti papucs, de Xie Lian nyugodtan lehet zokniban is, ha úgy kényelmes. Beinvitálta. Borral kínálta. Nagyon kellemes volt itt. Gyanúsan kellemes. Xie Lian nem kertelt.
- Sajnálom, hogy a bátyád a nyakadba varrt. Nem szoktam ilyet csinálni... - vette el a felé nyújtott boros poharat.
- Nem, én sem. De talán összejön nekik végre. – ivott bele sajátjába.
- Úgy érted Wei Ying...
- Totál szerelmes ebbe a Lan Zhanba, aha.
- Akkor összejönnek. – elkámpicsorodott, amit a másik észre is vett.
- Baj van?
- Nem. Vagyis olyasmi... - a másik mutatta, hogy üljenek le és mondja – semmi komoly csak az van, hogy Lan Zhan főz ránk. Szörnyen főzök, a másik lakótársam meg inkább éhenhal, mint instant levesen kívül bármit csináljon. És ha ők összeköltöznek akkor ...
A másik elnevette magát. – Ne aggódj, gege. Kitalálunk valamit ennek a randinak a végére.
- Kösz...
- San Lang, – állt fel – megnézem a vacsoránkat.
Xie Liannek eddig nem lehetett panasza. San Lang rendkívül vonzó férfi volt és Xie Lian még kivételesnek is érezte magát, amiért egy ilyen pasival van most. Mert hát azt tudta magáról, hogy San Lang nem az ő szintjének való. Kivéve, ha most mesekönyvben vannak és a pásztorfiúba beleszeret a királyfi... Sóhajtott.
San Lang megállt előtte. – Kész van. Gyere.
- Ez gyors volt. – állt fel. Ám sikerült összeakasztani lábait, így elindult arccal előre a padló felé. Elkönyvelte a fájdalmat, a lilafoltokat és a szégyent. San Lang mellkasára érkezni ehelyett sokkal kellemesebb volt. Férfias illata volt, melyet a parfüm alól is kiérzett. Tekintetük találkozott. Xie Lian pedig ott maradt abban a felemás színű szempárban. Kicsit túl sokáig.
- Khm. Köszönöm, hogy elkaptál.
- Szívesen. Tudsz járni?
- Igen-igen. Már elengedhetsz.
- Erre van az étkező.
Mennyei illat volt, mintha az étkezőbe lépéssel egy határt lépett volna át. Belesétált az ételillatfelhőbe. Nem, ez már Lan Zhan főztjén is túltesz...
- Mit eszünk?
- Egészben sült pulykát.
Kisebb tumultus volt az asztalon. Szószok, köretek és a főfogás a hús.
YOU ARE READING
Randi-babona
FanfictionVan egy babona, mely szerint úgy vonzod be a szerelmet az életedbe, ha december huszonnegyedikén randira mész. (Japánban főleg, de remélem elnézitek, hogy átemeltem Kínába...) Wei Ying ezt az alkalmat akarja kihasználni, hogy randira hívja Lan Zha...