Capitolul 26

10 4 0
                                    


 Înspre dimineață cobor la parter deoarece nu mai puteam să stau în pat, mama mi s-a alăturat.

- Bună dimineața, mama! am zis somnoroasă.

- Bună dimineața, Becca! mi-a răspuns înapoi.

- Mamă, ce ai făcut în legătură cu divorțul? am întrebat curioasă.

- Am discutat cu avocatul și mi-a zis că până la vârsta de 18 ani a voastră trebuie să vă despărțim, tu la mine și Diego la tatăl tău, asta numai dacă cere acest lucru, a răspuns mama pe un ton supărat.

- Sper că nu va avea astfel de pretenții! Cum ar putea să ne facă acest lucru? Dar ce mă miră, a dus o viață dublă mult timp, m-am enervat eu.

- Becca, lasă, totul o să fie bine. Îți promit!

În timp ce vorbeam cu mama îl aud pe Michal, se trezise. Am mers în cameră și l-am ajutat să meargă la baie, în cârje. Trebuia să folosească piciorul doar la urgențe. Când a ieșit de la baie, eu îmi pregătisem toate lucrurile necesare să îi schimb bandajul, deoarece trebuie schimbat în fiecare zi ca să nu se infecteze. Mama m-a ajutat să prin bine bandajul după care l-am pus în cărucior și am mers la masă. În timp ce eu îi dădeam medicamentele lui Michal mama a făcut repede ceva de mâncare, pentru că în mai puțin de jumătate de oră se va face văzut terapeutul lui Michal, care îl va ajuta să se pună pe picioare. Mama a făcut ouă cu bacon și eu am făcut un fresh de portocale. După cum era de așteptat, terapeutul lui Michal venise mai devreme. Am mâncat pe fugă și am mers la o tură de cartier cu Max ca să se trezească, în timp ce Michal își făcea exercițiile.

Plimbarea a durat o oră, timp în care am mers lejer, amlăsat aerul sărat să îmi pătrundă în plămâni. La acea oră de dimineață, orașulîncă era liniștit, doar o mașină ici, colo. Această plimbare mi-a făcut foartebine deoarece m-a ajutat să îmi pun ordine în gânduri. Acasă Michal îșiterminase exercițiile și trecuse în fața televizorului ca să se uite laserialul lui favorit. I-am pus mâncare lui Max după care am mers să vorbesc cuDiego la telefon. Era atât de entuziasmat că se va întoarce acasă, dar o să îșischimbe părerea când va afla despre tata. Nu știu la ce să mă aștept din partelui, dacă va crede că eu și mama suntem vinovate, dar noi nu puteam să îlacceptăm mai ales că mai are o altă familie și el a dorit să plece de acasădupă ce l-am prins. După ce că mama trebuie să se ocupe de divorț ca să setermine totul repede și fără certuri, Diego mai lipsea să facă scandal sau maiștiu eu ce. Am încercat să îmi spulber gândurile și l-am luat pe Michal și amieșit în curte. Amândoi aveam nevoie să petrecem timp împreună deoarece trebuiasă ne susținem în momentele grele mai ales că viața amândurora ni se destrămau.Eu o mai aveam pe mama spre norocul meu, el în schimb pe nimeni decât pe mine.Toți prietenii lui nu îl sunaseră parcă uitaseră de el și asta îl supăra foarterău. Am stat amândoi și ne-am bucurat de natură deși niciunul din noi nu schițavreun zâmbet. Eram atât de triști dar știam că trebuie să nu ne lăsăm deoarecedecât noi suferim nu cei ce ne fac rău. Am stat afară ceva timp după care amintrat în casă. Școala era ultimul loc unde îmi zbura mintea, era atât deaproape dar noi nu eram deloc pregătiți să începem, dar totodată așteptam să măduc la clubul de muzică ca să cânt să uit tot. Muzica îmi era singurul remediucare mă mi putea ajuta în acest moment, așa că am mers și mi-am luat căștile șiam dat drumul la playlist-ul meu favorit de pe Spotify și am început să măpierd în versurile melodiilor.

Povestea Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum