Azi este ziua în care ne întoarcem înapoi în Bristol și să revenim la activitățile noastre. Ziua a început bine, am făcut bagajele,după care am mers să luăm micul de jun și să ne bucurăm de ultima zi de vacanță. Zborul l-am avut la ora unsprezece dimineața așa că după ce am mâncat am băgat bagajele în mașinile care urmau să ne ducă la aeroport, cu noi se întorceau și părinții lui Michal. La ora nouă ne-am pornit către aeroport.
Am făcut toate procedurile, după care am așteptat să se deschidă poarta, la ora unsprezece și un sfert noi trebuia să fim în avion dar noi eram tot în aeroport. Când am văzut cât este ceasul, m-am dus la biroul de informații, acolo ni s-a spus că zborul a fost anulat și trebuie să ne luăm bilete la alt zbor și să așteptăm patru ore. În timp ce așteptam am mers să mâncăm la un fast-food din aeroport, am stat acolo până a trebuit să mergem la poartă să plecăm, am avut bilete la clasa întâi deoarece acelea au fost singurele pe care le-am găsit în aceeași zi. Am avut loc lângă Michal așa că am stat tot zborul împreună.
După ce am aterizat, tata s-a dus ca să ia mașina din parcare. între timp părinții lui Michal a chemat un taxi care să îi ducă la casa lor de la periferia orașului. Michal a fost surprins de decizia părinților săi, dar nu a avut cum să se împotrivească. Așa că am fost nevoită să îmi iau rămas bun de la iubitul meu.
Când tata venise cu mașina, Michal deja plecase așa că ne-am urcat în mașină și am plecat către casă. Acasă am încercat să îl sun pe Michal dar nu îmi răspundea. Era ceva neobișnuit deoarece nu îi stă în fire să mă ignore sau să nu îmi răspundă am mai așteptat două ore în speranța că va ajunge acasă și vom vorbi, dar nimic nu s-a întâmplat. Am luat decizia să îi dau un mesaj vocal după care m-am dus să mă culc deoarece am avut o zi foarte obosită.
CITEȘTI
Povestea Unei Adolescente
Teen FictionO poveste plina de suspans a unei adolescente dintr-un oras din Anglia care pe parcursul anului scolar se indragosteste de un baiat cu 2 ani mai mare