Capitolul 2

148 15 0
                                    

     A doua zi de dimineata m-a trezit cearta dintre Diego si mama. Acum ca locuiesc iar impreuna majoritatea diminetilor vor incepe asa.
    Cobor sa vad  ce motiv au sa se certe.
    - Mama, trebuie sa ma lasi sa merg la acea petrecere!
    - Diego, nu ai voie si gata trebuie sa incepi sa inveti ca altfel o sa repeti clasa.
    - Mama, lasa-l sa mearga fiindca vreau si eu sa merg la petrecerea de inceput de an!
    - Ok, Becca dar la ora 1 a.m. sa fiti acasa si nu cumva sa aud ca a-ti consumat alcool!
    Dupa acea conversatie reusita merg sa ma imbrac deoarece era prea tarziu sa mai iau micul de jun din cauza conflictului dintre Diego si mama.
    Tata ne-a dus la liceu si dupa ce eu am coborât el l-a tinut pe Diego sa discute ceva cu acesta.
    La liceu m-am intalnit cu Kate care era foarte bucuroasa ca a inceput scoala, eu pe de alta parte eram obosita si flamanda.
    Dupa trei ore a venit pauza mare in care ne ducem sa mancam si sa ne plimbam prin parcul din curtea scolii.
Pe peretele din cantina am vazut un afis cu inscrieri pentru cluburile din scoala. Kate s-a inscris la clubul de desen, iar eu la cel de muzica si lactura.
    Dupa ore se tin toate cluburile. Primul la care am mers a fost clubul de muzica unde m-a intampinat o doamna inalta, slaba si destul de tanara.
    - Buna ziua elevi, numele meu Jessica Watson voi fi indrumatorul vostru pe timpul anului scolar.
    Dupa aceea a trebuit sa ne prezentam cu totii. Si in timp ce ma gandeam ce sa spun aud o voce:
    - Tu, fata cu ochii albastrii si parul lung, cum te cheama?
    - Numele meu este Becca, m-am mutat de curand in oras si imi place muzica si sa citesc.
     In timp ce ma prezentam intra pe usa un tip inalt, ochi albastrii, parul blond.
    - Buna ziua, ma scuzati ca am intrerupt cursul.
   - Buna, ia loc langa Becca.
   - Te rog, sa te prezinti.
   - Numele meu este Michal sunt in clasa a XI-a si imi place sa cant la chitara.
   Dupa clubul de muzica am mers dirct acasa si nu imi venea sa cred ca ma gandeam mereu la el.
    Cand am ajuns acasa mama a pregatit cina, ne-am asszat cu totii la masa si incepem sa povestim ce am facut in ziua aceasta.
    - Becca, draga mea de ce nu esti atenta la ce se vorbeste?
    - Mama, las-o se vede pe fata ei ca s-a indragostit de vreun baiat.
    - Diego!
    - Ce nu este adevarat?
    - Nu, ma gandeam ce lectii am de facut pentru maine.
    - Surioara mea s-a indragostit!
    - Serios, Diego, inceteaza!
    - Bine, bine. Mama cum a fost ziua ta?
    - Pai de dimineata dupa ce a-ti plecat m-am dus la cumparaturi sa va iau de mancare ca stiti ce mofturosi sunteti.
Si dupa am mers la o cafea cu mama lui Kate.

   - Tata, tu ce ai facut?
    Tata nu a raspuns, ceea ce nu ii sta in caracter face asa numai cand are mult de lucru sau este suparat.
    Dupa masa m-am dus in camera sa imi fac lectiile si dintr-o data aud usa deschizandu-se, era mama.
    - Becca vreau sa vorbesc ceva cu tine.
    - Ce s-a intamplat?
    - Tatalui tau i s-a propus o oferta de munca in Londra unde ar castiga mult mai mult decat acum. Am vrut sa iti cer parerea ca stiu cat de atasata esti de el
    - Cat timp va sta acolo?
    - Pana cand ve-ti merge la facultate.
    - Sa inteleg ca va sta acolo  patru ani?
    - Da.
    - Nu stiu ce sa zic, o sa imi fie foarte greu fara el.
    - Stiu, scumpo, dar nu avem ce face ca altfel nu ne permitem sa va tinem pe amndoi la acest liceu.
    - Ia ce decizie consideri eu ti- am spus ce am avut de spus.
    - Ok, noapte buna, Becca!
    - Noapte buna, mama!
    In timpul noptii lucrurile pe care mama mi le-a spus imi rasunau in timpane si asa am adormit.

Povestea Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum