Dimineața urmatoare am coborât să luăm miculdejun, a fost unul foarte copios, am avut ouă cu șuncă, pâineprăjită, suc de portocale și tot ce ne puteam dori.
Dupămasă am mers fiecare în camera lui și ne-am schimbat înechipament de ski și am iesit afară. Michal, a luat un bulgăre șia aruncat în mine, după care și eu am ripostat și așa a începutbătaia cu bulgări, am făcut un om de zăpadă, am stat în zăpadăpână nu ne-am mai simțit obrajii la cât de frig era. AM intrat incasă ca să ne mai încălzim.
Amstat de vorbă și am băut ciocolată caldă după care am jucat„Adevăr sau provocare", „Jenga" și multe altele, până laprânz. După masa de prânz, am mers în centrul stațiunii ca să vizităm unele muzee, la care mama a insistat să mergem. Am mers chiar și la un film, de acțiune, la un cinema 7D, a fost o experiență nemaipomenită.
După ce am vizitat, tatăl lui Michal a insistat să mergem la o pârtie de ski, cea mai frumoasă din întreaga stațiune, așa că ne-am întors acasă, ne-am echipat corespunzător și am mers la ski. Am stat pe pârtie până la lăsarea întunericului, după care ne-am retras, la cabană.
După ce am luat cina, am urcat în mansadă ca să petrec niște timp șingură cu Michal, am stat unul lângă altul, timpul se oprise în loc. Am savurat fiecare moment alături de el.
A doua zi de dimineață, am realizat că eram în pat, dar ultimul lucru pe care mi-l aminteam era faptul că eram cu Michal pe canapea, cred că am adormit acolo și m-a dus el în cameră.
CITEȘTI
Povestea Unei Adolescente
Teen FictionO poveste plina de suspans a unei adolescente dintr-un oras din Anglia care pe parcursul anului scolar se indragosteste de un baiat cu 2 ani mai mare