Azi era ziua cea mare doua motive de sarbatorit, ziua lui Kate si aniversarea de o luna de cand sunt impreuna cu Michal.
A inceput ca orice zi obisnuita m-am trezit si am mers sa mananc, cand am ajuns la parter, in living erau parintii lui Kate care au venit la ziua ei. Mi-am luat ceva repede de mancat si m-am dus sa asist la convenversatia dintre mama si parintii sai.
Am aflat ca va trebui sa ma despart de Kate deoarece va trebui sa se mute cu mama ei pentru ca tatal ei va pleca la finalul anului scolar in misiune, fiindca el este in armata. Cand am aflat parca am avut un nod in gat care nu mai disparea am incercat sa cred ca asa ceva nu era posibil, cum sa stau fara "sora" mea locuim de doua luni impreuna si deja zici ca stam impreuna de cand ne-am nascut.
Imi revin din soc si ma duc la noi in camera sa o trezesc pe Kate, o iau in brate si sa ii zic un sincer "La multi ani!", dupa ma imbrac si ma aranjez ca sa ma intalnesc cu Michal pentru ca azi era ziua cea mare.
La ora unsprezece a venit, m-a luat de acasa, m-a legat la ochi si m-a urcat in masina lui. Cand masina s-a oprit simteam fluturasi in stomac si nu imi dadeam seama daca e din cauza emotiilor sau din cauza faptului ca nu stiu unde m-a adus. Cand am coborat din masina eram la cafeneaua unde a avut loc prima noastra intalnire, tot localul era inchiriat pentru noi. La intrare erau baloane si era doar o masa inauntru, masa de la geam la care ne-am asezat atunci. Drumul era marcat cu covor rosu si ne-a intampinat un domn cu sampanie. Ne-am asezat si nu imi venea sa cred ca asa ceva era posibil, eram impreuna doar de o luna si deja a facut atatea pentru mine, era atat de dragut, fluturasii din stomac erau pe cale sa explodeze deoarece eram atat de fericita, nu imi venea a crede ca sentimentele mele pentru el erau atat de puternice. Dupa ce am mai stat de vorba a inceput o muzica usoara si el m-a invitat la dans toata cafeneaua s-a transformat intr-un ring de dans unde eram numai noi, m-a apucat de mijloc si eu mi-am pus mainile in jurul gatului sau, amandoi tremuram de emotii atunci l-am luat in brate si am dansat pana s-a terminat melodia, ziceai ca a fost o vesnicie nu numai trei minute apoi a venit o melodie care ne place la amandoi si am inceput sa ne distram pe cinste, la finalul dansului am luat loc si am mancat felul meu favorit, paste carbonara. La ora cinci a trebuit sa plecam catre localul unde avea loc petrelecea lui Kate asa ca a venit momentul sa ne dam cadourile el mi-a luat un buchet de trandafiri rosii si o carte pe care a personalizat-o, nu imi venea sa cred ca a facut atatea si eu i-am luat doar un tricou si un parfum.
Am plecat de la local cu zambetul pe buze, ne-am schimbat in hainele de petrecere si am mers sa aranjam localul. Michal s-a dus sa ia tortul in timp ce eu decoram, o jumatate de ora mai tarziu au aparut parintii ei. I-am invitat toti prietenii, bine cam jumatate de liceu.
La sapte si jumatate au inceput sa apara invitatii, parintii ei i-au primit in timp ce eu si Michal stateam de vorba pe una dintre canapele.
La opt cand a ajuns Kate toata lumea a strigat "surpriza", nu ii venea sa creada asa ceva. Petrecere a durat pana dimineata si la miezul noptii cand parintii ei i-au aranjat un foc de artificii care a durat cel putin un sfert de ora toata lumea a iesit afara. Pe timpul petrecerii am stat impreuna cu Michal si Kate, parca eram de nedespartit.
La doua dimineata petrecerea s-a spart si Michal impreuna cu tatal lui Kate au carat cadourile la masina in timp ce eu si Kate am mai facut niste poze pentru instagram.
Cand am ajuns acasa eram foarte obosite, Kate a mai stat de vorba cu parintii ei in timp ce eu am mai petrecut ceva timp cu Michal. Dupa ce a plecat Michal am mers la noi in camera si am stat de vorba despre ce s-a intamplat intre mine si Michal.
La patru dimineata, deja nu am mai putut si am adormit.
CITEȘTI
Povestea Unei Adolescente
Teen FictionO poveste plina de suspans a unei adolescente dintr-un oras din Anglia care pe parcursul anului scolar se indragosteste de un baiat cu 2 ani mai mare