Capitolul 18

49 14 0
                                    

Ca in fiecare zi m-am trezit si mi-am urmat rutina doar ca aceasta nu era o zi obisnuita deoarece am fost surprinsi de un viscol puternic in toiul noptii si scolile sunt inchise. Dupa micul de jun mi-am facut o cana de cafea si m-am asezat in fata ferestrei deoarece  ningea, cand am primit un apel.

- Buna, Becca, am ceva sa iti spun, azi va trebui sa il iei pe Michal si sa veniti la scoala deoarece vizita primarului a fost schimbata si va trebui sa fim gata cu specctacolul in doua zile.

- Am inteles doamna, o sa il sun pe Michal si o sa venim cat de repede putem.

Imediat ce am afla noile vesti l-am sunat pe Michal, dupa cinci apeluri imi raspunde cu o voce somnoroasa.

- Neata, s-a intamplat ceva?

- Da, doar ce m-a sunat doamna Watson si mi-a spus ca spectacolul s-a mutat peste doua zile si va trebui sa pregatim totul, fundal, coregrafie, costume si cel mai important melodiile.

- Deci trebuie sa mergem la scoala pe zapada asta?

- Da, trezeste si sa fi gata in treizeci de minute ca voi fii la tine.

Dupa ce am vorbit cu Michal m-am dus in dressing ca sa imi aleg in ce sa ma imbrac. Mi-am ales o pereche de blugi, un hanorac si bocanci, pe langa geaca groasa. Am luat un taxi pana la Michal ca sa ajungem cat mai rapid, el era imbracat intr-o geaca de schi, bocanci , blugi si o bluza.

La scoala ne astepta doamna Watson care nu isi mai vedea capul de treburi deoarece trebuia sa organizeze tot spectacolul pana la cel mai mic detaliu in mai putin de trei zile.

Noua ne-a dat lista cu cantece ca sa repetam in timp ce ea a dat o multime de telefoane ca sa vina la scoala cei care se ocupa de decor, doamna cu costumele, sunetistul, si baiatul de la mine din clasa care se ocupa cu filmatul intregului show.

La pauza am mers sa le dam o mana de ajutor celor de la decor, noi am pictat casuta si brazii in timp ceilati se ocupau de verificare sitemelor de prindere si a cortinei. Cel mai emotionant moment va fii atunci cand noi vom canta "Rockn'g around the Christmas tree" cand vor pica fugi de zapada artificiala pe scena si pe multime.

Dupa repetitii am mers in sala de sport sa facem coregrafia impruna cu doamna noastra de sport doamna Charles, ea a participat la multe competitii de dans si a castigat multe premii asa ca ea ne va face corgrafia. In program se afla si melodia "Beauty and the Beast" asa ca va trebuii sa dansam vals lucru care mie im place la nebunie dar Michal il detesta asa ca va fii o provocare pentru el ca sa imi demostreze cat de bun e. Pe timpul valsului va trebui sa port o rochie lunga pana in pamant si Michal un frac.

Dupa toate repetitiile pe care le-am avut am mers la probele pentru costume, eu voi avea doua costume, o rochie rosie si una lunga de un albastru deschis. Am probat ambele rochii care mi-au placut foarte mult dupa ce am terminat probele a urmat Michal care nu avea fracul gata si doama croitoreasa a fost nevoita sa il faca in doua zile.

Dupa ce am terminat, am mers cu Michal la mall ca sa mancam ceva ca nu am mancat toata ziua si sa ne uitam de un cadou pentru Meredith dar lucrurile au luat o altfel de intorsatura si am ajuns sa sa imi cumpar un hanorac pe care mi-l doaream de ceva vreme. Am plecat acasa cand s-a inserat, Michal m-a dus acasa si a ramas peste noapte la mine deoarece mama nu l-a lasat sa plece deoare s-a pus un viscol foarte puternic.

La masa atmosfera era foarte tensionata, nimeni nu a zis nimic pana cand mama a inceput sane intrebe ce am facut azi.

- Cum a fost ziua voastra?

- Foarte incarcata.

- Ce ati facut?

- Am pregatit coregrafia si am repetat cantecele care sunt in program si dupa am mers la mall sa mancam ceva si am ajuns sa imi cumpar un hanorac.

Dupa masa am ajutat-o pe mama sa stranga farfuriile in timp ce Michal adus niste lemne pentru semineu, i-am pregatit patul in living pe canapeaua din fata semineului si am stat pana am adormit si Michal m-a dus la mine in camera si el s-a culcat in living.

Povestea Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum