2016
* ηχος απο ξυπνητήρι *Τι παράξενο όνειρο. Γιατί δακρύζω; Ποναω; Ηταν λες και ηταν πραγματικό. Πρεπει να σηκωθώ. Η βιβλιοθήκη δεν θα ειναι ολη μερα ανοιχτή. Μακάρι να είχα καποιον που να αγαπάω τοσο, που θα πονούσα για αυτόν. Που ειναι το γαλα; Πάλι πολλές ιστορίες θα διάβασα και με επηρέασαν. Βαριέμαι να περπατάω. Εκλεισα τα παντα; Αντιο Άνεμε.
Η Ευη βγήκε απο το σπιτι της και πείρε τον πιο μακρι τον δρομο για την βιβλιοθηκη. Ηταν πρωί και ενας πρωινός περίπατος ηταν οτι χρειαζόταν. Ηταν λες και δεν μπορουσε να το ξεπεράσει, σκευτοταν συνέχεια το όνειρο της. Φαινόταν τοσο αληθινό. Με το που έφτασε στην βιβλιοθήκη το είχε ξεπεράσει , αν και ηταν ακομα σε συνχηση.
Ε- Καλημερα
Υπάλληλος- καλημερα Ευη. Καιρό είχαμε να σε δούμε.
Ε- Τώρα γύρισα για λιγο.
Υ- καλή περιπλάνηση, ειπε και της χαμογέλασε
Περιπλανηθηκε στους στενους, αλλα πολλούς, διαδρόμους της βιβλιοθήκης. Ξεφυλλίσε κανα δυο βιβλία. Διάλεξε τέσσερα -πεντε και έκατσε στο αναγνωστήριο για να διαβασει ενα απο αυτα. Περασαν γυρω στις δυο ωρες, οταν το τηλέφωνο χτύπησε.
Ε- παρακαλω
Μητ- που εισαι; πηγε 12, δεν ειπες οτι θα με βοηθούσες σήμερα.
Ε- έρχομαι, ξεχάστηκα.
- αμαν αγαπη μου
Έτρεξε στην υπάλληλο για να δανειστεί τα βιβλία.
Υπ- οριστε. Εισια έτοιμη .
Ε- Ευχαριστώ
Εβαλε τα βιβλια μεσα στην τσάντα ενω προχωρούσε. Δεν ειδε μπροστα της και επεσε πανω σε καποιον, κάνοντας τηννα ρίξειτα βιβλια που κρατούσε.
- προσεκτικά, ειπαι η ξενη και την έπιασε
Ε- Με συνχοριτε και ευχαριστώ πολυ
-τιποτα
Η Ευη άρχισε να τρέχει και δεν ειχε παρατηρήσει οτι της ειχε πέσει ενα απο τα βιβλια.
- της επεσε αυτο
Υπ- αμαν αυτο το κοριτσι ολο κατι χανει. Ευτυχώς που της έπεσε εδω να λεμε.
- θα παω να της το δώσω
Υπ- δεν ειναι ανάγκη, θα την ενημερώσω μετά
- σιγα δεν ειναι τιποτα
Κατέβηκε τις σκαλες γρήγορα και ετρεξε προς στο μερος της
- κοπελιά, εσυ με την πανινη τσαντα
Ε- Ε; Εμενα λες;
- ναι! Σου επεσε αυτο.
Ε- Ευχαριστώ πολυ, δεν ηταν ανάγκη.
Η κοπέλα προσπαθησε να βρει την αναπνοή της
- σιγααα, δεν ηταν κάτι. Σπουδεο βιβλιο. Πολυ καλυτερο απο το 1498.
Ε- ετσι μου φάνηκε και εμενα, εχει μια καλη θεωρία εναλλακτικού μέλλοντος. Πρεπει να φύγω .Ευχαριστώ ξανα. Πως σε λενε;
- Αναστασία αλλα με φωναζουν Αν
Κατι σαν να ξυπνησε μεσα στην Ευη.
Ε- Αν;
Α- ναι! Χαρηκα, και εσυ εισαι..
Ε- Ωχ! εχω αργήσει
αρχησε να τρεχει και φωναξε απο μακρια "Ευη"
Α- τα λεμε, ΕυηΗ Ευη είχε φτάσει στο πατρικό της και άρχισε τι δουλειές της.
"Τι ομορφη κοπελα! Ειχε κατι τοσο όμορφα καθαρά σκουρα μπλε μάτια. Τα μαλια την ηταν πολλά αλλα καλα περιποιημένα. Ηξερε απο βιβλια, λίγοι σε αυτη την πολη ξερουν."Μ-ΕΥΗ!
Ε- ναι! Απαντησε τρομαγμένη
Μ- θα πνιξεις τις γαρδιενιες
Ε- λαθος μου
Μ- θελω πολυ να μαθω που εχεις το μυαλό σου. Παντα ειναι σε λαθος μερος οταν δουλεύεις.
Ε- το ξερω. Προσπαθω να το σταματήσω αλλα δεν μπορω
Μ- ηρέμησε αγαπη μου σε πειράζω. Ξερω ποσο πολυ προσπαθείς. Παμε να δουμε τι κανει ο Χρήστος.
YOU ARE READING
Μέχρι το σήμερα
Romance《Τωρα που σε βρικα, δεν θα σε αφήσω ποτέ ξανα》 《Είχα καιρό να νιώσω πως είναι να νοιάζεται καποιος για εμένα. Ευχαριστώ .》 Η Εύη φοβάται να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Για αυτο μενει αφοσιωμένη στα βιβλία και τις σπουδές της. Μια μερα που επισκέπτεται...