Έτυχε

81 3 0
                                    

***ΒΙΑ, ΑΠΡΕΠΉ ΕΚΦΟΡΆ ΛΟΓΟΥ***

Η Αν άρχισε να τις λεει για μια πριγκίπισσα και μια υπηρέτρια που γνωρίστηκαν σε μια δεξίωση και αγαπήθηκαν. Πολλα τούς χώρισαν αλλα παντα βρίσκανε τροπο να ξανα σμίγουν, ακομα και στο θανατο. Λιγο πριν της εξηγήσεις περισσότερα ακουστικέ ενας δυνατος ηχος στην εξωπόρτα .
Αντρ- Γιώργο ξερω οτι εισαι μεσα!
Ε- τι συμβαίνει;
Α-σσσσσς, ειναι ο πρώην της σχεσης του Γιώργου.
Ε- και τι κανεις εδω;
Α- πιστευει οτι ο Γιώργος φταίει που χώρισαν. Στο μεταξυ ειχε πολλά θέματα με το παιδι.
Ε- παιδι..;
Α-σσσσς
Αντ- αν δεν μου ανοίξεις θα σπασω την πορτα σε 3..
Ε- ειναι τρελος;
Α- δεν μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε, ειναι σαν ντουλάπα.
Αντ- 2...
Ε- βασισου πανω μου.
Α- δεν προλαβενουμε να φύγουμε.
Ε- οχι απλα να τον καθηστερισουμε.
Αντ- 1...

Η ξύλινη πόρτα έσπασε και ο αντρας ηταν μεσα στο διαμέρισμα. Παρατήρησε την ακαταστασία αλλα και τις δυο ζεστες κουπες πανω στο τραπεζι. Τα κορίτσια είχαν τρέξει μεσα στο υπνοδωμάτιο, κρύβονταν σε μια άκρη του. Η Ευη έστειλε μήνυμα στον Γιώργο και ειδοποίησε την αστυνομία ώσπου...
Αντ- εδω είστε και οι δυο ε; Ρ*υφιαν*ι. Νομιζατε οτι θα με ξεγελασετε
Ο άντρας αρχισε να τρέχει προς το χολ τον δωματιων. Στην συνέχεια άνοιγε πορτα πορτα . Το δωματιο που κρυβοντουσαν ηταν στο τελος.
Ε- μεινε απο πισω μου
Α- δεν μπορω να το κανω αυτο! Αρχικα δεν θελει εμας και ακομα λιγότερο εσενα.
Ε- μολις έσπασε μια πορτα. Δεν τον βλεπω πολύ συζητήσιμο ή πρόθυμο να νιαστει οτι δεν ήμαστε αυτοι που ψαχνει.
Ο αντρας έσπρωξε την πόρτα και αντίκρισε τα 2 κοριτσια. Η Ευη ειχε δικιο δεν τον ένοιαζε. Την αρπαξε απο τον γιακά.
Αντ- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
Ε- ποιοι;
Αντ- ΟΙ Π*ΥΣΤ*Σ. Αν δεν μου πειτε θα φατε εσεις το ξύλο.
Ε- πρωτον, δεν ξερω σε ποιους αναφέρεσαι και έπειτα θα σε παρακαλούσα να με αφησεις κάτω ωστε να το λύσουμε .
Αντ- με περνας για χαζο; μπορεί να τους κρύβεις.( την άφησε οταν την προσοχή του τράβηξε η Αν) Εσυ! Εισαι η αδερφη του! Πες μου που βρίσκονται
Α- δεν ξέρω. Υποθέτω στις δουλειές τους τέτοια ωρα.
Αντ- ψεμα. ειναι μαζι!
Πείρε φορα και πήγε να χτυπήσει την Αν. Τοτε η Ευη πετάχτηκε και έλαβε το χτύπημα για την Αν. Του άντρα δεν τον ένοιαζε. Λες και δεν το είχε προσέξει καν ποιον χτυπούσε . Ταυτόχρονα ούρλιαζε
Αντ- ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕΣ. ΉΘΕΛΕΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΓΕΜΊΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΆ ΣΟΥ! ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑ ΤΑ ΠΆΝΤΑ! Αχαριστε..
Οι γροθιές του άρχισαν να υποχωρούν, οσο επανέρχονται στις αισθήσεις του. Τοτε μπηκαν μεσα δυο αστυνομικοί και ο Γιώργος. Οι αστυνομικοί συλαμβανουν τον ανδρα και ο Γιώργος τρέχει προς τα κορίτσια .
Γ- είστε καλα
Ε- το βλέπεις για καλα.
Γ- εχεις την ταση να εμφανίζεσαι στο λαθος μερος ,την λάθος στιγμής εσυ.
Ε- ναι... Αλλα, η αδερφη σου ειναι καλα.
Γ- πως βρέθηκες εδω;
Η Εύη χαμογέλασε- δεν ξέρω

Μέχρι το σήμερα Où les histoires vivent. Découvrez maintenant