Η Ευη είχε τρομάξει. Κατι μεσα της δεν ηθελε να την αφήσει. Ειχε νιωσει κατι οταν την έσφιξε ,μα δεν ηταν ξεκαθαρο, κατι σαν εικόνα. Αποφάσισε να παρει λιγο χρονο για να σκεφτεί. Για μέρες αγνοούσε καθε προσπάθεια της Αν να την πλησιάσει. Μια μερα πηγενοντας στο σουπερ μαρκετ επεσε πανω στην Αν.
-Γεια, τι κανεις;
Α- μπορω να σου μιλήσω;
Ε- φυσικα
Α- πρωτα θελω να σου απολογηθώ για την προηγούμενη φορά, δεν ήθελα να σου επιτεθω, το κανω χωρις να το ξερω, χάλασα και την βόλτα μας. Αλλα πες μου, σε πόνεσα τοσο πολυ και με αποφύγεις;
Ε- φυσικα και οχι
Α- τοτε γιατί;
Ε- δεν θα καταλάβεις
Α- ειδες κατι ετσι;
Ε- τι;
Α- το παθενω συχνα και απο την στιγμή που σε συνάντησα ακομα περισσότερο. Η αδιαθεσία μου δημιουργήθηκε απο αυτο, ωστόσο η επίθεση μου είχε να κάνει με αλλα τραυματα.
Ε- λυπαμαι πρεπει να φυγω, δωσε μου λιγο χρονο . Θα σου πω εγώ πότε .
Α- Θα σου εξηγήσω. Στειλε, ακομα και να μην θελεις να με ξαναδείς, οκ;
Ε- καλα, περαστικά.Περασαν μήνες. Δεν ηξερε αν ηθελε να την δει απο περιέργεια ή πόθο. Τα όνειρα της είχαν αρχίσει να χάνονται, ομως κατι έμοιαζε λαθος. Επρεπε να την δει! Και ας αυτο σημαινε οτι θα ξανα πονούσε
Ε- Γεια, τι κανεις
Α- σου πείρε καιρο να πάρεις.
Ε- Ναι λυπάμαι. Θελω να σε δω.
Α-περνα απο το σπιτι.
Ε- σε 5' ειμαι εκει.Μπήκε στο ανακατεμένο σπιτι.
Ε- χαμος γίνεται εδω μεσα
Α- δεν ειμαι καλα οποτε δεν μπορω να το συμμαζεψω και ο αδερφός μου δουλεύει ολη μερα.
Ε- Γιατι τι έχεις; Αν θες μου λες.
Α- Σωματικά τιποτα. Εκανα ολων των ειδών τις εξετάσεις. Δεν έδειξαν τιποτα. Ψυχικό είναι. Ομως για αλλον λογο ήρθες. Μην σε κουραζω με τα δικα μου.
Ε- οχι, με νοιάζει.
Α- χααα.. ακουστικές σαν να το εννοείς. Θες να φέρω κατι;
Ε- Φυσικα και οχι. Άρρωστη, εμενα θα περιποιησε; Εγω θα τα κανω.
Α- ασ'το την τελευταία φορα δεν πήγε πολυ καλα.
Ε- δεν με νοιάζει. Κατσε εδω και πες μου οσο θα ετοιμάζω τσαι.
Α- ειμαι πολυ κουρασμένη για να πω όχι. Λοιπον θα αρχίσω απο ποτε άρχισαν. Πριν απο δυο χρονια ήμουν σε μια λάθος σχέση. Μια μερα με ενόχλησε τοσο που δεν μπορουσα να σηκωθώ απο το κρεβάτι. Τοτε είδα ενα όνειρο για ενα βασίλειο που μου ανήκε, κανεις δεν ηξερε για εμενα αλλα ολοι ξεραν ποια ημουν. Εκτος απο μια ιππότη που σου έμοιαζε. Έμοιαζε τόσο ζωντανο. Μετα απο αυτο, πείρα αποφαση να προχωρήσω. Τα τραυματα αυτης της σχέσης ακομα με πονάνε. Ξανα ειχα αυτο το όνειρο την ημερα που συναντηθηκαμε. Μετα απο αυτο δεν ηταν μονο οταν κοιμομουν, αλλα ακομα οταν διάβαζα,δούλευα ή και οταν εκανα απολυτος τίποτα. Οταν σταμάτησες να μου μιλάς κατέρρευσαν ολα, και συνεσθηματικα και παραφυσικα. Δεν θελω να το παρεις πανω σου. Δεν φτες εσυ και δεν έχεις καμια υποχρέωση να με βοηθήσεις ουτε να μαθεις παραπάνω για τα ονειρα μου. Απλα νομιζα οτι θα ειχες και εσυ.
Ε- Εχω
Α- όντως; Και τωρα τι κανουμε; Θες να συνεχίσουμε .
Ε- ναι
YOU ARE READING
Μέχρι το σήμερα
Romance《Τωρα που σε βρικα, δεν θα σε αφήσω ποτέ ξανα》 《Είχα καιρό να νιώσω πως είναι να νοιάζεται καποιος για εμένα. Ευχαριστώ .》 Η Εύη φοβάται να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Για αυτο μενει αφοσιωμένη στα βιβλία και τις σπουδές της. Μια μερα που επισκέπτεται...